Djurovski Gepost January 9 Share Gepost January 9 Prima stem dat zeker. Maar toch net te braaf voor een plusje. Maar slecht is allerminst  0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 9 Share Gepost January 9 Prima song om mee af te trappen. Toegegeven, het is allerminst vernieuwend maar het werkt wel gewoon. Zou ook een prima songfestivalinzending kunnen zijn, mits er een goede act wordt neergezet. Â +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 10 Share Gepost January 10 Niet slecht, ben niet overdonderd. een 0 om mee te beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 10 Share Gepost January 10 (edited) Zeer typische en voorspelbare drie miljoen in een dozijn emo-popsong die aan alle hiervoor voorgekauwde cliché's beantwoord. De zoetsappigheid druipt van elke noot af. Dan mag de man nog een aangenaam stemtimbre hebben, daarmee maakt hij weinig goed. Duidelijke -1 voor mij Edited January 10 by ivago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 10 Share Gepost January 10 Heel leuk wel om de genuanceerde beoordelingen te lezen. Maakt het spel veel boeiender. Hopelijk kan dit worden volgehouden (ook noot aan mezelf) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 10 Share Gepost January 10 34 minuten geleden zei ivago: Heel leuk wel om de genuanceerde beoordelingen te lezen. Maakt het spel veel boeiender. Hopelijk kan dit worden volgehouden (ook noot aan mezelf) Ja helemaal mee eens! Voorheen was het heel erg 'beoordeling X want niet mijn smaak', nu beargumenteert iedereen het. Leuk om te lezen.  Vind de meeste mensen erg mild trouwens! Veel mensen die het niet zo speciaal vinden, maar toch voor een +1 of 0 gaan. Benieuwd hoe dat met de volgende nummers zal gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 11 Share Gepost January 11 Echt een doorsnee popnummer dat me totaal niet weet te boeien. Heeft zowat alles waar ik een hekel aan heb, dus ik moet helaas aftrappen met een -1. Wil wel meer argumentatie geven overigens maar het is mss onnodig om dezelfde punten aan te halen die @ivago en @Sick Blik reeds deelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 13 Share Gepost January 13 Plusje vanuit mij wel +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 15 Share Gepost January 15 Tijd voor een nieuwe? Als we maar 1 per week doen dan redden we nog geen 3 nummers per persoon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ten behoeve van het tempo zou je ook elke 5 dagen een nieuwe kunnen doen wat mij betreft, mocht Boga dat ook werkbaar vinden. Dat maakt de tijdsdruk om snel te luisteren niet veel hoger maar komt de wachtlijst natuurlijk wel ten goede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 15 Author Share Gepost January 15 Exact daarom dat ik het per twee wou doen. Verder had ik ook graag dat iedereen zijn stem uitbrengt om het eerlijk te houden, maar voorlopig mis ik dus nog 1 stem (van @Rykjvk1) en buiten die van mezelf gerekend.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 15 Share Gepost January 15 42 minuten geleden zei Bogatyr: Exact daarom dat ik het per twee wou doen. Verder had ik ook graag dat iedereen zijn stem uitbrengt om het eerlijk te houden, maar voorlopig mis ik dus nog 1 stem (van @Rykjvk1) en buiten die van mezelf gerekend.   Geen waardeoordeel, maar ik zie vaak dezelfde namen passeren waar we op moeten wachten of die niks insturen uiteindelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 15 Author Share Gepost January 15 Het nummer Speak van Lloyiso krijgt van mij een +1 wegens de geweldige stem en ik vind het een heel breekbaar nummer. Past wel in mijn playlist! De scores ontdekken jullie zoals gezegd in leaderboarded op het einde van deze ronde. Wat mij betreft mag @Rykjvk1, als hij het volgende nummer beoordeelt, ook nog zijn stem uitbrengen voor het vorige nummer. We gaan verder met nummer 2: Stem wanneer je het nummer goed beluisterd hebt, en laat ook feedback achter zoals in de vorige ronde. Veel plezier!   Spoiler @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 15 Share Gepost January 15 Heeft me niet weten te pakken, de stemmen aan het einde vond ik ook niet zo goed passen in het nummer -1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) 1 uur geleden zei Bogatyr: Exact daarom dat ik het per twee wou doen. Verder had ik ook graag dat iedereen zijn stem uitbrengt om het eerlijk te houden, maar voorlopig mis ik dus nog 1 stem (van @Rykjvk1) en buiten die van mezelf gerekend.  Kan ook doen dat mensen nog op het vorige nummer kunnen stemmen en dat de harde deadline weer bij het volgende nummer ligt. Twee tegelijk vind ik ook prima hoor.  Edit: lees nu pas dat je dat zelf al voorstelde Edited January 15 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) Dit nummer pakt mij helaas niet. Snap de toegevoegde waarde van die stemmen op het einde inderdaad niet  Het instrumentale solotje is dan wel weer leuk. Maar toch moet ik een -1 geven Edited January 15 by Whitewolf345 Typefout verbeterd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 15 Share Gepost January 15 1 uur geleden zei Bogatyr: Het nummer Speak van Lloyiso krijgt van mij een +1 wegens de geweldige stem en ik vind het een heel breekbaar nummer. Past wel in mijn playlist! De scores ontdekken jullie zoals gezegd in leaderboarded op het einde van deze ronde. Wat mij betreft mag @Rykjvk1, als hij het volgende nummer beoordeelt, ook nog zijn stem uitbrengen voor het vorige nummer. We gaan verder met nummer 2: Stem wanneer je het nummer goed beluisterd hebt, en laat ook feedback achter zoals in de vorige ronde. Veel plezier!    Toon verborgen inhoud @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree    Mis ik iets? Ik heb mijn stem wel gedaan (desnoods moet je me ff van je negeerlijst halen )    Ik vond het ook al gek dat je me er over pm'de   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 15 Author Share Gepost January 15 (edited) 20 minuten geleden zei Rykjvk1:   Mis ik iets? Ik heb mijn stem wel gedaan (desnoods moet je me ff van je negeerlijst halen )    Ik vond het ook al gek dat je me er over pm'de    Huh vreemd. Ik heb je stem helemaal niet opgemerkt! Maar in ieder geval mijn excuses Edited January 15 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 15 Share Gepost January 15 5 minuten geleden zei Bogatyr:  Huh vreemd. Ik heb je stel helemaal niet opgemerkt! Maar in ieder geval mijn excuses   np np. (Het klopt dat je mijn stem voor de nieuwe inzending niet ziet overigens, ik heb geen headset in de buurt hier, zoek dus niet verder! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Hmm lastige dit. Totaal niet mijn genre, maar ergens blijf ik wel luisteren. Eens met de anderen over de stemmen aan het einde die weinig toevoegen, maar stoort me nu ook weer niet zo heel erg. Al met al een twijfelgevalletje voor mij. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Pff. De eerste minuut dacht ik dat het een minpuntje zou worden, maar verder in het nummer vond ik het wel aangenamer. Het gaat mijn playlist niet halen, maar ik vermoed dat mijn oren nog bagger te horen gaan krijgen, dus deze is een 0. Â Resultaat:Â 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 15 Share Gepost January 15 Thomas Azier dus. Maakte ik ooit voor het eerst kennis mee op Lowlands. Kende ik toen vrijwel niet, vond het toen een vervelend optreden qua manier van zingen en optreden. In de jaren erna wel een aantal nummers van hem gaan waarderen. Dit nummer kan hier niet aan tippen. Vond het nummer interessant genoeg om nog even twee keer te luisteren, maar blijft bij een 0 hangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Dit nummer vind ik prima om op de achtergrond aan te hebben als ik bezig ben met andere dingen. Ik zou deze niet opzoeken als ik echt naar de muziek wil luisteren. Aangezien hij prima is voor op de achtergrond blijft het een 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 16 Share Gepost January 16 Ik ben wel fan van deze man dus tof dat ie hier voorbij komt. Dit nummer maanden geleden al eens gehoord maar toen pakte hij me nog niet zo, inmiddels wel. Een duidelijke +1 dus van mijn kant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 16 Share Gepost January 16 Het is iig stukken interessanter dan het vreselijke vorige nummer. Ik hoor een klein beetje de sound van David Bowie's laatste album Blackstar hierin. Alleen vind ik dit wel wat vlakker, wat minder emotioneel, maar het is zeker niet slecht. Dat geScatman aan het eind is een beetje gek, maar haalt voor mij het nummer niet onderuit. Â Weet je wat, ik doe eens gek en ik geef een voorzichtige +1, om te compenseren voor de mensen die het eerste nummer een plusje gaven, omdat het het eerste nummer was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts