Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

MU Worldvision Song Contest #54

aron24

Recommended Posts

5Ma0KHF.png.b30a499be6cd313c72dfe3512a68fc9c.png

Welcome, karibu, kaale, bij het 54e Worldvision Song Contest. Wegens een geel reisadvies van de Nederlandse overheid zijn we voor deze editie niet afgereisd naar Oeganda. We zijn daarom uitgeweken naar de woonplaats van onze vorige winnaar, @Aaron21. In Gent dus. 

Hoe stuur je jouw geweldige lied in?

In navolging van vorige organisatoren handhaaft deze organisatie hetzelfde principe: stuur direct een nummer in. Aan landenclaims doet deze organisatie niet. Een filmpje van YouTube of de titel + artiest is voor deze organisator voldoende.

Deadline

De organisatie gaat ervanuit dat 2 weken genoeg is om tot een inzending te komen. Daardoor ligt de deadline voor het inzenden op 22 januari 2025 18.00 uur

Regels

De regels zijn volgens mij algemeen bekend, maar toch gaat het nog wel eens mis. De organisatie verzoekt deelnemers om zelf ervoor te zorgen dat de onderstaande regels worden nageleefd. Zo ontstaan er ook geen onnodige frustraties. 

• Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn.
  • Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube.
  • De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify.
  • Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen.
  • Het is niet toegestaan om een nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke nummers al eerder hebben meegedaan. Voor het inzenden van een artiest die eerder deelgenomen heeft, geldt een minimum van 10 edities. 
  • Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. 

Extra:

En daar hierbij nog het volkslied van Oeganda om even in de sfeer te komen!

Lijst met mentions:

@Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito 

Edited by aron24

Gepost (edited)

5Ma0KHF.png.b30a499be6cd313c72dfe3512a68fc9c.png

Gekozen landen:

• Nederland
  • Denemarken
  • USA
  • Rusland
  • Zuid-Afrika
  • Duitsland
  • Angola
  • Engeland
  • Zweden
  • Noorwegen
  • Kenia
  • Schotland
  • Canada
  • Italië
  • Japan
  • Taiwan
  • Australië
  • Zimbabwe
  • Hongarije
  • Sierra Leone
  • Iran
  • Algerije
Edited by aron24

Damn de keuze die ik eigenlijk in gedachten had heeft 8 mil maandelijkse luisteraars. :-D Japan ook al weg, dus dan moet ik echt gaan graven. Heb een out of the box optie, maar heb echt geen idee of ik dan kans heb. Een andere optie die ik al een tijdje in gedachten had. Even nadenken welke van de twee.

17 uur geleden zei Sick Blik:

Damn de keuze die ik eigenlijk in gedachten had heeft 8 mil maandelijkse luisteraars. :-D Japan ook al weg, dus dan moet ik echt gaan graven. Heb een out of the box optie, maar heb echt geen idee of ik dan kans heb. Een andere optie die ik al een tijdje in gedachten had. Even nadenken welke van de twee.

Is nog genoeg keuze gelukkig🤣

Mijn inzending zit ook weer op de post. Het is weer iets heel anders geworden dan in andere recente edities dus ik ben benieuwd hoe dat na twee goede klasseringen op rij hier gaat landen. Linkerrijtje moet zeker haalbaar zijn. :DW:

Het zou imo ook mooi zijn als er een beetje schot in de aanmeldingen blijft zitten zodat we al voor de 22e aan de slag kunnen met luisteren. 

Ook weer gelukt en eens wat anders gedaan. Verwacht linkerrijtje, maar geen podium.

Helaas ook paar artiesten net moeten passeren, door regelgeving van aantal views/luisteraars. Maar blijft leuk om beetje te zoeken zo.

2 uur geleden zei Urbeto:

Mijn inzending zit ook weer op de post. Het is weer iets heel anders geworden dan in andere recente edities dus ik ben benieuwd hoe dat na twee goede klasseringen op rij hier gaat landen. Linkerrijtje moet zeker haalbaar zijn. :DW:

Het zou imo ook mooi zijn als er een beetje schot in de aanmeldingen blijft zitten zodat we al voor de 22e aan de slag kunnen met luisteren. 

In dit tempo is dat inderdaad goed mogelijk. We staan al op 18 deelnemers en volgens mij deden er de vorige keer 22 nummers mee. Dus wat betreft liggen we mooi op schema. :D

1 minuut geleden zei aron24:

In dit tempo is dat inderdaad goed mogelijk. We staan al op 18 deelnemers en volgens mij deden er de vorige keer 22 nummers mee. Dus wat betreft liggen we mooi op schema. :D

Klopt, al was dat misschien wel de kortste editie sinds ik meedoe. De edities daarvoor zaten we steeds rond de 26-28 deelnemers. Nu de kerstdagen weer achter de rug zijn is er ongetwijfeld weer meer animo.. :mmm:

Neen niet in Gent laten doorgaan jong, geen behoefte om hier om de hoek een stel Nederlanders tegen het lijf te lopen met een afschuwelijke muzieksmaak :-D Er lopen er hier sowieso al genoeg bij de Gentse Feesten

6 uur geleden zei 007mark:

Ook weer gelukt en eens wat anders gedaan. Verwacht linkerrijtje, maar geen podium.

Helaas ook paar artiesten net moeten passeren, door regelgeving van aantal views/luisteraars. Maar blijft leuk om beetje te zoeken zo.

Sowieso leuk! De out of the box inzendingen zijn vaak het meest interessant. Niet voor niks dat de VS en Nederland vaak laag eindigen, omdat die keuzes wat meer standaard zijn, gepaard met wat meer standaard nummers.

image.png.7659c3cee564fc19575008ff58f10365.png

Met nog een week te gaan zijn er al veel aanmeldingen gedaan! De organisatie is dankbaar voor dit aantal inschrijvingen en hoopt op nog meer deelnames. De deadline blijft vooralsnog staan.

Daarnaast kan je ter inspiratie nog naar het volgende nummer luisteren. 

De laatste keer dat we 'maar' twintig deelnemers hadden is alweer vijftien edities geleden als ik het goed heb. Het zou dus wel mooi zijn als er nog wel een aantal mensen bijkomen voordat we spoedig weer van start kunnen.