Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Dartsprono 2025

Recommended Posts

I1uRMLc.png

Het dartseizoen van 2025 is dan wel al begonnen met het WK, maar voor deze dartsprono gaat hij eigenlijk pas beginnen. Dit zal nog niet met wedstrijden zijn, maar wel met het samenstellen van je team. Wie heeft een goed oog voor de juiste darters op de juiste momenten. Er zijn namelijk verschillende "transferperiodes" door het jaar heen. Hierin kan je een paar darters wisselen per keer. 

Kalender:

HED9BYu.png

Puntentelling:

w68TPAk.png

Teamselectie:

Misschien wel het belangrijkste van deze hele post. Hoe maak je je team. Je hebt natuurlijk geen vrije keuze. Je team bestaat uit 20 darters. Deze kies je uit volgens de huidige Order of Merit. Hier heb ik de volgende regels voor :

- 4 Personen uit de top 16

- 5 Personen van positie 17 t/m 32

- 5 personen van positie 32 t/m 64

- 4 personen vanaf positie 65

- 2 personen die 24 jaar of jonger is EN niet in de top 64 staat.

K8lD1zr.jpeg 

Stand Totaal:

1. Himan   6393 PNT.
2. 007Mark   6243 PNT.
3. Nasje92   5957 PNT.
4. Srangaman   5754 PNT.
5. Timpy00   5480 PNT.
6. Chrisje1993   5450 PNT.
7. Petterson   5288 PNT.
8. Capelle1212  5085 PNT.
9. JanVertonghen   5042 PNT.
10. Richarð.   4751 PNT.
11. Satyr   4440 PNT.
12. KaydeManaager   4082 PNT.
13. FMNOOB   3498 PNT.

Stand WK:

Stand Premiers:

1. Himan   5137 PNT.

2. 007Mark   4863 PNT.

3. Nasje92   4816 PNT.

4. Timpy00   4653 PNT.

5. Srangaman   4355 PNT.

6. Chrisje1993   4311 PNT.

7. Petterson   4245 PNT.

8. JanVertonghen   3971 PNT.

9. Capelle1212   3873 PNT.

10. Satyr   3868 PNT.

11. Richarð.   3711 PNT.

12. KaydeManaager   3454 PNT.

13. FMNOOB   3059 PNT.

Stand Euro Tour:

Stand Overig:

1. Srangaman   1399 PNT.
2. 007Mark   1380 PNT.
3. Capelle1212   1212 PNT.
4. Himan   1202 PNT.
5. Nasje92   1141 PNT.
6. Chrisje1993   1139 PNT.
7. JanVertonghen   1071 PNT.
8. Petterson  1043 PNT.
9. Richarð   1040 PNT.
10. Timpy00   827 PNT.
11. KaydeManaager   628 PNT.
12. Satyr   572 PNT.
13. FMNOOB   439 PNT.

Je team stuur je natuurlijk in een pb in naar mij. Bij vragen hoor ik het graag!

DEADLINE: 16-1 12:00 Uur

Mentions van de vorige dartprono:

@007mark @Petterson @Srangaman @Marius @timpy00 @Fabian. @Djurovski @delichris @JanVertonghen @Satyr @19CH98 @Elano @Dr. Bibber @neva @FMNOOB @Oerlie @La Pulga @nasje92 @Vis @KayDeManaager @Michaelinho* @Richarð. @himan

Edited by chrisje1993

1 uur geleden zei timpy00:

Ik doe wel mee. Maatr mijn team komt pas na 12 januari als q school geweest is.

De mijne ook! Eigenlijk best zinloos om nu al je team samen te stellen als Q-school nog moet beginnen. Top 64 kun je al wel samenstellen, maar de rest is nog ongewis

vjgW6st.png

Q-school is voorbij dus hierbij een reminder. Alle tourcards zijn nu verdeeld dus jullie kunnen jullie lijstjes gaan maken en insturen ;) .

Deadline: 16-1 12:00 Uur!

@007mark @Petterson @Srangaman @Marius @timpy00 @Fabian. @Djurovski @delichris @JanVertonghen @Satyr @19CH98 @Elano @Dr. Bibber @neva @FMNOOB @Oerlie @La Pulga @nasje92 @Vis @KayDeManaager @Michaelinho* @Richarð. @himan 

Op 4-1-2025 om 20:01 zei chrisje1993:

https://www.pdc.tv/order-of-merit/pdc-order-merit

Deze Order of Merit houd ik aan!

9 uur geleden zei Srangaman:

Hoe werkt het in de transferperiode als de Order of Merit is gewijzigd? Of telt alleen de huidige?

Chris deelt al een linkje, en volgens mij krijgt die na elk toernooi een update. Dus elke transferperiode lijkt het mij eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer om te checken of de aantallen per categorie nog kloppen?

Uiteraard verwacht ik af en toe een mention, wanneer er een transferperiode is. Maar dan moet goed komen verwacht ik ;)

EDIT: Al denk ik niet dat deze helemaal up-to-date is, anders had Sedlacek bijv. geen Q School hoeven spelen.

Misschien voor de eerste keer deze aanhouden: PDC Live Order of Merit

Of afbeelding die PDC gister zelf deelde?

Spoiler

Kan een afbeelding zijn van tekst

Edited by 007mark

44 minuten geleden zei timpy00:

Iemand die in januari na de deadline 25 wordt telt gewoon als speler van 24 jaar of jonger? @chrisje1993

Gezie ner geen nummer 17 is, kiezen we er 5 uit de nummers 18 tm 32? of 16 t/m 32?

Het eerste klopt!

Het tweede was me nog niet eens opgevallen had Michael Smith in dit geval gewoon als nummer 17 gezien. Nu je dit hebt gezegd hoort Michael Smith dus bij de keuze van 1 t/m 16. Tweede groep word dan vanaf plek 18.

1 uur geleden zei 007mark:

Chris deelt al een linkje, en volgens mij krijgt die na elk toernooi een update. Dus elke transferperiode lijkt het mij eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer om te checken of de aantallen per categorie nog kloppen?

Uiteraard verwacht ik af en toe een mention, wanneer er een transferperiode is. Maar dan moet goed komen verwacht ik ;)

EDIT: Al denk ik niet dat deze helemaal up-to-date is, anders had Sedlacek bijv. geen Q School hoeven spelen.

Misschien voor de eerste keer deze aanhouden: PDC Live Order of Merit

Of afbeelding die PDC gister zelf deelde?

Toon verborgen inhoud

Kan een afbeelding zijn van tekst

Je hebt helemaal gelijk. Op de site van de pdc word die elke keer bijgewerkt dus kan je kijken. En uiteraard zal ik tijdens de transferperiode iedereen een mention geven!

Dus als je tijdens transferperiodes niet actief bent kan je een foutief team hebben? Twee jaar geleden waren er behoorlijk wat deelnemers die gedurende het jaar niets hebben aangepast.

Wat dat betreft misschien makkelijker om onderstaande afbeelding te gebruiken. Dan kunnen spelers ook niet verschuiven in een categorie.

image.jpeg.6222fa6db8e63ae629e49b1006bdbf73.jpeg

7 uur geleden zei Srangaman:

Dus als je tijdens transferperiodes niet actief bent kan je een foutief team hebben? Twee jaar geleden waren er behoorlijk wat deelnemers die gedurende het jaar niets hebben aangepast.

Wat dat betreft misschien makkelijker om onderstaande afbeelding te gebruiken. Dan kunnen spelers ook niet verschuiven in een categorie.

image.jpeg.6222fa6db8e63ae629e49b1006bdbf73.jpeg

Heb deze afbeelding aan de openingspost toegevoegd. Dat is wel even goed om te weten wat je hier aangeeft over de transferperiode. Hierdoor blijf ik gewoon deze afbeelding volgen voor het HELE JAAR!

@nasje92 @KayDeManaager @Srangaman @timpy00 @Satyr @Richarð.

3 uur geleden zei himan:

Is er misschien een lijst met leeftijden van spelers, ik moest nu wel echt even zoeken of iemand net 24 of 25 is.

Dat had ik dus ook, vandaar dat ik het tot 2x toe foutief inleverde @chrisje1993:D Heb 'gewoon' de darter gegoogeld en daar zie je meestal de geboortedatum erbij staan @himan. Verder geen lijst tegengekomen met leeftijden van darters.

@chrisje1993 Die World Series, tellen die als 'overig' of als Eurotour? Aangezien eigenlijk geen vloertoernooi is, maar dus ook niet tot de Euro Tour behoort, is misschien wel goed om daar ook duidelijkheid over te hebben ;)