aron24 Posted January 8 Share Posted January 8 (edited) Welcome, karibu, kaale, bij het 54e Worldvision Song Contest. Wegens een geel reisadvies van de Nederlandse overheid zijn we voor deze editie niet afgereisd naar Oeganda. We zijn daarom uitgeweken naar de woonplaats van onze vorige winnaar, @Aaron21. In Gent dus. Hoe stuur je jouw geweldige lied in? In navolging van vorige organisatoren handhaaft deze organisatie hetzelfde principe: stuur direct een nummer in. Aan landenclaims doet deze organisatie niet. Een filmpje van YouTube of de titel + artiest is voor deze organisator voldoende. Deadline De organisatie gaat ervanuit dat 2 weken genoeg is om tot een inzending te komen. Daardoor ligt de deadline voor het inzenden op 22 januari 2025 18.00 uur. Regels De regels zijn volgens mij algemeen bekend, maar toch gaat het nog wel eens mis. De organisatie verzoekt deelnemers om zelf ervoor te zorgen dat de onderstaande regels worden nageleefd. Zo ontstaan er ook geen onnodige frustraties. Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube. De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify. Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen. Het is niet toegestaan om een nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke nummers al eerder hebben meegedaan. Voor het inzenden van een artiest die eerder deelgenomen heeft, geldt een minimum van 10 edities. Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Extra: En daar hierbij nog het volkslied van Oeganda om even in de sfeer te komen! Lijst met mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito Edited January 8 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 8 Author Share Gepost January 8 (edited) Gekozen landen: Nederland Denemarken USA Rusland Zuid-Afrika Duitsland Angola Engeland Zweden Noorwegen Kenia Schotland Canada Italië Japan Taiwan Australië Zimbabwe Hongarije Sierra Leone Iran Algerije Edited January 21 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 8 Share Gepost January 8 Welke bad-ass heeft op Angola als 7de genomen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Ik ben niet geboren in Gent, maar woon er wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 9 Share Gepost January 9 Zo ook weer een Land ingezonden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 9 Share Gepost January 9 Even kijken welke populaire artiest ik dit keer ga inzenden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 9 Share Gepost January 9 Damn de keuze die ik eigenlijk in gedachten had heeft 8 mil maandelijkse luisteraars. Japan ook al weg, dus dan moet ik echt gaan graven. Heb een out of the box optie, maar heb echt geen idee of ik dan kans heb. Een andere optie die ik al een tijdje in gedachten had. Even nadenken welke van de twee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 10 Share Gepost January 10 17 uur geleden zei Sick Blik: Damn de keuze die ik eigenlijk in gedachten had heeft 8 mil maandelijkse luisteraars. Japan ook al weg, dus dan moet ik echt gaan graven. Heb een out of the box optie, maar heb echt geen idee of ik dan kans heb. Een andere optie die ik al een tijdje in gedachten had. Even nadenken welke van de twee. Is nog genoeg keuze gelukkig🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 10 Share Gepost January 10 Mijn inzending zit ook weer op de post. Het is weer iets heel anders geworden dan in andere recente edities dus ik ben benieuwd hoe dat na twee goede klasseringen op rij hier gaat landen. Linkerrijtje moet zeker haalbaar zijn. Het zou imo ook mooi zijn als er een beetje schot in de aanmeldingen blijft zitten zodat we al voor de 22e aan de slag kunnen met luisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 10 Share Gepost January 10 Ook weer gelukt en eens wat anders gedaan. Verwacht linkerrijtje, maar geen podium. Helaas ook paar artiesten net moeten passeren, door regelgeving van aantal views/luisteraars. Maar blijft leuk om beetje te zoeken zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 10 Author Share Gepost January 10 2 uur geleden zei Urbeto: Mijn inzending zit ook weer op de post. Het is weer iets heel anders geworden dan in andere recente edities dus ik ben benieuwd hoe dat na twee goede klasseringen op rij hier gaat landen. Linkerrijtje moet zeker haalbaar zijn. Het zou imo ook mooi zijn als er een beetje schot in de aanmeldingen blijft zitten zodat we al voor de 22e aan de slag kunnen met luisteren. In dit tempo is dat inderdaad goed mogelijk. We staan al op 18 deelnemers en volgens mij deden er de vorige keer 22 nummers mee. Dus wat betreft liggen we mooi op schema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 10 Share Gepost January 10 1 minuut geleden zei aron24: In dit tempo is dat inderdaad goed mogelijk. We staan al op 18 deelnemers en volgens mij deden er de vorige keer 22 nummers mee. Dus wat betreft liggen we mooi op schema. Klopt, al was dat misschien wel de kortste editie sinds ik meedoe. De edities daarvoor zaten we steeds rond de 26-28 deelnemers. Nu de kerstdagen weer achter de rug zijn is er ongetwijfeld weer meer animo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 10 Share Gepost January 10 Neen niet in Gent laten doorgaan jong, geen behoefte om hier om de hoek een stel Nederlanders tegen het lijf te lopen met een afschuwelijke muzieksmaak Er lopen er hier sowieso al genoeg bij de Gentse Feesten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 10 Share Gepost January 10 6 uur geleden zei 007mark: Ook weer gelukt en eens wat anders gedaan. Verwacht linkerrijtje, maar geen podium. Helaas ook paar artiesten net moeten passeren, door regelgeving van aantal views/luisteraars. Maar blijft leuk om beetje te zoeken zo. Sowieso leuk! De out of the box inzendingen zijn vaak het meest interessant. Niet voor niks dat de VS en Nederland vaak laag eindigen, omdat die keuzes wat meer standaard zijn, gepaard met wat meer standaard nummers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 14 Author Share Gepost January 14 Met nog een week te gaan zijn er al veel aanmeldingen gedaan! De organisatie is dankbaar voor dit aantal inschrijvingen en hoopt op nog meer deelnames. De deadline blijft vooralsnog staan. Daarnaast kan je ter inspiratie nog naar het volgende nummer luisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 De laatste keer dat we 'maar' twintig deelnemers hadden is alweer vijftien edities geleden als ik het goed heb. Het zou dus wel mooi zijn als er nog wel een aantal mensen bijkomen voordat we spoedig weer van start kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 15 Share Gepost January 15 @Fantasy heeft hier geen tag. Misschien wil hij nog wel eens een keer meedoen? Een nee heb je een ja kan je krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ik vind 20 ook een prima aantal hoor. Meer deelnemers kan leuk zijn maar levert ook een (veel) langere luistersessie op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 15 Share Gepost January 15 Wil nog meedoen, vergeten. Geef me ff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ik pas even voor deze editie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 16 Share Gepost January 16 5 Afrikaanse inzendingen! Is dat een record? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 17 Share Gepost January 17 Denk zelf dat er naast Chiemel niet heel veel anderen meer mee gaan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 17 Share Gepost January 17 Op 8-1-2025 om 22:14 zei Aaron21: Ik ben niet geboren in Gent, maar woon er wel. En eens je er woont wil je er niet meer weg. Durf ik als trotse geboren en getogen Gentenaar ff in de groep gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 17 Share Gepost January 17 Hopelijk beginnen we snel. Heb er zin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 19 Share Gepost January 19 23 landen nu, keurig. Wachten we nog op iemand of gaat het hier wel bij blijven @aron24? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts