Fantasy Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Met 17 ploegen hebben we natuurlijk ook genoeg fans te verzamelen. Doe je niet mee, maar wil je wel meepraten over je favoriete ploeg in de MUTL? Moedig hier jouw ploeg aan en discussieer hier over van alles en nog wat Divisie 1 https://manutd.nl/forum/875-divisie-1/ Divisie 2 https://manutd.nl/forum/876-divisie-2/ MUTL Beker https://manutd.nl/forum/878-mutl-beker/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober Als we het aan de bookmakers overlaten, dan verwachten zij de ploegen dusdanig gerangschikt dat @neva zijn Candystripes tot beste ploeg gerekend worden, samen met het FC Bas van @bas huijsmans en Somos Benfica van @Patje!, terwijl het FC Brilhante van @Flameneer alle zeilen moet gaan bijzetten om punten te sprokkelen. Wat verwacht jij van je eigen ploeg? Spoiler @Kyrill @RubenS2 @Djurovski @bas huijsmans @timpy00 @nasje92 @Patje! @LouisPSV @neva @Flameneer @xanderoo @Oerlie @Whitewolf345 @chrisje1993 @De Raam @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober LINKER rijtje moet toch wel lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Mooi,ik overpresteer wel vaker met lage verwachtingen/odds. Vind ik helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Oei, die bookies maar eens gauw het ongelijk bewijzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Wat ik vooral verwacht is dat Mats echt geen laatste gaat eindigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Ik heb al een paar kits gemaakt, maar ik zal dit weekend weer aan de slag gaan. Momenteel erg weinig tijd. 6de in de prognose, niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 uur geleden zei chrisje1993: Wat ik vooral verwacht is dat Mats echt geen laatste gaat eindigen... Waarom leg je nou telkens druk bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) 1 uur geleden zei Flameneer: Waarom leg je nou telkens druk bij mij Omdat je die aankan. Zelf ook gedeeld laatste. Snap ik ook wel met mijn team. Ben al blij als ik niet bij de laatste drie eindig. 31 oktober bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Die quoteringen zeggen me niet zoveel, het zal allemaal wel dicht op elkaar zitten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 20 uur geleden zei LouisPSV: Ik heb al een paar kits gemaakt, maar ik zal dit weekend weer aan de slag gaan. Momenteel erg weinig tijd. 6de in de prognose, niet slecht. Mocht je tijd hebben mag je wel moois maken voor Eupen met Aspire/Qatar Airways Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Nou, weer na 89 minuten 2-0 voor en dan toch verliezen na verlenging door een goedkope strafschop. Dit begint een herhaling van zetten te worden. Dat online spelen is niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik weet het niet. Ik speel eindeloos zonder doel, dus dat kan mij zeker wel nekken tussen allemaal spelers die wél weten hoe FM te spelen. We zien wel. Achja, degraderen kan ik (denk ik) niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november 5 uur geleden zei Whitewolf345: Even een rare vraag misschien maar stel dat een speler rood pakt. Mag die de volgende wedstrijd dan wel spelen? Mededeling van algemeen nut voor iedereen; schorsingen zijn niet van toepassing. De uitleg hierover in het aanmeldtopic is bewerkt ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Worden topscorers ook bijgehouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november 3 uur geleden zei timpy00: Worden topscorers ook bijgehouden? Lijkt me leuk ja, goed idee Ga ik ergens opnoteren voor mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 1 minuut geleden zei Fantasy: Lijkt me leuk ja, goed idee Ga ik ergens opnoteren voor mezelf. Chuba Akpom fanclub is bij deze opgericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Vriendschappelijke potjes tussendoor toegestaan? ivm mijn thuiswerk dag ben ik beschikbaar vandaag Laat maar weten. Misschien een subforum voor de vriendschappelijke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 5 minuten geleden zei Flameneer: Vriendschappelijke potjes tussendoor toegestaan? ivm mijn thuiswerk dag ben ik beschikbaar vandaag Laat maar weten. Misschien een subforum voor de vriendschappelijke? MU Ladder Competitie - Managers United - FM24 Denk dat je daar beter in dit board voor kunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Zojuist zei timpy00: MU Ladder Competitie - Managers United - FM24 Denk dat je daar beter in dit board voor kunt zijn. Dit inderdaad. Al zijn vriendschappelijke potjes hier onderling ook niet verboden natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november @timpy00 @Fantasy Ik doe daar niet mee haha. Het is inderdaad meer voor deze 'game'. Dan kan ik nog wat meer met mijn team puzzelen ipv de hele tijd tegen de AI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 1 minuut geleden zei Flameneer: @timpy00 @Fantasy Ik doe daar niet mee haha. Het is inderdaad meer voor deze 'game'. Dan kan ik nog wat meer met mijn team puzzelen ipv de hele tijd tegen de AI Je hoeft je daar niet aan te melden je kunt daar gewoon instappen. Verder wil iemand wellicht vast spelen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 2 minuten geleden zei timpy00: Je hoeft je daar niet aan te melden je kunt daar gewoon instappen. Verder wil iemand wellicht vast spelen hier. thnx voor de info! Sorry ik ben nog veel aan het uitzoeken hier. @bas huijsmans loopt al een 2 jaar te zeuren dat ik hier eens moet struinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november FC Bas is on fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Vrij kansloos tegen @nasje92 gefeliciteerd met de overwinning. Hopelijk komen we deze week sterker terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten