Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Uitdaging van de maand februari 2024: De BENELUX challenge

Recommended Posts

Uitdaging van de Maand februari: De BENELUX Challenge

Deze maand staat in het teken van de Benelux en om volledig in dit thema te blijven komen wij voor de uitdaging van de maand met een heuse Benelux-challenge: Win in één game alle prijzen die er te winnen zijn in de Benelux.

De uitdaging:

De BENELUX bestaat uit drie Europese landen: België, Nederland en Luxemburg. Deze landen delen niet alleen een rijke geschiedenis en cultuur, maar ook een gepassioneerde liefde voor voetbal. Als manager in deze uitdagende competities heb je de mogelijkheid om de Benelux naar nationale en mogelijk zelfs internationale roem te leiden. Jouw doel is duidelijk: domineer het voetballandschap van de Benelux door in één enkele save game alle prijzen te winnen die er te winnen zijn. Van de hoogste nationale kampioenschappen tot de prestigieuze bekertoernooien, elke titel en trofee binnen de Benelux is een stap op weg naar jouw ultieme glorie.

En ben je dan nog niet verzadigd? Probeer dan maar eens om ook een Europese prijs naar deze landen te halen.

België

• Pro League
  • Challenger Pro League
  • Eerste Nationale
  • Croky Cup (Beker van België)
  • Supercup

Nederland

• Eredivisie
  • Keuken Kampioen Divisie
  • KNVB Beker
  • Johan Cruijff Schaal

Luxemburg

• BGL Ligue
  • Foussball Éirepromotioun
  • 1. Divisioun
  • Coupe de Luxembourg

De puntentelling:

60 punten: Win alle prijzen in de drie BENELUX landen én win een Europese prijs met een club uit alle drie de BENELUX landen.

50 punten: Win alle prijzen in de drie BENELUX landen

25 punten: Win alle prijzen in twee BENELUX landen

10 punten: Win alle prijzen in één BENELUX landen

LET OP:

In FM 2024 is de Luxemburgse competitie niet opgenomen in de standaard database. Wil je de 50 of misschien zelfs 60 punten willen behalen dan moet je in de Steam-workshop een league update van Luxemburg downloaden. Onze tip is om de FMI Update te downloaden. Deze beschikt namelijk over een megapack waar Luxemburg in voor komt.

Heb jij deze uitdaging voltooid? Tag dan @bas huijsmans zodat hij jouw punten in de Hall of Fame kan bijwerken

Edited by bas huijsmans

BGL ligue won ik met Wiltz 2 keer. Ook won ik er 1 keer de beker.

image.png.236086898478e2c8faacc490b6b126ba.png

In 2061 keerde ik terug naar Luxemburg naar Luna Oberkorn. Hiermee won ik in 2061/2062 de Division 1 série 2.

image.png.f775168092661cc4788ca686e610cde5.png

Ook won ik als derdeklasser de beker na een finale tegen een reeksgenoot. Lang leve de 

image.png.452ecc545251e74bde2125d88bb2943a.png

Het jaar erna wonnen we onmiddellijk de Promotion D'Honneur

image.png.fdf295b6f5a1681c395ddcb5077fdbbe.png

@bas huijsmans alle prijzen Luxemburg brengt mij 10 punten op voor het HOF.