Grote Ree Gepost February 6 Share Gepost February 6 Allereerst: vette pianosound en dito -lijn! De piano valt wel enigszins weg later in het nummer, dat is wat jammer. Gelukkig wordt dat gecompenseerd met een volle, ietwat knorrige bas. De zang vind ik eigenlijk nog het minst, dat is een combinatie van een niet al te spetterende vocale sound, een weinig onderscheidende zanglijn en het bewust of onbewust wegbonjouren van de zang achterin de mix. Daardoor wordt het bij vlagen een beetje een kakofonie. Zonde, want zo zie je maar wat een goede mix kan doen met een song of, hoe in dit geval een slechte mix afbreuk doet. Desalniettemin een lekker nummer die zeker een +1 van ondergetekende verdient.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 6 Share Gepost February 6 Een lekker nummertje waarbij ik het persoonlijk wel wat te lang vind duren. Instrumentale stukjes vind ik door de lengte van het nummer een beetje saai. Toch kan het nummer in het geheel me wel bekoren. Het is wel een prima nummer met een lekker ritme erin. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 7 Share Gepost February 7 (edited) Voor mij gaat het bij deze luistersessie blijven. Ik vind er niet heel veel aan. Het doet me weinig, maar ik ben dan ook een muziekbarbaar. Het is natuurlijk ook geen slecht nummer dat ik meteen wilde afzetten. Â Resultaat: 0 Edited February 7 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 7 Share Gepost February 7 Normaliter ben ik een enorme fan van langere nummers, maar deze ging wat mij betreft net iets te lang door. Niet lang genoeg om lager dan een +1 uit te komen, maar iets korter was het nummer wat beter geweest denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 7 Share Gepost February 7 Kom hier zelf uit op een 0. Wisselt leuke stukjes iets te veel af met minder leuke/herhalende stukjes. Dat zorgt ervoor dat het niet erg is om naar te luisteren, maar je aan het eind van het nummer toch wel blij bent dat het afgelopen is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 8 Share Gepost February 8 Op zich een prima nummer zolang ze der waffel houd. Qua zang vind ik het echt een pak minder. Zonde wel  0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost February 9 Share Gepost February 9 Weet me in totaliteit niet te pakken, maar slecht kan ik het niet noemen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 9 Share Gepost February 9 Nummer had nog wel iets meer een knallend einde verdiend. Als je het laatste stuk zou knippen en aan de voorkant zou plakken, zou het waarschijnlijk nog steeds logisch klinken. Sound doet me trouwens zeker ergens aan denken, maar kan het even niet 100% plaatsen Desalniettemin wel maar even een +1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 9 Share Gepost February 9 Ja dit is natuurlijk geweldig. Ontzettend interessant piano werk zoals iemand al eerder benoemde, gelaagde productie. Ontzettend sterke zang, zachtaardig, maar toch krachtig. De bas die zo nu en dan op komt duiken, het laatste refrein als climax. Ãœberhaupt ook nog hoe catchy het allemaal klinkt. Veel beter wordt muziek voor mij persoonlijk niet +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 9 Share Gepost February 9 Ik vind hier echt heel weinig aan. De instrumentale delen klinken in eerste instantie nog wel aangenaam, maar zonder dat verder uit te kunnen leggen stoor ik me aan de stem van de zangeres. Als die koortsdroomesque laatste minuut er niet was geweest had ik het waarschijnlijk ook op een nulletje gehouden, maar nu maak ik er een -1 van. Zonde van m'n tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 12 Share Gepost February 12 Fijn dromerig nummer, de zang doet me enigszins denken aan old school Kylie Minogue. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree  reminder om te stemmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 13 Share Gepost February 13 Ik kan hier helemaal niets mee. Voor mij is de stem van iemand het belangrijkste aspect om iets wel of niet te kunnen waarderen. Das dan ff jammer voor dit nummer want de stem van deze jonge dame kan mij niet bekoren. Slap, een beetje zeikerig zelfs. -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 13 Share Gepost February 13 Niet mijn ding. Erken wat stukjes als ‘leuk’ maar over het algemeen is het allemaal wat te matig. Geen fijne stem ook. -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 13 Share Gepost February 13 Dit nummer kan mij niet bekoren. Het deuntje klinkt leuk maar als je er goed naar luisterd verveeld die vrij snel. Niet dusdanig slecht dat het een -1 verdiend. Maar hij komt niet op mijn afspeellijst te staan.  Een 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 18 Author Share Gepost February 18 Er zijn nog mensen die moeten stemmen geloof ik… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 19 Author Share Gepost February 19  Goed, lang genoeg gewacht. Diegene die niet hebben gestemd mogen de het vorige nummer nog beoordelen.....   Het laatste nummer was voor mij net geen marteling. Veel te druk en gewoon echt storende zang en deuntjes. -1 is hier voor mij de enige correcte score.  Volgende nummer:    @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 19 Share Gepost February 19 Deze song voelt zowaar wat Japans aan met die vriendelijke deuntjes. Ik vind dat persoonlijk wat minder passend in dit lied, al merk ik ook dat wel blijf luisteren. Nergens verveelt het me, maar het kan me ook niet echt bekoren. Dan lijkt me 0 de beste keuze om deze inzending mee te beoordelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 19 Share Gepost February 19 De deuntjes zijn echt leuk, maar de zang is echt tenenkrommend. We passen hierop simpele wiskunde toe: 1 - 1 = 0. Â Resultaat:Â 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 19 Share Gepost February 19 Een matige cover van een leuk nummer -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 19 Share Gepost February 19 Geen idee wat er Japans aan dit nummer zou moeten klinken, vind het meer gewoon een typische westerse folk pop cover. Het doet niks nieuws, het maakt het nummer vele malen minder interessant. Het is gewoon een man met wat akkoordjes gitaar en een hoop reverb. Die strijksolo op een gegeven moment past echt totaal niet met de rest van het nummer. En die vocalen, oef. Duidelijke -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 20 Share Gepost February 20 Best leuk eigenlijk, fijn deuntje en het had echt wat kunnen zijn. De zang blijft echter wel veel te vlak en te matig, nergens een uithaal of fijne versnelling. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost February 20 Share Gepost February 20 Lekker folkachtig, fijn deuntje en met een viool heb je mij al snel overgehaald +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 20 Share Gepost February 20 Ik deel Keko's mening hier wel. Ik vind dit wel gewoon lekker ontspannend wegluisteren, juist in deze uitvoering. Echt verrassend is het verder allemaal niet daar ik deze cover van Graeme James al kende, maar toch een +1 hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 20 Share Gepost February 20 Niet het meest speciale nummer, maar deze vibe kan ik prima hebben en dus een mooie +1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts