Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
  • 0

Onverwachte biedingen

Kenny019

Question

Het is enkele edities geleden dat ik een nieuwe FM aankocht en nu viel me op dat in FM24 nauwelijks werd geboden op spelers die ik niet te koop had gezet. Vroeger werd je soms overspoeld met boden op je betere spelers. Ik vond dit wel leuk omdat het je steeds deed nadenken en nieuwe opties gaf.. of is het toeval en ervaren jullie dit wel? Ik heb nog maar 1 transferperiode gehad (zomer).

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
2 minuten geleden zei Kenny019:

Het is enkele edities geleden dat ik een nieuwe FM aankocht en nu viel me op dat in FM24 nauwelijks werd geboden op spelers die ik niet te koop had gezet. Vroeger werd je soms overspoeld met boden op je betere spelers. Ik vond dit wel leuk omdat het je steeds deed nadenken en nieuwe opties gaf.. of is het toeval en ervaren jullie dit wel? Ik heb nog maar 1 transferperiode gehad (zomer).

Hoeveel competities heb je toegevoegd en op "speelbaar" gezet bij het instellen van het spel?

• 0
Gepost (edited)

Ik kreeg nooit de vraag van het spel of zag het over het hoofd.. mogelijk moet ik eens een nieuwe game laden. 
Of kan ik ergens mijn speelbare competities checken?

Edited by Kenny019

• 0
1 uur geleden zei Kenny019:

Ik kreeg nooit de vraag van het spel of zag het over het hoofd.. mogelijk moet ik eens een nieuwe game laden. 
Of kan ik ergens mijn speelbare competities checken?

Ja dat kan je checken in het spel: FM --> add/remove leagues.

let wel: als je veranderingen maakt midden in het seizoen, wordt het pas bij de start van het volgende seizoen doorgevoerd