Whitewolf345 Geplaatst gisteren om 17:24 Share Geplaatst gisteren om 17:24 3 minuten geleden zei Fantasy: Twee potjes op de zaterdagavond allicht? Sowieso tegen WW dan dus wat mij betreft. Kun jij ook in de avond Chris? En met @neva moet ik nog even een momentje afstemmen, maar dat gaat ook wel goed komen denk ik zaterdagavond is goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst gisteren om 17:40 Share Geplaatst gisteren om 17:40 Op 12-12-2024 om 15:16 zei chrisje1993: Zaterdag overdag komt me denk ik het beste uit. @xanderoo en @neva Wanneer kunnen jullie? Ik heb een ongelooflijk drukke periode even. Ik hoop zaterdag dan even tijd te maken, maar ik vrees met grote vrezen. Mocht het lukken app ik je wel even, oké? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst gisteren om 20:29 Share Geplaatst gisteren om 20:29 13 uur geleden zei Flameneer: @xanderoo Jaaaa sorry.. ik heb erg weinig tijd gehad. Ik kan vandaag vanaf 10:00.. Kom je nog on vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 uur geleden Share Geplaatst 21 uur geleden 6 uur geleden zei neva: Ik heb een ongelooflijk drukke periode even. Ik hoop zaterdag dan even tijd te maken, maar ik vrees met grote vrezen. Mocht het lukken app ik je wel even, oké? Is goed. @Fantasy ik denk wel dat zaterdag avond moet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden 13 uur geleden zei xanderoo: Kom je nog on vanavond? Neee maar ik kan wel vandaag tot een uurtje of 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 uur geleden Auteur Share Geplaatst 10 uur geleden @chrisje1993 @Whitewolf345 ik zou ook nu kunnen eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden 13 minuten geleden zei Fantasy: @chrisje1993 @Whitewolf345 ik zou ook nu kunnen eventueel. Ik moet even kijken. Ben over 30 minuten thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 uur geleden Auteur Share Geplaatst 10 uur geleden Zojuist zei Whitewolf345: Ik moet even kijken. Ben over 30 minuten thuis Geef maar een gil als je kan en wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden Start jij een game op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden 1 minuut geleden zei Whitewolf345: Start jij een game op? Ga ik nu doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden WW vs Fantasy MUTL2024 @Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden moet even opnieuw inloggen bij FMFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden 1 minuut geleden zei Whitewolf345: moet even opnieuw inloggen bij FMFC Dat had ik laatst ook; gezeik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden 1 minuut geleden zei Fantasy: Dat had ik laatst ook; gezeik ja maar hij pakt dus niks meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden 2 minuten geleden zei Whitewolf345: ja maar hij pakt dus niks meer Had ik ook; elke wachtwoordverandering werd niet geaccepteerd. Heb uiteindelijk een nieuw account gemaakt met een ander mailadres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden ben inmiddels ingelogd, maar zie jou game niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden 2 minuten geleden zei Whitewolf345: ben inmiddels ingelogd, maar zie jou game niet Heb 'm nu opnieuw aangemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden @Fantasy Ze zijn voor het eerst effectief die van mij. Dat 3e doelpunt was wel echt kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei Fantasy: @chrisje1993 @Whitewolf345 ik zou ook nu kunnen eventueel. Zie het nu pas sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 uur geleden Auteur Share Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei chrisje1993: Zie het nu pas sorry. No worries. Kan je vanavond nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten