Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In de schijnwerpers ... oktober 2024

Marius

Aanbevolen berichten

Geen nieuwe FM in de nabije toekomst in het vooruitzicht, maar wel gewoon tijd voor een nieuwe IDS-verkiezing natuurlijk. Er lopen dan ook meer dan genoeg interessante novelles momenteel die het verdienen om een keer uitgelicht te worden. Laat hieronder weten welk verhaal momenteel jouw favoriet is en waarom.

Stemmen kan tot aanstaande vrijdagochtend 9u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor de NEC ''...dat zijn onze kleuren'' met Alexander Iversen, zijn geweldige verhalen, interviewen en top prestatie's met en van NEC van @Kevinreijnen. Hij presenteert het mooi, houdt verstandig beleid, geeft de jeugd een kans, en geeft er ook persoonlijke tinten aan het verhaal zoals bv vroeger @Jónstærke dat vroeger deed. Ook is hij met NEC al meerdere malen kampioen geworden, en gaat best redelijk in Europa, en kan alleen maar nog beter gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-10-2024 om 20:34 zei Copywriter:

Het verhaal van @Marius ook al is het pas begonnen , "Op weg naar de top" boeit vanaf moment 1. 

Daarom mijn nominatie. 

Hier sluit ik me bij aan. Kort bezig, maar een leuk pakkend verhaal. Ook net iets anders dan we de voor mijn gevoel het laatste jaar hebben gezien van Marius. 

Al zou ik ook schaamteloos @Nom de Guerre nog een keer nomineren voor de nieuwe cyclus. Wat een top verhaal blijft dat zeg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was voor Titan gegaan, mits hij in oktober was blijven updaten. Die van Marius is ook veelbelovend, maar ik gun @Kyrill inderdaad ook zijn moment. Stopt al een hele tijd veel tijd en moeite in zijn novelles! 

Go get em, Karel (y)

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Marius:

Gefeliciteerd @Kyrill !

Heel erg bedankt!! Had het niet verwacht,(zeker niet nu al) er is zoveel kwaliteit in dit board/forum! Iedereen bedankt voor de stemmen, en iedereen die op andere hebben gestemd, geef je groot gelijk! Volledig terecht en verdiend ook. Ik zal mijn best blijven te doen, het voor mijzelf te doen en natuurlijk iedereen's feedback serieus te nemen, om er zodoende nog beter in te worden, en meer plezier voor mijzelf en anderen er uit te halen. Toevallig ben ik ook nu bijna klaar met het afronden van een update, die ik normaal zo niet doe, maar ik ben er blij en tevreden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Kyrill. Helaas moet ik zeggen dat ik al eerder merkte dat privéberichten met het verzoek om te stemmen, zoals bij de IDS of denk aan de IDS, steeds vaker voorkomen. Dit soort praktijken verpest de sfeer en de integriteit van het maken van een novelle. Dat stemmen ronselen al langer gaande is, is zonde voor mensen die eerlijk proberen hun doelen te bereiken en die dag in dag uit alles geven voor een oprechte kans. Het gaat misschien alleen om de eer, maar die eer is zoveel meer waard als die eerlijk is verdiend. Hopelijk komt hier ooit verandering in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Lensherr:

Gefeliciteerd @Kyrill. Helaas moet ik zeggen dat ik al eerder merkte dat privéberichten met het verzoek om te stemmen, zoals bij de IDS of denk aan de IDS, steeds vaker voorkomen. Dit soort praktijken verpest de sfeer en de integriteit van het maken van een novelle. Dat stemmen ronselen al langer gaande is, is zonde voor mensen die eerlijk proberen hun doelen te bereiken en die dag in dag uit alles geven voor een oprechte kans. Het gaat misschien alleen om de eer, maar die eer is zoveel meer waard als die eerlijk is verdiend. Hopelijk komt hier ooit verandering in.

Gelukkig heb ik persoonlijk nooit zulke berichten in mijn PM gehad, maar ik sluit mij aan bij je boodschap. Moet ook eerlijk zeggen dat een dergelijk bericht bij mij averechts zou werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mensen gevraagd of ze nog gingen stemmen,dat klopt. Heb daar geen seconde over mijn eigen novelle gehad.Meer niet, dat heeft niet averechts gewerkt,wat bij andere misschien wel had gedaan. Ik ben/was niet op hoogte alleen vraag stellen wel of niet toegestaan is/was. Ik laat het aan Marius verder over of dat wel of geen consequenties heeft voor het behoud van mijn IDS titel.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier over een simpel maandelijks prijsje om bovenaan te staan in de novellebundel. Niet over een nobelprijs van de vrede oid. Beetje drama voor niets. Het is niet dat je het op je Curriculum Vitae kunt zetten he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Bogatyr:

Het gaat hier over een simpel maandelijks prijsje om bovenaan te staan in de novellebundel. Niet over een nobelprijs van de vrede oid. Beetje drama voor niets. Het is niet dat je het op je Curriculum Vitae kunt zetten he.

Ik denk dat je het nu juist groter maakt dan het is. Denk dat de oproep van @Lensherr er gewoon één is van; joh, laten we dat niet doen en gewoon lekker de stemming afwachten. Niks meer en niks minder. Om daar nu de term drama aan te hangen? 

46 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb mensen gevraagd of ze nog gingen stemmen,dat klopt. Heb daar geen seconde over mijn eigen novelle gehad.Meer niet, dat heeft niet averechts gewerkt,wat bij andere misschien wel had gedaan. Ik ben/was niet op hoogte alleen vraag stellen wel of niet toegestaan is/was. Ik laat het aan Marius verder over of dat wel of geen consequenties heeft voor het behoud van mijn IDS titel.

Vragen om te stemmen in het algemeen is, denk ik, niks mis mee. In de toekomst misschien beter om het hier gewoon in het topic te doen, maar dat is het dan ook wel hoor. Verder niet druk maken maatje. Je hebt je bloemen verdiend en geniet daar lekker van. Denk niet dat iemand hoopt/verwacht/wil dat er consequenties volgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Bogatyr:

Neen maar Kyrill heeft het over consequenties. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Bogatyr:

Ik zet al mijn prijzen met FM wel op mijn CV hoor. Werkt als een malle :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zetten jullie dit niet op je CV, mijn IDS verkiezing uit 2016 2009 staat er nog gewoon op hoor!:D

bewerkt door himan
Vergeten dat ik een oude lul ben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites