Whitewolf345 Gepost February 20 Share Gepost February 20 Heerlijk deuntje, zang op zich prima. Op zich wel een nummer wat ik vaker zal luisteren. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 20 Share Gepost February 20 Het klinkt niet bepaald verkeerd. Toch is het geen nummer die ik nog eens zal luisteren. Hierdoor blijf ik op 0 steken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost February 20 Share Gepost February 20 Ik deel hier volledig de mening van @Sick Blik betreffende arrangement en zang. De verveling sloeg na ongeveer 1 minuut luisteren al genadeloos toe en dan moest ik er nog eens 2 minuut 41 bij uitzitten. Het meest positieve aan dit nummer was de stilte die erop volgde. -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 21 Share Gepost February 21 (edited) Sluit me volledig aan bij Erwin. Een matige cover van een prima nummer. De energie die in het origineel zit, ontbreekt hier volledig. Edit: Zie dat ik vergeten was een score te geven -1 vanuit mij Edited February 26 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 21 Share Gepost February 21 Qua muziek begint het interessant genoeg om verder te luisteren, hoor al wel een typisch sing and songwriter aankomen, maar zodra hij begint te zingen valt dat nog wel mee. Maar iknzou niet overwegen om het nog een keer op te zetten: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ik moest nog stemmen voor het vorige nummer: Magdalena Bay - Death & Romance, maar ik blijf hier voorlopig echt op mijn honger zitten. Weer zo'n popnummer waar ik niet warm van wordt, dus -1 Young Blood, het eerste minuutje klonk veelbelovend, maar vanaf de zang begint haak ik eigenlijk af. En blijft het nogal vlak en saai, dus -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ronduit verschrikkelijk. Snap niet dat mensen dit voor hun plezier luisteren -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 27 Author Share Gepost February 27 Voor mij is het laatste nummer een nipte +1 In het begin twijfelde ik nog maar werd uiteindelijk over de streep getrokken. Mensen die het vorige nummer zijn vergeten te beoordelen, mogen dat alsnog doen. Volgende nummer: @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 27 Share Gepost February 27 Kan het nummer absoluut waarderen, leukste inzending tot nu toe. Mja, kende het nummer al. Dus wat doe je dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 27 Share Gepost February 27 28 minuten geleden zei Chiemel: Kan het nummer absoluut waarderen, leukste inzending tot nu toe. Mja, kende het nummer al. Dus wat doe je dan? Ik heb echt exact hetzelfde. Voor mij wordt dit wel een +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 27 Share Gepost February 27 Mwoah word er niet warm of koud van 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 27 Share Gepost February 27 Afgezaagde keuze, want dit kent iedereen al volgens mij, maar wel een sterk nummer. Vind Sam Fender een beetje overschat, maar dit is een geniale plaat. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 28 Share Gepost February 28 Ik vind dit ook gewoon een goed nummer, maar kom hier om nieuwe muziek te ontdekken en dat is Sam Fenders meest recente hit natuurlijk niet. Een 0 dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 28 Share Gepost February 28 Ga ook voor de 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 28 Share Gepost February 28 Tja, wat mij betreft veel te bekend voor dit spel. Maar ik ga Sam Fender zeker niet iets anders geven dan een +1, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 28 Share Gepost February 28 Deel de meningen van de personen boven me wel. Snap zowel de keuzes voor de 0 als de +1 (Nee dit is geen inzending van mij). Ikzelf ga voor +1 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 28 Share Gepost February 28 Moeilijk, misschien een te standaard inzending. Sam Fender is verder natuurlijk wel een hele dikke +1 Misschien volgen zo The Killers nog van jou @Urbeto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost February 28 Share Gepost February 28 Magdalena Bay / Death & Romance -- -1 nee man, sorry. Weet niet of het het genre is, de rare clip of het feit dat het ook nog 8 minuten duurde, maar dit is echt niets voor mij.. Graemejames / Young Blood -- +1 omdat het origineel echt een grote favoriet is. Deze versie is minder maar alsnog genoeg voor een plus! Sam Fender / People Watching - +1 omdat ik het gewoon een goed nummer vind. Bekend of onbekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 28 Share Gepost February 28 Tja dit is een nummer dat in een maand 27 miljoen keer beluisterd is op Spotify. Dat is vrij makkelijk +1 verzamelen. Dat is niet echt het idee van dit topic toch? Alleen daarom al een -1 vanuit mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 28 Share Gepost February 28 2 uur geleden zei ElPrincipito: Moeilijk, misschien een te standaard inzending. Sam Fender is verder natuurlijk wel een hele dikke +1 Misschien volgen zo The Killers nog van jou @Urbeto? Mij niet bellen, there are People Watching Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 28 Author Share Gepost February 28 Het is in ieder geval niet tegen de regels voor alle duidelijkheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 1 Share Gepost March 1 Ik ken het niet, maar ga het wel nog vaker luisteren denk ik. Eindelijk kan ik eens positief zijn. Resultaat: +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost March 1 Share Gepost March 1 Twee nummers die ik al kende. De ene heeft volgens mij al eens aan MU Worldvision meegedaan als ik me niet vergis, de ander heb ik afgelopen week helemaal grijs gedraaid. Eerst maar eens Young Blood. Dit is nou zo'n nummer waarvoor het label 'niemendalletje' gemaakt is. Niet verkeerd als achtergrondmuziek wanneer je een bordspelletje speelt, maar daar blijft het ook wel bij. Ik gedoog het, maar zou het nooit uit mezelf opzetten. Daarvoor staan de vocale effecten en de eentonigheid me teveel tegen. 0 dus. En dan Sam Fender. Inderdaad echt aan de bekende kant, maar in het vorige format kwamen volgens mij ook wel eens wat bekende acts voorbij. Hoe dan ook is deze song voor mij hard op weg om mijn nummer van 2025 te worden. Het heeft pit, positieve energie, catchyness en ook nog eens een lekkere solo. Deze past in hetzelfde laatje als Through The Looking Glass van DI-RECT en laat die het nu afgelopen jaar net tot mijn top 2000-lijstje hebben geschopt. Grote +1 hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost March 3 Share Gepost March 3 Net als @bas huijsmans is dit voor mij te bekend, bovenop vind ik er bitter weinig aan. Het is me allemaal wat te gepolijst en weinig verrassend of verfrissend. Dan maar nog eens een -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 5 Author Share Gepost March 5 (edited) De mensen die nog niet gestemd hebben op Sam Fender mogen dit alsnog doen. Voor mij ook een +1, is het erg dat ik het nummer niet kende? Volgende nummer: @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Edited March 5 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts