Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #53

Whitewolf345

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Whitewolf345:

Eventueel een nieuwe inzending van canada, of zien we het nog voor een keer door de vingers en volgende keer er strenger op zijn?

Laat maar zo voor deze keer. Ga ook mijn punten er niet op aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn stemmen zitten op de bus. Ik vond het in tegenstelling tot veel anderen geen overdreven sterke editie, maar de ondergrens van de vorige editie werd dan weer niet veel bereikt. Toch zijn er maar 1 of 2 nummers die mijn eigen afspeellijst halen. De rest bestond vooral uit de grote, grauwe middenmoot. 

Voor mijn eigen kansen hoop ik vooral op het linkerrijtje, omdat mijn inzending gezien dit deelnemersveld niet bij iedereen in de smaak zal vallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sick Blik:

Sorry voor de hele late reactie. Maar ik realiseer me dat ik lang geleden al een keer Mew heb ingezonden voor Denemarken. Nu is dat heel lang terug en laat ik mijn score daar niet door beïnvloeden, maar toch. Denk dat we wat beter moeten gaan controleren op de inzendingen zelf.

Maar hetzelfde nummer ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet hetzelfde nummer. Nogmaals, ik vind het niet erg, maar staat wel in de OP dat het niet mag. Anders moeten we dat ff aanpassen.

Heb de punten ingeleverd. 3 nummers blonken uit en ga ik zeker vaker luisteren. 1tje was echt fenomenaal en precies mijn smaak. Een paar bekende artiesten, met niet hun beste nummers, maar nog steeds goed en een middenmoot van dingen die vooral voortkabbelen. 5 of 6 dingen die ik echt helemaal niks vond. Wel lekker veel variatie aan genres. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geldt voor Skindred overigens ook. Die heb ik zelf ook nog eens ingestuurd. Maar het is een nieuw nummer, en vele jaren later. Maak ik me persoonlijk niet zo druk om. Het kan wel waardevol zijn om het even te checken alvorens het in te sturen als deelnemer. Vond het erger toen hetzelfde nummer nog eens werd ingestuurd in het verleden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Roprop:

Geldt voor Skindred overigens ook. Die heb ik zelf ook nog eens ingestuurd. Maar het is een nieuw nummer, en vele jaren later. Maak ik me persoonlijk niet zo druk om. Het kan wel waardevol zijn om het even te checken alvorens het in te sturen als deelnemer. Vond het erger toen hetzelfde nummer nog eens werd ingestuurd in het verleden :D

ik heb toen met zoeken beide artiesten niet gevonden, als ik de volgende editie ga organiseren ga ik hier beter opletten, of we moeten afspreken dat de artiest wel mag, maar meerdere jaargangen ertussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, Mew deed in editie 10 mee en Skindred in editie 32 dus het is gelukkig wel al een hele tijd geleden. Mij zeiden beide artiesten in ieder geval niets. 

Los daarvan vind ik wel dat mensen af en toe een beetje makkelijk over de regels heen stappen. Zo moeilijk is het niet om even in de Excel van @Grote Ree na te gaan of je artiest en/of nummer al eens heeft meegedaan. Hetzelfde geldt voor streams. Spotify en YouTube zijn voor iedereen toegankelijk genoeg om even je eigen inzending op streams + maandelijkse luisteraars te controleren. Dat alles kost je niet meer dan 5/10 minuten per editie. Nu staat Whitewolf zich te verontschuldigen doordat anderen op dit vlak een beetje hebben zitten verzaken. Dat lijkt me niet heel fair. 

Maar goed, ik heb er wel weer zin in, dus hopelijk kunnen we snel weer van start :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Nouja, Mew deed in editie 10 mee en Skindred in editie 32 dus het is gelukkig wel al een hele tijd geleden. Mij zeiden beide artiesten in ieder geval niets. 

Los daarvan vind ik wel dat mensen af en toe een beetje makkelijk over de regels heen stappen. Zo moeilijk is het niet om even in de Excel van @Grote Ree na te gaan of je artiest en/of nummer al eens heeft meegedaan. Hetzelfde geldt voor streams. Spotify en YouTube zijn voor iedereen toegankelijk genoeg om even je eigen inzending op streams + maandelijkse luisteraars te controleren. Dat alles kost je niet meer dan 5/10 minuten per editie. Nu staat Whitewolf zich te verontschuldigen doordat anderen op dit vlak een beetje hebben zitten verzaken. Dat lijkt me niet heel fair. 

Maar goed, ik heb er wel weer zin in, dus hopelijk kunnen we snel weer van start :mmm:

Nog 6 stemmen nodig dan kunnen we van start.  Ik denk dat ik maandag de eerste update online ga gooien👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites