Marius Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Het is opnieuw tijd om een maand lang een verhaal in de kijker te zetten. Welke novelle kon jullie afgelopen tijd het meest bekoren? Laat het hieronder even weten. Stemmen kan tot aanstaande maandagochtend 9u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Ik ga voor de novelle van @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Hier sluit ik mij bij aan. Dus ook die van @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Het loopt storm. Coinflip tussen @Fantasy en @Marius. Om er nog maar iets van te maken qua verkiezing, gunnen we het de goddelijke leider/lijder (doorhalen wat niet van toepassing is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Dan ga ik voor Thomassje123 zijn avontuur in Malta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Op de valreep wil ik nog stemmen op de novelle van @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 december Auteur Share Geplaatst 2 december Op die manier eindigen we met een gelijkspel en staan er komende weken twee novelles in de spotlights. Gefeliciteerd @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 35 minuten geleden zei Marius: Op die manier eindigen we met een gelijkspel en staan er komende weken twee novelles in de spotlights. Gefeliciteerd @Fantasy En jij ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december (bewerkt) Kan ik nog stemmen? Gefeliciteerd heren! 2 december bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Heren, allebei zeer gefeliciteerd met jullie uitverkiezingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Gefeliciteerd @Fantasy en @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten