Fantasy Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Een topic waarin we zowel kunnen discussiëren en een topic waarin ook tegelijkertijd de uitslagen gepost kunnen worden. Met nog slechts vier deelnemers valt dat nog wel te overzien Opvallend feitje? We hebben louter nog bekergegadigden uit Divisie 2. Alle ploegen die actief zijn op het hoogste niveau hebben hun Waterloo al gevonden in de voorgaande rondes! Halve finale #1 FC Brilhante - Candystripes Halve finale #2 TOK - FC Den Beirenput Spoiler FC Ji Sung Park the Bus @timpy00 De Horeca Tijgers @Kyrill Las Palomas @nasje92 Somos Benfica @Patje! FC Bas @bas huijsmans Eupen United @Djurovski Tiburones Rojos @LouisPSV FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Wanneer had je in gedachte @Flameneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november @Rykjvk1 Tijd en zin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 22 uur geleden zei xanderoo: @Rykjvk1 Tijd en zin? Yes! Dit weekend ff? Vanavond andere plannen maar ergens dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november sorry ik was enkele dagen in Portugal @neva ik kan vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Zojuist zei Flameneer: sorry ik was enkele dagen in Portugal @neva ik kan vanavond? Helemaal goed hoor. Ben tot 22:30 in de gelegenheid. Hoe laat had je zelf ongeveer in gedachte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 1 minuut geleden zei neva: Helemaal goed hoor. Ben tot 22:30 in de gelegenheid. Hoe laat had je zelf ongeveer in gedachte? Nu? als jij hem aanmaakt kan ik tussendoor wel even snel potje doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november (bewerkt) 2 minuten geleden zei Flameneer: Nu? als jij hem aanmaakt kan ik tussendoor wel even snel potje doen! Prima, ga ik doen. MUTL neva vs Flameneer staat klaar. 30 november bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 5 minuten geleden zei neva: Prima, ga ik doen. MUTL neva vs Flameneer staat klaar. ww? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 1 minuut geleden zei Flameneer: ww? MUTL2024 geloof ik. Die standaard WW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Bedankt voor het potje @Flameneer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november @neva gefeliciteerd! de eerste 10min waren een golf aan spelers die aanvielen. Daarna kreeg ik wat meer grip en dan de penalty helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Ja, ging aardig gelijk op. Het is en blijft een high risk/high reward tactiek. Gelukkig pakte het nu goed uit en hoefde ik ook weinig aan te passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november En dus is de eerste finalist bekend Gefeliciteerd met het behalen van de finale, @neva! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Op 29-11-2024 om 20:43 zei Rykjvk1: Yes! Dit weekend ff? Vanavond andere plannen maar ergens dit weekend? Moet wel lukken. Vandaag en morgenavond moet wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Weer een slechte match, maar wel winst. Finale is binnen! @neva tegen moi! Thanks @Rykjvk1 voor jouw topmatch! Helaas heeft het niet mogen zijn met die penalty tegen, en late doelpunt uit buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Vieze overwinningen tellen ook gewoon Gefeliciteerd met het behalen van de finale @xanderoo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Dat wordt even een momentje inplannen @xanderoo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november 3 minuten geleden zei neva: Dat wordt even een momentje inplannen @xanderoo! Zullen we eerst de finale zelf nog even gaan inplannen zo richting het eind van het seizoen anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Congrats @xanderoo, je hebt er een paar klasbakken bij lopen hoor, goed gespeeld! Succes @neva en @xanderoo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 6 minuten geleden zei Fantasy: Zullen we eerst de finale zelf nog even gaan inplannen zo richting het eind van het seizoen anders? Prima idee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 25 minuten geleden zei Fantasy: Zullen we eerst de finale zelf nog even gaan inplannen zo richting het eind van het seizoen anders? Ah ja, ik wacht de officiële aankondiging uiteraard wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten