Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Kraak 't of Smaak 't 2025

Bogatyr

Recommended Posts

Allereerst: vette pianosound en dito -lijn! De piano valt wel enigszins weg later in het nummer, dat is wat jammer. Gelukkig wordt dat gecompenseerd met een volle, ietwat knorrige bas. De zang vind ik eigenlijk nog het minst, dat is een combinatie van een niet al te spetterende vocale sound, een weinig onderscheidende zanglijn en het bewust of onbewust wegbonjouren van de zang achterin de mix. Daardoor wordt het bij vlagen een beetje een kakofonie. Zonde, want zo zie je maar wat een goede mix kan doen met een song of, hoe in dit geval een slechte mix afbreuk doet. Desalniettemin een lekker nummer die zeker een +1 van ondergetekende verdient.   

Een lekker nummertje waarbij ik het persoonlijk wel wat te lang vind duren. Instrumentale stukjes vind ik door de lengte van het nummer een beetje saai. Toch kan het nummer in het geheel me wel bekoren. Het is wel een prima nummer met een lekker ritme erin. +1

Voor mij gaat het bij deze luistersessie blijven. Ik vind er niet heel veel aan. Het doet me weinig, maar ik ben dan ook een muziekbarbaar. Het is natuurlijk ook geen slecht nummer dat ik meteen wilde afzetten.

Resultaat: 0

Edited by Aaron21

Normaliter ben ik een enorme fan van langere nummers, maar deze ging wat mij betreft net iets te lang door. Niet lang genoeg om lager dan een +1 uit te komen, maar iets korter was het nummer wat beter geweest denk ik.

Kom hier zelf uit op een 0. Wisselt leuke stukjes iets te veel af met minder leuke/herhalende stukjes. Dat zorgt ervoor dat het niet erg is om naar te luisteren, maar je aan het eind van het nummer toch wel blij bent dat het afgelopen is

Nummer had nog wel iets meer een knallend einde verdiend. Als je het laatste stuk zou knippen en aan de voorkant zou plakken, zou het waarschijnlijk nog steeds logisch klinken. Sound doet me trouwens zeker ergens aan denken, maar kan het even niet 100% plaatsen

Desalniettemin wel maar even een +1. 

Ja dit is natuurlijk geweldig. Ontzettend interessant piano werk zoals iemand al eerder benoemde, gelaagde productie. Ontzettend sterke zang, zachtaardig, maar toch krachtig. De bas die zo nu en dan op komt duiken, het laatste refrein als climax. Ãœberhaupt ook nog hoe catchy het allemaal klinkt. Veel beter wordt muziek voor mij persoonlijk niet +1

Ik vind hier echt heel weinig aan. De instrumentale delen klinken in eerste instantie nog wel aangenaam, maar zonder dat verder uit te kunnen leggen stoor ik me aan de stem van de zangeres. Als die koortsdroomesque laatste minuut er niet was geweest had ik het waarschijnlijk ook op een nulletje gehouden, maar nu maak ik er een -1 van. Zonde van m'n tijd. 

Ik kan hier helemaal niets mee. Voor mij is de stem van iemand het belangrijkste aspect om iets wel of niet te kunnen waarderen. Das dan ff jammer voor dit nummer want de stem van deze jonge dame kan mij niet bekoren. Slap, een beetje zeikerig zelfs. -1

QVhfoW6.png

Goed, lang genoeg gewacht. Diegene die niet hebben gestemd mogen de het vorige nummer nog beoordelen.....

Het laatste nummer was voor mij net geen marteling. Veel te druk en gewoon echt storende zang en deuntjes. -1 is hier voor mij de enige correcte score.

Volgende nummer:

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree

Deze song voelt zowaar wat Japans aan met die vriendelijke deuntjes. Ik vind dat persoonlijk wat minder passend in dit lied, al merk ik ook dat wel blijf luisteren. Nergens verveelt het me, maar het kan me ook niet echt bekoren. Dan lijkt me 0 de beste keuze om deze inzending mee te beoordelen

Geen idee wat er Japans aan dit nummer zou moeten klinken, vind het meer gewoon een typische westerse folk pop cover. Het doet niks nieuws, het maakt het nummer vele malen minder interessant. Het is gewoon een man met wat akkoordjes gitaar en een hoop reverb. Die strijksolo op een gegeven moment past echt totaal niet met de rest van het nummer. En die vocalen, oef. Duidelijke -1

Ik deel Keko's mening hier wel. Ik vind dit wel gewoon lekker ontspannend wegluisteren, juist in deze uitvoering. Echt verrassend is het verder allemaal niet daar ik deze cover van Graeme James al kende, maar toch een +1 hier.