Aaron21 Gepost January 1 Share Gepost January 1 (edited) Na mijn reis nog steeds op kop, maar de hete adem komt nu uit alle windrichtingen. Edited January 1 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost January 1 Share Gepost January 1 Keurig in de top drie nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 1 Author Share Gepost January 1 (edited) Vanuit Israël gaan we naar Japan dankzij @Platina32 Japan Aantal deelnames: 21 Aantal overwinningen: 1 Midnight Lu Rou Fan van Veno is een verrassend veelzijdig nummer dat een unieke mix biedt van nostalgische melodieën en moderne beats. Het nummer vangt direct je aandacht met zijn sfeervolle intro, die doet denken aan een nachtelijke rit door de stad, en de productie is strak, met een opvallende balans tussen dynamiek en subtiliteit. De titel, verwijzend naar het klassieke Taiwanese gerecht, roept beelden op van huiselijke warmte en comfort, maar Veno slaagt erin deze culinaire metafoor te combineren met een persoonlijke en introspectieve boodschap. Zijn vocalen hebben een onmiskenbare emotionele diepgang en de tekst spreekt tot de verbeelding, alsof hij ons een blik geeft in zijn middernachtelijke gedachten en gevoelens. Wat dit nummer echt bijzonder maakt, is de creatieve combinatie van oosterse invloeden met westerse hiphop- en lo-fi-elementen. Het geeft het nummer een wereldwijde aantrekkingskracht zonder de eigen identiteit te verliezen. Toch voelt het soms alsof de opbouw iets meer spanning had kunnen gebruiken; sommige delen hadden sterker kunnen worden benadrukt om de luisteraar volledig mee te nemen. Sterren: ⭐⭐⭐ (3/5) Punten uit Japan (16/22) Mentions: @Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @007mark @Bogatyr Edited January 1 by Whitewolf345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost January 1 Share Gepost January 1 @Whitewolf345 er gaat iets mis met de link. Zie een soort totaaloverzicht van alle users. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 1 Author Share Gepost January 1 2 minuten geleden zei Vreven: @Whitewolf345 er gaat iets mis met de link. Zie een soort totaaloverzicht van alle users. Dankje wel nu aangepast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost January 1 Share Gepost January 1 En zo staan we keurig 8e. Ik hoop op een top 10 notering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 1 Share Gepost January 1 Wow, we doen mee om het podium! Thanks Japan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Dankjewel voor de punten. Zowaar naar het linkerrijte gestegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Dit is een belangrijke 10-punter. Bedankt, Japan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 1 Share Gepost January 1 Pijnlijke ronde, koploper loopt ineens flink uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 1 Share Gepost January 1 Tsk, zal Japan nog eens 10 punten geven. Met dit schamele punt schiet ik door de verdere puntenverdeling immers niks op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Tja, alle concurrenten krijgen wel punten en België krijgt niks. Helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 1 Share Gepost January 1 Krijg vooral punten waar ik het normaal niet verwacht. Ook nu dus en doen leuk mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 2 Author Share Gepost January 2 (edited) Na alle exotische locaties, gaan wij nu naar ons eigen koude kikkerlandje dankzij @Tim' Nederland Aantal deelnames: 50 Aantal overwinningen: 2 Surely Justice van Daryll-Ann is een prachtig staaltje melancholische indiepop die de luisteraar meeneemt in een wereld van subtiele emoties en muzikale gelaagdheid. Het nummer heeft een meeslepende melodie, gedragen door de kenmerkende harmonieën en de warme, ietwat breekbare zang van Anne Soldaat en Jelle Paulusma. De tekst is poëtisch en open voor interpretatie, wat bijdraagt aan de magie van het lied. Wat Surely Justice zo memorabel maakt, is de manier waarop het zich langzaam ontvouwt. Het begint ingetogen, bijna kwetsbaar, en bouwt langzaam op naar een rijk muzikaal landschap zonder te vervallen in bombast. De mix van akoestische gitaren, sfeervolle toetsen en een subtiele ritmesectie laat elke noot op zijn plaats vallen. Hoewel het nummer weinig aan te merken heeft, voelt het soms wat veilig. Voor luisteraars die op zoek zijn naar experimentelere klanken, kan dit een kleine tegenvaller zijn. Toch blijft "Surely Justice" trouw aan de typische Daryll-Ann-stijl, en dat is precies wat fans van de band zullen waarderen. Met zijn tijdloze melodieën en emotionele diepgang is Surely Justice een nummer dat je keer op keer wilt beluisteren. Het verdient een solide 4 sterren en bevestigt waarom Daryll-Ann een iconische naam blijft in de Nederlandse muziekscene. Sterren: ⭐⭐⭐⭐ (4/5) Punten uit Nederland (17/22) Mentions: @Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @007mark @Bogatyr Edited January 2 by Whitewolf345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 2 Share Gepost January 2 Wow nog een 12 punter vanuit Japan, subarashii. Bij deze mis ik een linkje naar de punten @Whitewolf345 kan dat kloppen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 2 Author Share Gepost January 2 18 minuten geleden zei Sick Blik: Wow nog een 12 punter vanuit Japan, subarashii. Bij deze mis ik een linkje naar de punten @Whitewolf345 kan dat kloppen? Nee hij staat er wel in. Bij Nederland en bij Japan staat die er ook in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 2 Share Gepost January 2 Ah er is een vlak donker op mijn scherm. Daarom keek ik eroverheen, scusi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 2 Author Share Gepost January 2 11 minuten geleden zei Sick Blik: Ah er is een vlak donker op mijn scherm. Daarom keek ik eroverheen, scusi! Geen probleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 2 Share Gepost January 2 Die stem aan Tim voor de Bokalen is dus ook voor niets geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 2 Share Gepost January 2 Deze 8 punten zijn mooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 2 Share Gepost January 2 Hierom is Tim muziekkenner van het jaar geworden! Ik hoopte er al een beetje op, maar deze 10 punten worden enorm geapprecieerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 2 Share Gepost January 2 Hoppa dit is lekker. Ineens staan we tweede! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 2 Share Gepost January 2 1 uur geleden zei 007mark: Die stem aan Tim voor de Bokalen is dus ook voor niets geweest. Je moet de volgende keer ook wel even zeggen welk land je bent dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 2 Share Gepost January 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 2 Share Gepost January 2 5 punten erbij en een mooie voorsprong nu. Ik zie veel geschuif onder mij, maar ik ben wel de enige van de kanshebbers die nog stemmen moet uitdelen. Het is nog lang niet gelopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts