delichris Gepost January 8 Author Share Gepost January 8 Seizoen 2027 - 2028 Zoals Mariah Carey ieder jaar roept: IT'S TIME!!!!! Oftewel transferperiode. Ik wilde eigenlijk niets doen, maar ik zag toch nog een leuke speler. Vicente Corteggiano is een rechtsback uit Argentinië. Hij komt over van Talleres en kost ons 7,25 miljoen. Daar staat het vertrek van twee spelers tegenover. Het zijn jongens uit het tweede en zouden nooit kans meer maken op het eerste. Uiteraard gaan we ook wedstrijden spelen. Omdat wij twee Champions League wedstrijden gaan spelen tegen AS Monaco en Rangers wil ik mijn jongens fit en met vol vertrouwen naar deze wedstrijden sturen. Ik heb gekozen voor tegenstanders die wij kunnen verslaan. Ik denk dat wij daarin wel zijn geslaagd. Transfers uit Transfers in Silkeborg IF - AS Monaco Champions League Rangers - Silkeborg IF Champions League Januari Stand Superliga Geen wedstrijden gespeeld deze maand. Stand Champions League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Een nederlaag tegen Real had ik wel verwacht. Nu moeten wij knallen tegen de laatse tegenstanders. @Djurovski Ik was heel blij dat wij Brondby uit konden pakken, want anders was het zeker geen dubbel kans meer geweest. Real had ik wel verwacht van te verliezen. @Mordurette @Thymen @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 8 Share Gepost January 8 Handelen is niet nodig in deze vorm en je hebt het "bescheiden" gehouden. De ploeg is een voetbalmachine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost January 8 Share Gepost January 8 Mijn verwachting is dat je aan die back veel lol gaat beleven. Mooie overwinning en zodoende een plek in de tussenronde opgehaald ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 8 Share Gepost January 8 Leuke speler gehaald. Twee mooie overwinningen in de CL en een loting met perspectief Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 8 Share Gepost January 8 Monaco moet je aan de kant kunnen zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 8 Share Gepost January 8 Lekker om die laatste twee wedstrijden nog te winnen. Met Monaco lijk je een haalbare tegenstander te loten nu, zeker gezien het recente treffen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 10 Author Share Gepost January 10 Seizoen 2027 - 2028 In de competitie zullen wij heel erg op de cruise control gaan. We hebben een mooie voorsprong en dat geeft mij de mogelijkheid om meer mijn aandacht in de Champions League te leggen. Wat mij wel opvalt is dat wij weer tegen AS Monaco moeten. Dit hadden wij vorig seizoen ook al. Maar we weten wel wat we dan tegen ze kunnen en nu moeten wij ze gewoon weer zien te verslaan. In de competitie mogen wij tegen AaB, Brondby en Randers FC. Dit zullen toch gewoon negen punten moeten zijn. AS Monaco - Silkeborg IF Champions League Silkeborg IF - AS Monaco Champions League Februari Stand Superliga Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik vond het ook niet nodig om meerdere spelers te halen. We hebben nu een goede selectie staan. @Thymen Ik hoop dat die speler mij veel plezier gaat geven. We zitten in de tussenronde met een aardige loting. @Djurovski Het zit ons aardig mee en met deze Argentijn ben ik achterin nog meer verzekerd van goede spelers. @Mordurette Normaal gesproken moet dat lukken. @Marius En vorig seizoen versloegen wij ze ook al in de tussenronde. @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 10 Share Gepost January 10 Die gelijke spelen kon je best wel hebben. Pijlen kunnen al richting Europa zou ik zeggen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 10 Share Gepost January 10 Op het eerste oog een mindere maand maar je gaf al aan de focus op de CL te leggen dus dan is het wel te snappen. Kun jij je grote liefde pijn gaan doen dat is de grote vraag voor komende maand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 10 Share Gepost January 10 Gelijk heb je om te focussen op de CL! Tegen Monaco werd het best nog spannend. Zeer benieuwd wat je ploeg kan tegen United. Voor jou een wedstrijd met een speciaal randje in ieder geval! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 10 Share Gepost January 10 Jouw geliefde club maar even opzij zetten, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 11 Author Share Gepost January 11 Seizoen 2027 - 2028 Wat een affiche hebben wij in de kwartfinale van de Champions League. We gaan deze maand twee keer Manchester United treffen. Hierdoor komt er veel aandacht voor mijzelf, want zowel de Deense pers als de Engelse pers hebben door dat ik een groot fan ben van de Engelse club. Ze willen ineens allemaal een interview met mij, maar ik praat alleen met de Nederlandse pers. En zo staat Noa Vahle voor mij neus voor een interview met Ziggo Sport. Ik kan zeggen het is een lief kind. Aan het einde van het interview zei ik nog wel dat ze even de groeten aan haar moeder moest doen. Buiten de Champions League wedstrijden spelen wij ook nog in de competitie. Odense en AGF moeten het tegen ons op gaan nemen. Dit zijn normaal zes punten. Maar ja wat is normaal tegenwoordig. Ook komt er een nieuwe jeugdlichting. Hier zitten wel een paar aardige spelertjes bij. Jeugdlichting Silkeborg IF - Manchester United Champions League Manchester United - Silkeborg IF Champions League Maart Stand Superliga Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik kan wel wat hebben in de competitie inderdaad. Ik richt ook alles op de CL, want de bal is rond. @Djurovski Spelen tegen mijn geliefde United is altijd apart, want het liefste wil ik United zien winnen. Maar tegen mij hoop ik dat wij door gaan. @Marius Het was heel spannend tegen Monaco en nu zien te winnen van mijn liefde qua club. @Mordurette Ik ga mijn best doen. Liever was ik ze later tegen gekomen, maar het is niet anders. @Thymen @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 11 Share Gepost January 11 Zeer netjes door tegen United, nu die andere club uit Manchester naar de slachtbank brengen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 11 Share Gepost January 11 Wederom een club uit Manchester geloot. Nu die ook maar verslaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 12 Author Share Gepost January 12 Seizoen 2027 - 2028 Wat een verrassing dat wij mijn grote liefde uitschakelden. Nu moeten wij tegen de Noisy neighbours. Daar verloren wij vorig seizoen van in de halve finale van de Champions League. En nu moeten wij dus tegen hen twee keer deze maand spelen. We gaan minimaal acht wedstrijden spelen. Als wij City weten te verslaan komt er een negende wedstrijd bij deze maand. In de DB Pokalen gaan wij spelen tegen AaB in de halve finale. En in de competitie gaan we spelen tegen Randers FC, Brondby IF, FC Midtylland en Odense. Silkeborg IF - Manchester City Champions League Manchester City - Silkeborg IF Champions League FC Midtylland - Silkeborg IF Superliga Loting Champions League FC Bayern - Silkeborg IF Champions League April Stand Superliga Affiche DBU Pokalen finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dat wij United uit konden schakelen verbaasde mij heel erg. Nu maar die buren uitschakelen. @Djurovski Ik ga zeker mijn best doen. Tot over een week . @Marius @Mordurette @Thymen @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 12 Share Gepost January 12 Wat?! Zo maar even gemist dat je United opzij wist te zetten! Nog heerlijk voor jou natuurlijk dat je daarna ook nog City wist uit te schakelen. Bayern is een volgende zware opponent maar de uitgangspositie uit de heenwedstrijd is niet ongunstig. Gefeliciteerd ook met een nieuwe prijs in eigen land, maar dat is stilaan bijkomstig aan het worden natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 12 Share Gepost January 12 Dat wordt ewn zware kluif voor Bayern op bezoek bij jou. Ik zie je de schade wel herstellen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 12 Author Share Gepost January 12 Seizoen 2027 - 2028 We staan voor de vierde keer achter elkaar in de finale van de DBU Pokalen. Weer staan we in de finale tegen FC Kopenhagen. Wij zijn veruit de favoriet in deze finale. Wat natuurlijk logisch is, want we hebben al drie keer achter elkaar de beker gewonnen. Vorig seizoen kreeg FC Kopenhagen een draai om hun oren. Gaat dit weer gebeuren of zijn wij wat liever voor ze? Aankondiging DBU Pokalen Road to the final Silkeborg IF Road to the final FC Kopenhagen Finale DBU Pokalen Antwoorden op posts van users @Marius Voor je het weet mist je zomaar een mooie update. Dat wij City konden uitschakelen is heel mooi, maar nu is Bayern ook een pittige tegenstander. @MNie Het gaat een zware strijd worden. Ik hoop dat wij onze huid door kunnen verkopen. @Djurovski @Mordurette @Thymen @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 12 Share Gepost January 12 Duidelijke winnaar weer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 12 Share Gepost January 12 Bijna een ganse wedstrijd met een man minder, maar zelfs dat kon je niet beletten de beker te pakken! Knap hoor om dat voor mekaar te krijgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 13 Author Share Gepost January 13 Seizoen 2027 - 2028 Wat was de maand april geweldig voor ons. We schakelden City uit in de Champions League en maakten het Bayern erg lastig. Daarna kwam de bekerfinale die wij eigenlijk met 10 man speelden. Zelfs dan zijn wij niet te verslaan. Deze machine moet het nog één maand volhouden en dan zit het seizoen erop. We spelen deze maand de return tegen Bayern München in de Champions League. In de competitie gaan we spelen tegen Randers FC, Brondby, FC Nordsjaelland, FC Midtylland, FC Nordsjaelland en Odense. Omdat de titel al binnen is speel ik de laatste wedstrijden in de competitie met mijn reserves zodat zij ook nog wat wedstrijden mogen spelen. Silkeborg IF - Bayern München Champions League FC Nordsjaelland - Silkeborg IF Superliga Mei Stand Superliga Affiche Champions League finale Financien Antwoorden op posts van users @MNie En dat terwijl wij bijna de gehele wedstrijd met 10 man aan het spelen waren. @Marius Het was voor mij ook verrassend dat wij zo goed waren in deze finale. Kopenhagen heeft geen kans gehad op de overwinning. @Djurovski @Mordurette @Thymen @himan @Lensherr @MNie @Gert @timpy00 @Erwin Santini @Kevinreijnen @Elano @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 13 Share Gepost January 13 Zoals verwacht weet je het in eigen huis te herstellen. Knap gedaan. Madrid zal een maat te groor zijn. Hala Madrid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Dit is eigenlijk een bijna perfecte maand! Lekker bezig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 13 Share Gepost January 13 Bayern eigenlijk met sprekend gemak opzij gezet. Dan ben je ook niet kansloos in de finale. Succes tegen Real! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost January 14 Share Gepost January 14 Mooie plek in de finale weten te bemachtigen. Succes ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts