Erwin. Gepost January 4 Share Gepost January 4 1. Rykjvk1 2. Tim' 3. Chrisje1993 4. Nasje92 5. bas huijsmans 6. Chiemel 7. Sick Blik 8. Djurovski 9. Steels 10. Whitewolf345 11. Aaron21 12. Urbeto 13. ivago 14. EP 15. Erwin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 5 Author Share Gepost January 5 Om helemaal goed te zitten nog 1 deelnemer en we kunnen er tegenaan gaan. Vergeten jullie ook niet enkele songs door te sturen? @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 5 Share Gepost January 5 16 minuten geleden zei Bogatyr: Om helemaal goed te zitten nog 1 deelnemer en we kunnen er tegenaan gaan. Vergeten jullie ook niet enkele songs door te sturen? @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. Van mij heb je als het goed is al wat binnen. Zijn in de start Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 5 Share Gepost January 5 4 uur geleden zei Bogatyr: Om helemaal goed te zitten nog 1 deelnemer en we kunnen er tegenaan gaan. Vergeten jullie ook niet enkele songs door te sturen? @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. Zijn er nog regels qua populariteit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 5 Author Share Gepost January 5 4 minuten geleden zei Sick Blik: Zijn er nog regels qua populariteit? Neen. Maar ik verwacht nu ook niet dat Eifell 65 gaat insturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 5 Share Gepost January 5 1. Rykjvk1 2. Tim' 3. Chrisje1993 4. Nasje92 5. bas huijsmans 6. Chiemel 7. Sick Blik 8. Djurovski 9. Steels 10. Whitewolf345 11. Aaron21 12. Urbeto 13. ivago 14. EP 15. Erwin. 16. Keko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 5 Share Gepost January 5 Ik zal morgen proberen in te sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 5 Share Gepost January 5 Heb volgens mij al een nummertje gestuurd, maar zal morgen even verder zoeken naar wat meer nummertjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 6 Author Share Gepost January 6 1. Rykjvk1 2. Tim' 3. Chrisje1993 4. Nasje92 5. bas huijsmans 6. Chiemel 7. Sick Blik 8. Djurovski 9. Steels 10. Whitewolf345 11. Aaron21 12. Urbeto 13. ivago 14. EP 15. Erwin. 16. Keko 17. Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 6 Author Share Gepost January 6 Ik zoek graag nog 1 kandidaat om het aantal op even te houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 6 Author Share Gepost January 6 4 uur geleden zei Bogatyr: Ik zoek graag nog 1 kandidaat om het aantal op even te houden. @Grote Ree Zin om mee te doen? Ik moet van de volgende leden op zijn minst nog 1 liedje ontvangen. @Keko @Steels @Sick Blik @Djurovski @Chiemel @Rykjvk1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 6 Share Gepost January 6 Zal morgen even kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 6 Share Gepost January 6 Ga zeker nog kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 6 Share Gepost January 6 1 uur geleden zei Bogatyr: @Grote Ree Zin om mee te doen? Ik moet van de volgende leden op zijn minst nog 1 liedje ontvangen. @Keko @Steels @Sick Blik @Djurovski @Chiemel @Rykjvk1 Ach ja, waarom ook niet. Kan wel even duren voordat ik wat nummers doorstuur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 6 Author Share Gepost January 6 1. Rykjvk1 2. Tim' 3. Chrisje1993 4. Nasje92 5. bas huijsmans 6. Chiemel 7. Sick Blik 8. Djurovski 9. Steels 10. Whitewolf345 11. Aaron21 12. Urbeto 13. ivago 14. EP 15. Erwin. 16. Keko 17. Bogatyr 18. Grote Ree Goed. Hierbij zijn de inschrijvingen gesloten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 8 Author Share Gepost January 8 Even een vraagje van algemeen nut. Wat zouden jullie ervan vinden om het concept te veranderen, zodat alle nummers van ronde 1 tegelijkertijd worden gepost, zonder daarbij de namen van de deelnemers te vermelden? Dit zou een extra spanning kunnen toevoegen. Daarnaast lijkt het me interessant om een bonusmechanisme in te voeren: deelnemers kunnen een extra punt verdienen als ze correct weten te raden welk nummer bij welke persoon hoort. Laat maar horen wat jullie ervan vinden. @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 8 Share Gepost January 8 10 minuten geleden zei Bogatyr: Even een vraagje van algemeen nut. Wat zouden jullie ervan vinden om het concept te veranderen, zodat alle nummers van ronde 1 tegelijkertijd worden gepost, zonder daarbij de namen van de deelnemers te vermelden? Dit zou een extra spanning kunnen toevoegen. Daarnaast lijkt het me interessant om een bonusmechanisme in te voeren: deelnemers kunnen een extra punt verdienen als ze correct weten te raden welk nummer bij welke persoon hoort. Laat maar horen wat jullie ervan vinden. @Rykjvk1 @Tim' @chrisje1993 @nasje92 @bas huijsmans @Chiemel @Sick Blik @Djurovski @Steels @Whitewolf345 @Aaron21 @Urbeto @ivago @ElPrincipito @Erwin. @Keko @Grote Ree Ik zou er persoonlijk mee oppassen om te veel tijdsinvestering te vragen. Ik snap de voordelen, maar ik vind het een stuk makkelijker om één of een paar nummers te luisteren dan 18 (dan moet ik me daar echt even toe zetten). Persoonlijk voel ik niet zo veel voor de extra bonusmechanisme, maar dat is ook omdat ik niet ieders muzieksmaak zo goed ken. Sorry voor de negativiteit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 8 Share Gepost January 8 Ik sluit me daar wel bij aan inderdaad. Het mooie aan Kraak t of Smaakt t vond ik altijd dat je maar 1 nummer even hoefde te luisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 8 Share Gepost January 8 8 minuten geleden zei Keko: Ik zou er persoonlijk mee oppassen om te veel tijdsinvestering te vragen. Ik snap de voordelen, maar ik vind het een stuk makkelijker om één of een paar nummers te luisteren dan 18 (dan moet ik me daar echt even toe zetten). Persoonlijk voel ik niet zo veel voor de extra bonusmechanisme, maar dat is ook omdat ik niet ieders muzieksmaak zo goed ken. Sorry voor de negativiteit Dit inderdaad. Ben bang dat dit teveel in de wielen gaat rijden van MU Worldvision anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 8 Author Share Gepost January 8 7 minuten geleden zei Keko: Sorry voor de negativiteit Geen negativiteit hoor. Wou eens polsen hoe jullie er tegenover stonden. Maar 1 nummer per keer, maar wel anoniem is wel oké? Om dan als iedereen geweest is, het verrassingseffect te hebben bij de punten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 8 Share Gepost January 8 (edited) Ja, inderdaad. Wat je hierboven beschrijft is meer het MU Songfestival. Lekker het oude concept houden. Bonusmechanisme is ook een no go voor mij. Heeft niks met het spel te maken wat mij betreft. Ja, anoniem inderdaad. Anders heeft een wedstrijd minder nut i.m.o. Edited January 8 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 8 Share Gepost January 8 Anoniem lijkt me prima ja, maakt het juist wel leuk. Verder zou ik het inderdaad bij één of twee nummers houden en het zonder bonus doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Eens met bovenstaanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 8 Author Share Gepost January 8 Kunnen we dan afkloppen op per post één of twee nummers (ik opteer zelf voor 2), alsook anoniem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 8 Share Gepost January 8 43 minuten geleden zei Bogatyr: Kunnen we dan afkloppen op per post één of twee nummers (ik opteer zelf voor 2), alsook anoniem? 2 is voor mij ook goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts