Fantasy Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zeventien deelnemers is net een beetje ongelukkig als je een bekertoernooi wil gaan afwerken, waardoor er is besloten om één voorronde in het leven te roepen. Vijftien deelnemers krijgen een bye voor deze voorronde en door loting zijn er twee ploegen aangewezen die gaan uitmaken wie er wel en wie er niet gaat spelen in de kwartfinales. De eerste voorronde zal gaan tussen @neva en @timpy00. Vanavond zal ik het team van timpy00 ook delen in zijn topic, dus wat mij betreft kunnen jullie de agenda's voor deze voorronde alvast naast elkaar gaan leggen Voorronde beker Candystripes vs. FC Ji Sung Park the Bus In dit topic kunnen jullie de afspraak plannen én het uiteindelijke resultaat delen. Spoiler @Kyrill @RubenS2 @Djurovski @bas huijsmans @timpy00 @nasje92 @Patje! @LouisPSV @neva @Flameneer @xanderoo @Oerlie @Whitewolf345 @chrisje1993 @De Raam @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Doorgestoken kaart dit natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Niet vervelend bedoeld,maar als feedback. Gaan sommige dingen niet heel snel... Heel veel teams in Divisie 1 hebben nog geen downloadbare selectie (mijne bijvoorbeeld,niet alleen ik natuurlijk), maar voorronde beker is hier bijvoorbeeld al gepost.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober 16 minuten geleden zei Kyrill: Niet vervelend bedoeld,maar als feedback. Gaan sommige dingen niet heel snel... Heel veel teams in Divisie 1 hebben nog geen downloadbare selectie (mijne bijvoorbeeld,niet alleen ik natuurlijk), maar voorronde beker is hier bijvoorbeeld al gepost.. Ik verwacht alle andere selecties vandaag af te ronden, waarbij die van timpy00 de volgende op mijn lijstje was. Vandaar dat ik het topic wel al opende, om exact de reden die ik in de openingspost deelde. Ik hoop juist nu een beetje tempo erin te houden, zodat we allemaal zo snel als mogelijk van start kunnen met spelen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 minuten geleden zei Fantasy: Ik verwacht alle andere selecties vandaag af te ronden, waarbij die van timpy00 de volgende op mijn lijstje was. Vandaar dat ik het topic wel al opende, om exact de reden die ik in de openingspost deelde. Ik hoop juist nu een beetje tempo erin te houden, zodat we allemaal zo snel als mogelijk van start kunnen met spelen straks. Duidelijk verhaal,top! Heb er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Flauw dit. Van het weekend ergens overdag spelen @timpy00? Of heb je straks om 1700 tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober 55 minuten geleden zei neva: Flauw dit. Van het weekend ergens overdag spelen @timpy00? Of heb je straks om 1700 tijd? Tim z'n ploeg ben ik as we speak aan het afronden, afwachtende één laatste spelerswissel. Hoop die vanavond rond 19:00/20:00 binnen te hebben zodat ik ook dat team kan exporteren. Vanavond 17:00 is wat ambitieus dus edit; team is afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 17 uur geleden zei neva: Flauw dit. Van het weekend ergens overdag spelen @timpy00? Of heb je straks om 1700 tijd? Ik kan vandaag overdag. Anders moet ik zaterdag even kijken voor een gaatje, zondag moet sowieso lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei timpy00: Ik kan vandaag overdag. Anders moet ik zaterdag even kijken voor een gaatje, zondag moet sowieso lukken. Zondag ergens tussen 0800 en 1430? Zaterdag heb ik in hetzelfde tijdslot mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 minuut geleden zei neva: Zondag ergens tussen 0800 en 1430? Zaterdag heb ik in hetzelfde tijdslot mogelijkheden. Ja moet zeker lukken. Mocht ik zondag hier niet reageren app me even dan stemmen we het af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zojuist zei timpy00: Ja moet zeker lukken. Mocht ik zondag hier niet reageren app me even dan stemmen we het af. Helemaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november @timpy00; als je vandaag kan, stuur me even een berichtje of een appje. Ik ben tot 14:00 continu beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 8 minuten geleden zei neva: @timpy00; als je vandaag kan, stuur me even een berichtje of een appje. Ik ben tot 14:00 continu beschikbaar. Komt goed. Wellicht dat ik over uurtje kan. Laat het je weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 48 minuten geleden zei timpy00: Komt goed. Wellicht dat ik over uurtje kan. Laat het je weten. Het plan is dat ik zo naar de beekse bergen ga. Heb je vanavond nog tijd? Want ben heel de avond thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 5 minuten geleden zei timpy00: Het plan is dat ik zo naar de beekse bergen ga. Heb je vanavond nog tijd? Want ben heel de avond thuis. Nope. Vanavond wordt lastig. Even later deze week maar bekijken of we kunnen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november @timpy00, hoe zit je morgenmiddag en zaterdag overdag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Morgenmiddag moet lukken @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 20 uur geleden zei timpy00: Morgenmiddag moet lukken @neva Ik ben wakker. Heb je tijd en zin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november 14 minuten geleden zei neva: Ik ben wakker. Heb je tijd en zin? Contextloos is dit een hele gekke zin om te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zojuist zei Fantasy: Contextloos is dit een hele gekke zin om te lezen Wil jij je niet met onze behoeftes bemoeien 15 minuten geleden zei neva: Ik ben wakker. Heb je tijd en zin? Ik ben wel in the mood. Ik maak even wat werk af en kan over denk ik een half uurtje wel spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november (bewerkt) 19 minuten geleden zei timpy00: Wil jij je niet met onze behoeftes bemoeien Ik ben wel in the mood. Ik maak even wat werk af en kan over denk ik een half uurtje wel spelen. Mooi man. Ik ben ff de kids oppikken en kom er aan (niet aan de kids @Fantasy) Tien minuutjes. 21 minuten geleden zei Fantasy: Contextloos is dit een hele gekke zin om te lezen Hij wordt ook niet altijd en overal gewaardeerd. 8 november bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Heb hem klaargezet @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Geen uitslagentopic hier @Fantasy? Misschien wel handig voor ronde 1. De voorronde is gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Helaas Akpom niet het vizier op scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten