Jump to content

Kraak 't of Smaak 't 2025

Bogatyr

Recommended Posts

Ik deel hier volledig de mening van @Sick Blik betreffende arrangement en zang.

De verveling sloeg na ongeveer 1 minuut luisteren al genadeloos toe en dan moest ik er nog eens 2 minuut 41 bij uitzitten. Het meest positieve aan dit nummer was de stilte die erop volgde.

-1

Sluit me volledig aan bij Erwin. Een matige cover van een prima nummer. De energie die in het origineel zit, ontbreekt hier volledig.

Edit: Zie dat ik vergeten was een score te geven -1 vanuit mij

Edited by bas huijsmans

Qua muziek begint het interessant genoeg om verder te luisteren, hoor al wel een typisch sing and songwriter aankomen, maar zodra hij begint te zingen valt dat nog wel mee. Maar iknzou niet overwegen om het nog een keer op te zetten: 0

Ik moest nog stemmen voor het vorige nummer:

Magdalena Bay - Death & Romance, maar ik blijf hier voorlopig echt op mijn honger zitten. Weer zo'n popnummer waar ik niet warm van wordt, dus -1

Young Blood, het eerste minuutje klonk veelbelovend, maar vanaf de zang begint haak ik eigenlijk af. En blijft het nogal vlak en saai, dus -1

QVhfoW6.png

Voor mij is het laatste nummer een nipte +1 In het begin twijfelde ik nog maar werd uiteindelijk over de streep getrokken.

Mensen die het vorige nummer zijn vergeten te beoordelen, mogen dat alsnog doen.

Volgende nummer:

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree

28 minuten geleden zei Chiemel:

Kan het nummer absoluut waarderen, leukste inzending tot nu toe. Mja, kende het nummer al. Dus wat doe je dan?

Ik heb echt exact hetzelfde. Voor mij wordt dit wel een +1

Magdalena Bay / Death & Romance -- -1 nee man, sorry. Weet niet of het het genre is, de rare clip of het feit dat het ook nog 8 minuten duurde, maar dit is echt niets voor mij..

Graemejames / Young Blood -- +1 omdat het origineel echt een grote favoriet is. Deze versie is minder maar alsnog genoeg voor een plus!

Sam Fender / People Watching -  +1 omdat ik het gewoon een goed nummer vind. Bekend of onbekend. :) 

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Moeilijk, misschien een te standaard inzending. Sam Fender is verder natuurlijk wel een hele dikke +1

Misschien volgen zo The Killers nog van jou @Urbeto

Mij niet bellen, there are People Watching :classic_unsure:

Twee nummers die ik al kende. De ene heeft volgens mij al eens aan MU Worldvision meegedaan als ik me niet vergis, de ander heb ik afgelopen week helemaal grijs gedraaid.

Eerst maar eens Young Blood. Dit is nou zo'n nummer waarvoor het label 'niemendalletje' gemaakt is. Niet verkeerd als achtergrondmuziek wanneer je een bordspelletje speelt, maar daar blijft het ook wel bij. Ik gedoog het, maar zou het nooit uit mezelf opzetten. Daarvoor staan de vocale effecten en de eentonigheid me teveel tegen. 0 dus.

En dan Sam Fender. Inderdaad echt aan de bekende kant, maar in het vorige format kwamen volgens mij ook wel eens wat bekende acts voorbij. Hoe dan ook is deze song voor mij hard op weg om mijn nummer van 2025 te worden. Het heeft pit, positieve energie, catchyness en ook nog eens een lekkere solo. Deze past in hetzelfde laatje als Through The Looking Glass van DI-RECT en laat die het nu afgelopen jaar net tot mijn top 2000-lijstje hebben geschopt. Grote +1 hier.

Gepost (edited)

QVhfoW6.png

De mensen die nog niet gestemd hebben op Sam Fender mogen dit alsnog doen. Voor mij ook een +1, is het erg dat ik het nummer niet kende?

Volgende nummer:

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree

Edited by Bogatyr