Urbeto Gepost January 16 Share Gepost January 16 Thomas Azier is echt zo'n artiest die ik op papier wel tof zou moeten vinden maar waarbij het allemaal nooit echt op z'n plaats valt. Dat was jaren terug bij z'n album Rouge al het geval en dat is ook nu nog niet anders. De eerste twee minuten luisteren daarbij nog wel degelijk weg, maar zodra dat gebrabbel het nummer binnenkomt wordt het er niet meer beter op. Er komt ongetwijfeld later nog slechtere muziek voorbij, maar toch wordt dit voor mij een nipte -1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 16 Share Gepost January 16 Een range van -2 naar +2 zou ik wat betreft ook niet erg vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 16 Share Gepost January 16 1 uur geleden zei Chiemel: Een range van -2 naar +2 zou ik wat betreft ook niet erg vinden Alleen als ik mijn beoordeling van het eerste mag aanpassen naar -2 dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 16 Share Gepost January 16 Heb Thomas Azier echt grijs gedraaid. Vooral zijn eerste twee albums, met elk een andere dynamiek, kon ik zeker waarderen. Het recentere werk kon mij minder bekoren. Ook deze song blijft nogal aan de oppervlakte. Dat resulteert in een 0 van mijn kant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 16 Author Share Gepost January 16 Met de +2 en -2 zal toch niet in mijn editie zijn jongens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 17 Share Gepost January 17 Een interessant nummer wat mij betreft, enorm fijne zang en goed geschreven nummer. Ook hiervoor geldt dat er qua instrumenten nog best een verrassing in had mogen voorbijkomen, maar wat mij betreft genoeg voor een +1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 17 Share Gepost January 17 De sfeer van de song doet me denken aan een rustig, aangenaam kabbelend riviertje ergens in een bos. Er gebeurt nagenoeg niks spannend, maar zorgt voor een innerlijke rust en tevredenheid. Voor mij was het blaasinstrument een wat storend element, maar da's persoonlijke smaak. Ik heb het echt niet op dat schelle koperblazergeluid. Toch stoorde het me niet in overdreven mate en klok ik vooral door het sferische af op een nipte +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 17 Share Gepost January 17 Een nummer dat best wel prima klinkt, maar nooit echt helemaal los komt. Het begin is wel prima te doen, maar het nummer wordt eigenlijk minder zolang het duurt. Doordat het begin wel prima is een 0 vanuit mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 18 Share Gepost January 18 Ja, dikke +1 voor mij. Ik ken de beste man niet echt dus dit is een aangename verrassing. Eerste minuut is opbouwend en aangenaam, mooie stem. Vanaf 01:30 komt er iets meer tempo in. Echt een plus, dus dank voor deze toevoeging (Alleen inderdaad dat Scatman John-solootje had 'ie mogen skippen inderdaad) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 18 Share Gepost January 18 Wat een bijzonder nummer, eigenlijk zat ik in het begin direct op -1, werd dat daarna 0 en toen de instrumenten wat prominenter naar voren kwamen werd het een +1. Ergens dus wel verrassend, al komt het allemaal wat traag op gang. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 18 Share Gepost January 18 Nee dit is niks. Werd op het eind nog wel iets dragelijker maar ook dan is het niet goed genoeg -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 21 Author Share Gepost January 21 Het nummer Pelechian krijgt van mij op de valreep een +1. @Steels stemde niet mee maar mag zijn stem nog uitbrengen. Laten we wel afspreken dat iedereen zijn stem uitbrengt bij elk nummer. We gaan verder met nummer 3: Stem wanneer je het nummer goed beluisterd hebt, en laat ook feedback achter zoals in de vorige ronde. Veel plezier! Spoiler @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Ondanks dat Duits nou niet de meest sexy taal is (Ja, dat zegt een Tukker) voel ik dit nummer wel. Goede stem. Ene kant heeft het wel wat dat het publiek meezingt, andere kant ook storend. Dit is voor mij wel overtuigend voor een +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 21 Share Gepost January 21 Twijfel heel erg. Op zich zeker een goede stem. Bepaalde momenten ook wel even erg lekker maar grootste deel van het nummer toch vrij vlak. Dus een 0 of een plusje? Plusje dan maar omdat het in het Duits is +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Heb echt een allergie voor Duitse nummers. Dit nummer veranderd dat niet voor mij -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 21 Share Gepost January 21 Er zijn weinig talen die in de muziek authentieker klinken dan het Duits. Koppel dat aan de rauwe doch krachtige stem van ENNIO alhier en het is eigenlijk niet eens meer relevant wat hij zingt, al wordt de bespiegeling op onderlinge verbondenheid en de vraag of een connectie genoeg is in de liefde ook wel aardig ten tonele gebracht. Voor mij dus een +1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik vind het wel een wijs nummer. Het gaat waarschijnlijk net niet in mijn playlist geraken en ik was lang aan het twijfelen tussen 0 en +1, dus heb nog even de studioversie beluisterd om dat gejoel op de achtergrond niet te horen. Het wordt een nipte deze. Lekker spannend. Resultaat: +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 22 Share Gepost January 22 Wellicht had ik de albumversie eerst moeten horen om dit echt te waarderen. Het is niet dat het in het Duits is gezongen, ik vind de stem niet echt lekker klinken en het nummer komt naar mijn gevoel ook niet op gang. -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Het nummer heeft wel wat. De rauwe stem heeft zeker wel wat. Publiek wat storend maar kon ik mijn uiteindelijk voor afsluiten. Een +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 23 Share Gepost January 23 Ik heb het niet zo op deze Duitse George Ezra. Het is ook net allemaal wat te vlak. -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 23 Share Gepost January 23 Duits is gevaarlijk. Maar valt zeker mee, maar zou het ook weer niet weer opzetten 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 23 Share Gepost January 23 Het nummer heeft wel wat, de stem is wel prima, maar het is het toch net niet voor mij. Te goed voor een minnetje, te weinig voor een plus dus een 0 vanuit mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 23 Share Gepost January 23 Mooi hoor, uitstekende stem. Een tikkie rauw, maar dat vind ik wel mooi passen bij dit nummer. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 24 Share Gepost January 24 Naast dat ik me niet over dat vreselijke Duits kan zetten, vind ik het een eenzijdige en erg typische piano-ballad. In eender welke taal zal zo een song me zelden tot nooit weten te boeien Duidelijke -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 25 Share Gepost January 25 Ik moest nog stemmen voor het vorige nummer (Thomas Azier - Pelechian), het sprak me niet aan, vond het ook niet bijster slecht, vond het vooral een raar nummer..ik hou wel van chaos, maar hier snapte ik het idee van het nummer niet echt. Kan het moeilijk onder woorden brengen, twijfelde tussen 0 en -1 maar hou het toch bij het laatste. De nieuwe inzending (ENNIO - Kippe) dan: Ik heb het gewoon echt niet voor zulke nummers. Ik heb daar altijd een enorm cringe gevoel bij, teveel geforceerd emotioneel willen zingen, mij trekt het ECHT niet -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts