Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Kraak 't of Smaak 't 2025

Bogatyr

Recommended Posts

16 minuten geleden zei Bogatyr:

Om helemaal goed te zitten nog 1 deelnemer en we kunnen er tegenaan gaan. Vergeten jullie ook niet enkele songs door te sturen? 

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin.

Van mij heb je als het goed is al wat binnen.  Zijn in de start

4 uur geleden zei Bogatyr:

Om helemaal goed te zitten nog 1 deelnemer en we kunnen er tegenaan gaan. Vergeten jullie ook niet enkele songs door te sturen? 

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin.

Zijn er nog regels qua populariteit?

1. Rykjvk1

2. Tim'

3. Chrisje1993

4. Nasje92

5. bas huijsmans

6. Chiemel

7. Sick Blik

8. Djurovski

9. Steels 

10. Whitewolf345 

11. Aaron21

12. Urbeto

13. ivago

14. EP 

15. Erwin.

16. Keko

1. Rykjvk1

2. Tim'

3. Chrisje1993

4. Nasje92

5. bas huijsmans

6. Chiemel

7. Sick Blik

8. Djurovski

9. Steels 

10. Whitewolf345 

11. Aaron21

12. Urbeto

13. ivago

14. EP 

15. Erwin.

16. Keko
17. Bogatyr

1. Rykjvk1

2. Tim'

3. Chrisje1993

4. Nasje92

5. bas huijsmans

6. Chiemel

7. Sick Blik

8. Djurovski

9. Steels 

10. Whitewolf345 

11. Aaron21

12. Urbeto

13. ivago

14. EP 

15. Erwin.

16. Keko
17. Bogatyr

18. Grote Ree

Goed. Hierbij zijn de inschrijvingen gesloten!

Even een vraagje van algemeen nut.

Wat zouden jullie ervan vinden om het concept te veranderen, zodat alle nummers van ronde 1 tegelijkertijd worden gepost, zonder daarbij de namen van de deelnemers te vermelden? Dit zou een extra spanning kunnen toevoegen. Daarnaast lijkt het me interessant om een bonusmechanisme in te voeren: deelnemers kunnen een extra punt verdienen als ze correct weten te raden welk nummer bij welke persoon hoort.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree

10 minuten geleden zei Bogatyr:

Even een vraagje van algemeen nut.

Wat zouden jullie ervan vinden om het concept te veranderen, zodat alle nummers van ronde 1 tegelijkertijd worden gepost, zonder daarbij de namen van de deelnemers te vermelden? Dit zou een extra spanning kunnen toevoegen. Daarnaast lijkt het me interessant om een bonusmechanisme in te voeren: deelnemers kunnen een extra punt verdienen als ze correct weten te raden welk nummer bij welke persoon hoort.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

@Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree

Ik zou er persoonlijk mee oppassen om te veel tijdsinvestering te vragen. Ik snap de voordelen, maar ik vind het een stuk makkelijker om één of een paar nummers te luisteren dan 18 (dan moet ik me daar echt even toe zetten).

Persoonlijk voel ik niet zo veel voor de extra bonusmechanisme, maar dat is ook omdat ik niet ieders muzieksmaak zo goed ken.

Sorry voor de negativiteit ;c

8 minuten geleden zei Keko:

Ik zou er persoonlijk mee oppassen om te veel tijdsinvestering te vragen. Ik snap de voordelen, maar ik vind het een stuk makkelijker om één of een paar nummers te luisteren dan 18 (dan moet ik me daar echt even toe zetten).

Persoonlijk voel ik niet zo veel voor de extra bonusmechanisme, maar dat is ook omdat ik niet ieders muzieksmaak zo goed ken.

Dit inderdaad. Ben bang dat dit teveel in de wielen gaat rijden van MU Worldvision anders. 

7 minuten geleden zei Keko:

Geen negativiteit hoor. Wou eens polsen hoe jullie er tegenover stonden. Maar 1 nummer per keer, maar wel anoniem is wel oké? Om dan als iedereen geweest is, het verrassingseffect te hebben bij de punten. :) 

Ja, inderdaad. Wat je hierboven beschrijft is meer het MU Songfestival. Lekker het oude concept houden.

Bonusmechanisme is ook een no go voor mij. Heeft niks met het spel te maken wat mij betreft.

Ja, anoniem inderdaad. Anders heeft een wedstrijd minder nut i.m.o.

Edited by Aaron21