keano77 Gepost January 12 Author Share Gepost January 12   Inmiddels zit de reguliere competitie er weer op en het wordt een beetje eentonig maar de overmacht in Wales is nu ook weer zichtbaar. Af een toe een paar slordige potten waardoor je punten verliest maar het gat is nu al gigantisch. Daarom ga ik het in de komende updates vooral samenvatten op het einde van het seizoen met de eindstand en de twee bekertoernooien. De uitdaging zit hem om op het Europese podium stappen te maken en hopelijk is dit jaar de eerste stap gezet.  Uitslagen en stand Wales: Spoiler    Na de loting had ik het idee dat het vooral een kwestie was van de schade beperkt te houden in de groepsfase van de Champions League maar tot mijn verbazing boden we in bijna alle wedstrijden wel redelijk partij (al zou je dat qua uitslagen soms niet zeggen).  Uitslagen en stand Champions League Spoiler    En dan als laatste nog een korte preview op de jeugdintake (wat er ook weer goed uit lijkt te zien).   Tags en reacties: Spoiler @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 12 Share Gepost January 12 De titel kan je al bijna niet meer ontgaan. Maar in de CL valt nog wel veel winst te pakken. Wel een punt gepakt en dat is wel lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 12 Share Gepost January 12 Een eerste punt in de CL is toch al een mijlpaal natuurlijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost January 15 Author Share Gepost January 15 (edited)    Inmiddels hebben we het seizoen er weer op zitten en hieronder een korte samenvatting van hoe het seizoen nationaal is afgelopen qua stand e.d.  Spoiler        Ook met de onder 19 gaat het heel steady: Spoiler     En dan nog wat leuke mededelingen: Spoiler       Tags en reacties: Spoiler @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris   Edited January 15 by keano77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 15 Share Gepost January 15 Lekker hoor om de treble te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 15 Share Gepost January 15 Van een straat voorsprong gesproken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost January 15 Share Gepost January 15 Heel mooi seizoen gedraaid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 18 Share Gepost January 18 Keurig seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 4 Author Share Gepost February 4  Na een wat langere pauze (mede door een verbouwing thuis en wat drukte) heeft de update wat langer geduurd. Deze update is ook meteen wat langer want ik pak een compleet seizoen erin.  Nationaal was het weer appeltje eitje om het zo maar makkelijk te zeggen. Wel een paar kleine resultaten die ik wil uitlichten hieronder (en de eindstand): Spoiler      Dan wil de Europese Campange even uitgelicht hieronder: Spoiler        En nog een paar kleine updates over het voetbal in het algemeen: Spoiler      Thanks voor de likes/reacties, mocht je meer screens van iets willen zien laat het dan vooral weten!  Spoiler @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 4 Share Gepost February 4 19-0 koekoek lekker hoor. Europees ook kleine stapjes aan het zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 4 Share Gepost February 4 Europees toch een paar zeer knappe resultaten weten te boeken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 5 Share Gepost February 5 Nationaal ben je gewoon de beste en die 19-0 is wel heel erg lekker. Europees moet je nog zien te groeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost Friday at 08:12 PM Author Share Gepost Friday at 08:12 PM  Goedenavond mannen,  In lijn met de treurige mededeling heeft deze a-techneut het voor elkaar gekregen om iets te doen waardoor de save helaas verloren is gegaan.  Ik ga in de loop van de avond een nieuwe save starten en hopelijk volgen jullie dat avontuur ook weer mee en maak ik niet van die lompe fouten waardoor ik weer een save kwijtraak.   @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  P.S. mochten jullie inspiratie hebben laat het dan maar weten   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost Friday at 08:14 PM Share Gepost Friday at 08:14 PM Zonde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost Friday at 08:47 PM Share Gepost Friday at 08:47 PM Jammer zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost Saturday at 11:03 AM Share Gepost Saturday at 11:03 AM Dit is wel heel erg jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts