Oerlie Gepost January 5 Share Gepost January 5 Â Bedankt voor de pot @Whitewolf345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 5 Share Gepost January 5 Â Bedankt voor de pot @Flameneer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 5 Share Gepost January 5 Speelronde 12: Feyenoord United - FC Brilhante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 7 Share Gepost January 7 Speelronde 9 Fc wolverine - Tackles op kniehoogte @Rykjvk1 Â was een leuke pot. raar moment van die penaly. Â @Fantasy hierbij de uitslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 7 Share Gepost January 7 Speelronde 13: FC Wolverine - Feyenoord United  @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 8 Share Gepost January 8 Â Na 3 matchen en 2 zware nederlagen toch nog eens kunnen scoren. Wel verloren, tegen 10 man, maarja. Â Proficiat @Rykjvk1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 9 Author Share Gepost January 9 Wat een kansloze pot voetbal was dit zeg  Well played @Oerlie  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 9 Share Gepost January 9 Poeh, blij met dit resultaat, maar wat een spannende pot op het einde... Â Een paar open schietkansen voor Zerrouki maar Lunin houdt me op de been! Â Thanks @Flameneer! Â Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Â Gefeliciteerd @Flameneer weer penaltys die mij de das om doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 10 Author Share Gepost January 10 Het kan verkeren. Zo verlies je de ene pot met 5-0, en zo win je de andere pot met nog grotere cijfers   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 10 Share Gepost January 10 Â Toch nog een puntje voor de stand. Thanks @Flameneer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Â Leuke 1e pot, op naar de 2e @xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Â Hele andere wedstrijd dan de 1e. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 11 Author Share Gepost January 11 Dan resteren nu nog de volgende potten:  FC Oerlie - Feyenoord United FK Managers United - TOK TOK - Candystripes FK Managers United - FC Oerlie FC Den Beirenput - Feyenoord United FK Managers United - FC Brilhante  @Oerlie @Rykjvk1 @chrisje1993 @Fantasy @neva @Flameneer  Zoals gezegd; ik hoop vanavond weer te kunnen. Vroeg op de avond komt mij over het algemeen nog net weer wat beter uit dan laat op de avond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 11 Author Share Gepost January 11  Nog voordat het rust was, had ik al 4x gewisseld  Dit leek nergens op, ongekend. Een slotoffensiefje mocht niet meer baten ook... Saai is het in ieder geval nooit en te nimmer bij potjes van FK Managers United  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameneer Gepost January 12 Share Gepost January 12 Op 11-1-2025 om 08:53 zei Fantasy: Dan resteren nu nog de volgende potten:  FC Oerlie - Feyenoord United FK Managers United - TOK TOK - Candystripes FK Managers United - FC Oerlie FC Den Beirenput - Feyenoord United FK Managers United - FC Brilhante  @Oerlie @Rykjvk1 @chrisje1993 @Fantasy @neva @Flameneer  Zoals gezegd; ik hoop vanavond weer te kunnen. Vroeg op de avond komt mij over het algemeen nog net weer wat beter uit dan laat op de avond. Ik ben over het algemeen vandaag bij de laptop in de buurt. kan je vandaag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 12 Author Share Gepost January 12 Straf potje tegen @Flameneer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 We zaten in het verkeerde topic te lullen  Heb even wat berichten weggehaald.  Maar dit is het, @Fantasy   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 19 Share Gepost January 19 Sorry @xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 19 Share Gepost January 19 FC Den Beirenput - Feyenoord United 3-5 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 20 Share Gepost January 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 Ja mensen, we kunnen ons opmaken voor de bekendmaking van de eindstand in Divisie 2. Het is heus waar. Te beginnen met wat feitjes. Daar zit natuurlijk iedereen op te wachten, want promoveren en degraderen was niet van toepassing dankzij het wegvallen van verschillende ploegen uit m.n. Divisie 1.  Candystripes was de ploeg die de meeste doelpunten wist te produceren (40), gevolgd door FK Managers United (38) en TOK (31). De meeste tegendoelpunten werden dan weer geïncasseerd door FC Den Beirenput (51), gevolgd door FK Managers United (40) en Candystripes (35). Bij wedstrijden van FK Managers United vielen gemiddeld genomen de meeste doelpunten (5,6). De enige ploegen zonder remise waren FC Oerlie en FK Managers United. Alle andere ploegen hadden minstens één keer strafschoppen nodig om een winnaar aan te wijzen. De meeste puntendelingen zagen we bij Feyenoord United en FC Brilhante (3). De meeste strafschoppenseries werden gewonnen door de eerstgenoemde ploeg (3), die ook tegen FC Brilhante de beste was na het nemen van elfmetertrappen.  En dan zonder verdere onderbrekingen resteert mij enkel en alleen nog om @Oerlie te feliciteren met het behalen van de titel in Divisie 2. Op doelsaldo blijft hij nipt @Rykjvk1 voor nadat zij beiden 29 punten wisten te verzamelen. Iedereen onwijs bedankt voor de deelname. Op naar een spoedig(er) en leuk tweede seizoen!  Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 FC Oerlie 14 10 0 4 29 15 14 29 2 TOK 14 9 2 3 31 19 12 29 3 Feyenoord United 14 6 3 5 26 18 8 23 4 FC Brilhante 14 6 3 5 28 29 -1 22 5 Candystripes 14 7 1 6 40 35 5 20 6 FC Wolverine 14 5 2 7 29 30 -1 15 7 FK Managers United 14 4 0 10 38 40 -2 12 8 FC Den Beirenput 14 3 1 10 23 51 -28 9 9 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0  @Oerlie @Rykjvk1 @chrisje1993 @Flameneer @neva @Whitewolf345 @Fantasy @xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 20 Share Gepost January 20 Dik tevreden met deze selectie 3de geworden in vergelijking met de andere selectie's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 20 Share Gepost January 20 Heel slecht gepresteerd met zoveel goede aanvallende spelers. Maar ja, dat zat het hem ook in, de balans in de selectie was compleet weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 20 Share Gepost January 20 Kampioen! al was het verschil met de nummer 2 wel heel klein, de grote overwinning tegen @Fantasy zal me er door geholpen hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts