Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[MUTL Beker] Voorronde

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zeventien deelnemers is net een beetje ongelukkig als je een bekertoernooi wil gaan afwerken, waardoor er is besloten om één voorronde in het leven te roepen. Vijftien deelnemers krijgen een bye voor deze voorronde en door loting zijn er twee ploegen aangewezen die gaan uitmaken wie er wel en wie er niet gaat spelen in de kwartfinales. 

De eerste voorronde zal gaan tussen @neva en @timpy00. Vanavond zal ik het team van timpy00 ook delen in zijn topic, dus wat mij betreft kunnen jullie de agenda's voor deze voorronde alvast naast elkaar gaan leggen :) 

Voorronde beker

image.png.338a53988def1e244b0d06f21b3681f3.png Candystripes vs. FC Ji Sung Park the Bus image.png.a470da1c28b638a4c6da052626761750.png

In dit topic kunnen jullie de afspraak plannen én het uiteindelijke resultaat delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet vervelend bedoeld,maar als feedback. Gaan sommige dingen niet heel snel...

Heel veel teams in Divisie 1 hebben nog geen downloadbare selectie (mijne bijvoorbeeld,niet alleen ik natuurlijk), maar voorronde beker is hier bijvoorbeeld al gepost..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kyrill:

Niet vervelend bedoeld,maar als feedback. Gaan sommige dingen niet heel snel...

Heel veel teams in Divisie 1 hebben nog geen downloadbare selectie (mijne bijvoorbeeld,niet alleen ik natuurlijk), maar voorronde beker is hier bijvoorbeeld al gepost..

Ik verwacht alle andere selecties vandaag af te ronden, waarbij die van timpy00 de volgende op mijn lijstje was. Vandaar dat ik het topic wel al opende, om exact de reden die ik in de openingspost deelde. Ik hoop juist nu een beetje tempo erin te houden, zodat we allemaal zo snel als mogelijk van start kunnen met spelen straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Ik verwacht alle andere selecties vandaag af te ronden, waarbij die van timpy00 de volgende op mijn lijstje was. Vandaar dat ik het topic wel al opende, om exact de reden die ik in de openingspost deelde. Ik hoop juist nu een beetje tempo erin te houden, zodat we allemaal zo snel als mogelijk van start kunnen met spelen straks.

(y) Duidelijk verhaal,top! Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei neva:

Flauw dit. Van het weekend ergens overdag spelen @timpy00? Of heb je straks om 1700 tijd?

Tim z'n ploeg ben ik as we speak aan het afronden, afwachtende één laatste spelerswissel. Hoop die vanavond rond 19:00/20:00 binnen te hebben zodat ik ook dat team kan exporteren. Vanavond 17:00 is wat ambitieus dus ;c 

edit; team is afgerond (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ik kan vandaag overdag. Anders moet ik zaterdag even kijken voor een gaatje, zondag moet sowieso lukken.

Zondag ergens tussen 0800 en 1430? Zaterdag heb ik in hetzelfde tijdslot mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei timpy00:

Het plan is dat ik zo naar de beekse bergen ga.

Heb je vanavond nog tijd? Want ben heel de avond thuis.

Nope. Vanavond wordt lastig. Even later deze week maar bekijken of we kunnen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Contextloos is dit een hele gekke zin om te lezen  

Wil jij je niet met onze behoeftes bemoeien ;) 

15 minuten geleden zei neva:

Ik ben wakker. Heb je tijd en zin?

Ik ben wel in the mood. Ik maak even wat werk af en kan over denk ik een half uurtje wel spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei timpy00:

Wil jij je niet met onze behoeftes bemoeien ;) 

Ik ben wel in the mood. Ik maak even wat werk af en kan over denk ik een half uurtje wel spelen.

Mooi man. Ik ben ff de kids oppikken en kom er aan (niet aan de kids @Fantasy) Tien minuutjes.

21 minuten geleden zei Fantasy:

Contextloos is dit een hele gekke zin om te lezen :D 

Hij wordt ook niet altijd en overal gewaardeerd. :D

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites