Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
  • 0

FMC voor bv Clash of the Tactics lukt niet inloggen en meer.

Kyrill

Question

https://www.footballmanager.com/

Als ik hier kies voor ''signin'' dan krijg ik een scherm waar ''create your account'' komt te staan, dat is helemaal niet het zelfde , is compleet wat anders.

En als ik in FM zelf inlog en ik doe ''forgot password'' en dat zelfde password log ik dan vervolgens mee in bij FMC in FM menu 24 zelf, dan zegt ie steeds dat niet klopt...

IK vind heel raar, en snap er niks van.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
3 uur geleden zei Kyrill:

https://www.footballmanager.com/

Als ik hier kies voor ''signin'' dan krijg ik een scherm waar ''create your account'' komt te staan, dat is helemaal niet het zelfde , is compleet wat anders.

En als ik in FM zelf inlog en ik doe ''forgot password'' en dat zelfde password log ik dan vervolgens mee in bij FMC in FM menu 24 zelf, dan zegt ie steeds dat niet klopt...

IK vind heel raar, en snap er niks van.

Ik heb het geprobeerd, maar hier lijkt het allemaal goed te gaan? Kun je een schermopname maken van wat je doet en ziet?

• 0
32 minuten geleden zei Vreven:

Ik heb het geprobeerd, maar hier lijkt het allemaal goed te gaan? Kun je een schermopname maken van wat je doet en ziet?

Ik moet naar werk best vriend, maar ik heb hier een foto van welke melding ik krijg. En ik weet 100% zeker goede wachtwoord is, ik heb net nieuwe ingesteld en daar screenshot van gemaakt;

Dankjewel alvast voor je tijd, je hulp en het meedenken. Ik ga vanavond laat, na werk (middernacht-1:00) en morgen ochtend rond 8:00-10:00 nog keer naar kijken.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-11-01 om 15.54.45_07b8c578.jpg