Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Jeg elsker dig Silkeborg

delichris

Aanbevolen berichten

671dfded94b53-bannersilkeborg.png

Seizoen 2023 - 2024

En zo zitten wij alweer in december. Het gaat snel dit seizoen. Nog even en ik ben alweer door mijn eerste seizoen heen. We spelen ook maar drie wedstrijden. In de competitie gaan we spelen tegen Lyngby en in de beker spelen wij een dubbel programma tegen Brondby IF. Vanaf de kwartfinale is er blijkbaar een heen en een terugwedstrijd. Brondby is wel de favoriet in deze ronde tegen ons. Maar we gaan onze best doen om ze ter verslaan.

Brondby IF - Silkeborg DBU Pokalen

6725e01d82d68-brondby_silkeborg_beker1.p6725e0278f7d2-brondby_silkeborg_beker2.p

Silkeborg IF - Brondby IF DBU Pokalen

6725e0360bc5d-silkeborg_brondby_beker1.p

6725e04d31c5f-silkeborg_brondby_beker2.p

December

6725e05ab870c-december.png

Stand Superliga 

6725e06b1a8c3-stand.png

Loting DBU Pokalen

6725e07b95b73-loting_beker.png

Overzicht manager

6725e08bf21f8-verzicht.png

Financien

6725e09ca794d-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette De kampioensgroep halen zou heel mooi zijn en dan eventueel verder kijken wat we kunnen.

@Kevinreijnen Hij doet het niet onaardig bij ons. Hopelijk blijf je me volgen.

@Elano Dat soort zaken doet mijn assistent. Zo kan ik bezig zijn met andere zaken.

@Djurovski Dat zou mooi zijn, want dan zouden wij meedoen om de titel.

@Marius Ik heb niet zoveel te klagen. We gaan zien wat we kunnen lopende het seizoen en dan hopen op Europees voetbal.

@Thymen @MNie @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

In de maand januari wordt er geen competitiewedstrijd of beker gespeeld. Oftewel het is winterstop. Zodra het mogelijk is gaan we meteen een oefenprogramma in elkaar zetten zodat de ploeg fit en in vorm gaat beginnen aan de tweede seizoenshelft. En we gaan transfers doen. Er waren al een aantal gedaan en het zijn geen goede spelers die gehaald zijn. Ik zal daar in de zomer weer afscheid van proberen te nemen. Ik behandel dan alleen maar mijn eigen transfers.

Ik begin met de inkomende transfers. Ali Jassim vond ik in Irak en is een rechterwinger. Hij komt van Air Force en kost ons 240k. Steve Likebeli is een jonge centrale verdediger die ik gratis van Anderlecht haal. Sidnei is een Braziliaanse centrale verdediger met een bak aan ervaring  en komt transfervrij naar ons toe en de laatste transfer van mijzelf is die van Jo Inge Berget. Hij is een Noorse middenvelder die ook als winger kan spelen en komt ook transfervrij naar ons toe.

En dan mijn uitgaande transfers. Ik behandel alleen die ik zelf heb gedaan. Thomas Hagelskjaer verhuur ik aan Esbjerg. Alexander Busch wil heel graag een transfer maken, maar niemand wilt hem kopen. FC Twente wilt hem wel graag huren. Joel Felix is verkocht aan Bristol City voor 1,1 miljoen. Steve Likebeli is verhuurd aan Hellerup IK. Pontus Rödin is verhuurd aan Union SG. Anders Klynge is verkocht aan Sheffield United voor 1,3 miljoen. Andrea Pyndt wordt verhuurd aan IFK Göteborg.

Uiteraard worden er ook wedstrijden gespeeld. We spelen negen oefenwedstrijden. Zo krijgen wij wat geld binnen en dat is altijd wel lekker. We spelen zelf maar twee competitiewedstrijden. We gaan spelen tegen FC Kopenhagen en Vejle.

Transfers in

672733ebf20af-transfersin.jpg

Spoiler

672734071cfaf-jassim1.png

67273417531ee-likebeli2.png

6727342962c7c-sidnei3.png

6727343e4a939-berget4.png

Transfers uit

6727346093acf-transfersuit.png

Voorbereiding

6727349b7b221-voorbereiding.png

Silkeborg - FC Kopenhagen Superliga

672734b61160c-silkeborg_kopenhagen.png

Vejle - Silkeborg IF Superliga

672734c908680-vejle_silkeborg.png

Februari

672734e1eb59c-februari.png

Stand Superliga 

672734f4ef6af-stand.png

Overzicht manager

67273503766c5-overzicht.png

Financien

6727351d7e6d6-financien.png

@Marius Dit kan je krijgen met mijn stijl van aanvallend voetbal. Ik ben vaak tevreden als wij gewoon meer scoren dan de tegenstander. 

@Mordurette Ik hoop het zo, want dan is een bekerwinst mogelijk voor ons.

@Djurovski Nee zeker niet. Het publiek is wel vermaakt.

@Kevinreijnen @Elano @Thymen @MNie @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal bij. Je gaat erg lekker,ik ontvang graag een tag. Op vorige pagina stond nog een keer Brondby-Silkebor maar dat was Kopenhagen -Silkeborg. Vooral heerlijk hoe je Brondby in de beker twee keer vernietigd hebt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

We verrassen vriend en vijand in heel Denemarken. Ik kan wel zeggen dat ik mijn stempel al op het team heb gedrukt. We doen gewoon mee voor Europees voetbal en wat het zal zijn dat zien we later wel. Deze maand krijgen wij ook nieuwe talenten en er zitten een paar leuke gasten bij die zeker een kans maken als zij zich goed gaan ontwikkelen. En er wordt ook gevoetbald. Helaas maar drie wedstrijden. We gaan spelen tegen FC Norsaelland, AGF en Brondby IF. 

Talenten

6728eff97ec00-talenten.png

FC Nordsaelland - Silkeborg Superliga

6728f007a0dd5-nordsjaelland_silkeborg.pn

Brondby IF - Silkeborg IF Superliga

6728f022c627e-brondby_silkeborg.png

Maart

6728f0365ba12-maart.png

Stand Superliga

6728f04979dcd-stand_aanloopfase.png

Stand Kampioensgroep 

6728f05fa71f1-kampioensgroep.png

Overzicht manager

6728f0716790a-overzicht.png

Financien

6728f0836ebe6-financien.png

@MNie We doen het goed en wie weet wat er nog gebeuren.

@Marius Ik kende hem niet. Ik wilde de spelers fit en in vorm hebben voor de tweede seizoenshelft.

@Mordurette Sommigen waren al gedaan door de vorige manager. Maar de vier van mijzelf ben ik tevreden over.

@Djurovski ik ben tevreden over mijn transfer en verliezen van Kopenhagen is geen schande.

@Kyrill We doen het lekker op dit moment en winnen van de topclubs is altijd fijn.

@Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

We blijven goed bezig, maar ik was niet tevreden over mijn aanvallers. Ik heb het hele seizoen al het gevoel dat ik een wow factor mis. Ik denk dat ik deze nu gevonden heb in Andy Delort. Een transfervrije spits die qua afmaken beter is dan mijn andere spitsen en aangezien het seizoen bijna ten einde durf ik deze gok wel te wagen. 

Deze maand gaat een belangrijke zijn voor de club, want we spelen in de halve finale van de beker tegen FC Kopenhagen. Het zal gaan om een dubbel programma. In de kampioensgroep gaan we spelen tegen Brondby, Randers, AGF, FC Kopenhagen en FC Midtylland. Oftewel het seizoen kan hier klaar zijn of wie weet maken wij nog ergens een kans op.

Transfervrije Delort

672b9341319da-transfervrije_delort.png

FC Kopenhagen - Silkeborg DBU Pokalen

672b93507de40-kopenhagen_silkeborg_beker

672b936246782-kopenhagen_silkeborg_beker

Silkeborg IF - FC Kopenhagen DBU Pokalen

672b937087624-silkeborg_kopenhagen_beker

672b938590b50-silkeborg_kopenhagen_beker

Silkeborg IF - FC Midtylland Kampioensgroep

672b9397db2f5-silkeborg_midtylland.png

April

672b93aea78c7-april.png

Stand Kampioensgroep 

672b93c6c66d3-stand.png

Overzicht manager

672b93d888a17-overzicht.png

Financien

672b93eb86f3b-financien.png

@Djurovski Het is een belangrijke zege, maar maand april kan helemaal belangrijk worden.

@Mordurette Ik hoop dat deze jongens zich goed gaan ontwikkelen de komende jaren, want ik wil ze heel graag gebruiken in het eerste.

@MNie Ik heb weinig te klagen op dit moment.

@Kyrill Dankje.

@Marius Het vertrouwen is heel groot op dit moment.

@Gert Dankje. We hebben nog twee hopelijk mooie maanden te gaan.

@Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites