bas huijsmans Posted December 7, 2024 Share Posted December 7, 2024 (edited) Uitdaging van de Maand februari: De BENELUX Challenge Deze maand staat in het teken van de Benelux en om volledig in dit thema te blijven komen wij voor de uitdaging van de maand met een heuse Benelux-challenge: Win in één game alle prijzen die er te winnen zijn in de Benelux. De uitdaging: De BENELUX bestaat uit drie Europese landen: België, Nederland en Luxemburg. Deze landen delen niet alleen een rijke geschiedenis en cultuur, maar ook een gepassioneerde liefde voor voetbal. Als manager in deze uitdagende competities heb je de mogelijkheid om de Benelux naar nationale en mogelijk zelfs internationale roem te leiden. Jouw doel is duidelijk: domineer het voetballandschap van de Benelux door in één enkele save game alle prijzen te winnen die er te winnen zijn. Van de hoogste nationale kampioenschappen tot de prestigieuze bekertoernooien, elke titel en trofee binnen de Benelux is een stap op weg naar jouw ultieme glorie. En ben je dan nog niet verzadigd? Probeer dan maar eens om ook een Europese prijs naar deze landen te halen. België Pro League Challenger Pro League Eerste Nationale Croky Cup (Beker van België) Supercup Nederland Eredivisie Keuken Kampioen Divisie KNVB Beker Johan Cruijff Schaal Luxemburg BGL Ligue Foussball Éirepromotioun 1. Divisioun Coupe de Luxembourg De puntentelling: 60 punten: Win alle prijzen in de drie BENELUX landen én win een Europese prijs met een club uit alle drie de BENELUX landen. 50 punten: Win alle prijzen in de drie BENELUX landen 25 punten: Win alle prijzen in twee BENELUX landen 10 punten: Win alle prijzen in één BENELUX landen LET OP: In FM 2024 is de Luxemburgse competitie niet opgenomen in de standaard database. Wil je de 50 of misschien zelfs 60 punten willen behalen dan moet je in de Steam-workshop een league update van Luxemburg downloaden. Onze tip is om de FMI Update te downloaden. Deze beschikt namelijk over een megapack waar Luxemburg in voor komt. Heb jij deze uitdaging voltooid? Tag dan @bas huijsmans zodat hij jouw punten in de Hall of Fame kan bijwerken Edited December 7, 2024 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 14 Share Gepost January 14 @bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 15 Author Share Gepost January 15 16 uur geleden zei Nom de Guerre: @bas huijsmans 50 puntjes genoteerd. Niet eens de CL gewonnen met elk land? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 9 uur geleden zei bas huijsmans: 50 puntjes genoteerd. Niet eens de CL gewonnen met elk land? Geen zin in zoveel jaar extra werk voor slechts 10 puntjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasio7 Gepost January 25 Share Gepost January 25 BGL ligue won ik met Wiltz 2 keer. Ook won ik er 1 keer de beker. In 2061 keerde ik terug naar Luxemburg naar Luna Oberkorn. Hiermee won ik in 2061/2062 de Division 1 série 2. Ook won ik als derdeklasser de beker na een finale tegen een reeksgenoot. Lang leve de Het jaar erna wonnen we onmiddellijk de Promotion D'Honneur @bas huijsmans alle prijzen Luxemburg brengt mij 10 punten op voor het HOF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasio7 Gepost January 29 Share Gepost January 29 Nederland werd als 2de land veroverd met FC Den Bosch @bas huijsmans voor deze uitdaging kom ik op 25 punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 31 Author Share Gepost January 31 Op 29-1-2025 om 22:23 zei jonasio7: Nederland werd als 2de land veroverd met FC Den Bosch @bas huijsmans voor deze uitdaging kom ik op 25 punten Ook deze zijn weer toegevoegd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts