Fantasy Geplaatst Donderdag at 14:23 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 14:23 6 minuten geleden zei chrisje1993: Zaterdag overdag komt me denk ik het beste uit. @xanderoo en @neva Wanneer kunnen jullie? Ik ga m'n best voor je doen. Voorkeur voor een specifiek tijdstip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 15:24 Share Geplaatst Donderdag at 15:24 1 uur geleden zei Fantasy: Ik ga m'n best voor je doen. Voorkeur voor een specifiek tijdstip? Nee momenteel niet. Misschien dat ik vanavond eventueel al kan. Ligt er een beetje aan hoelaat ik terug van de stad ben en hoe moe ik ben haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Donderdag at 17:44 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 17:44 2 uur geleden zei chrisje1993: Nee momenteel niet. Misschien dat ik vanavond eventueel al kan. Ligt er een beetje aan hoelaat ik terug van de stad ben en hoe moe ik ben haha. Laat maar weten. Ik verwacht vanavond wel te kunnen. Net als voor @Oerlie, die staat ook voor vanavond op de agenda! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Donderdag at 17:46 Share Geplaatst Donderdag at 17:46 Zojuist zei Fantasy: Laat maar weten. Ik verwacht vanavond wel te kunnen. Net als voor @Oerlie, die staat ook voor vanavond op de agenda! Morgen avond tijd @Fantasy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Donderdag at 18:03 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 18:03 16 minuten geleden zei Whitewolf345: Morgen avond tijd @Fantasy? Na 21:00 wel is mijn verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Donderdag at 18:03 Share Geplaatst Donderdag at 18:03 Zojuist zei Fantasy: Na 21:00 wel is mijn verwachting. prima ben zaterdag toch vrij dus kan uitslapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 20:33 Share Geplaatst Donderdag at 20:33 @Fantasy ik zou nu kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Donderdag at 20:39 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 20:39 5 minuten geleden zei chrisje1993: @Fantasy ik zou nu kunnen. Ik heb net alles afgesloten om een keertje op tijd m’n nest in te duiken We kijken dit weekend wel even, goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 20:39 Share Geplaatst Donderdag at 20:39 Zojuist zei Fantasy: Ik heb net alles afgesloten om een keertje op tijd m’n nest in te duiken We kijken dit weekend wel even, goed? Is prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 20:44 Share Geplaatst Donderdag at 20:44 Op 1-12-2024 om 13:51 zei Flameneer: @xanderoosorry ik was al out. Hoe zit je vandaag? Nog een reminder voor Brihante. 6 uur geleden zei chrisje1993: Zaterdag overdag komt me denk ik het beste uit. @xanderoo en @neva Wanneer kunnen jullie? Goh, ik kan morgenavond en zondagavond eventueel. De rest van volgende week weet ik nog niet. Maar vanaf 14 uur zaterdag ben ik weg, en het kan laat worden die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 20:52 Share Geplaatst Donderdag at 20:52 7 minuten geleden zei xanderoo: Nog een reminder voor Brihante. Goh, ik kan morgenavond en zondagavond eventueel. De rest van volgende week weet ik nog niet. Maar vanaf 14 uur zaterdag ben ik weg, en het kan laat worden die dag. Morgenavond en zondagavond kan ik niet hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 20:54 Share Geplaatst Donderdag at 20:54 En heb je nu tijd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:00 Share Geplaatst Donderdag at 21:00 6 minuten geleden zei xanderoo: En heb je nu tijd dan? Ja nu kan ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 21:04 Share Geplaatst Donderdag at 21:04 4 minuten geleden zei chrisje1993: Ja nu kan ik wel. Wie start wat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:05 Share Geplaatst Donderdag at 21:05 (bewerkt) Zojuist zei xanderoo: Wie start wat op? Ik start hem wel op. Mag jij voor de screens zorgen Donderdag at 21:05 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:07 Share Geplaatst Donderdag at 21:07 Naam: Chris vs xanderoo WW: MUTL2024 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 21:08 Share Geplaatst Donderdag at 21:08 (bewerkt) Super Edit: heb je deze openbaar gemaakt? Vind jouw game niet direct. Donderdag at 21:12 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:11 Share Geplaatst Donderdag at 21:11 2 minuten geleden zei xanderoo: Super Kan je hem vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 21:14 Share Geplaatst Donderdag at 21:14 2 minuten geleden zei chrisje1993: Kan je hem vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:17 Share Geplaatst Donderdag at 21:17 2 minuten geleden zei xanderoo: En nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 21:21 Share Geplaatst Donderdag at 21:21 3 minuten geleden zei chrisje1993: En nu? Ja, ik heb hem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Donderdag at 21:22 Share Geplaatst Donderdag at 21:22 Zojuist zei xanderoo: Ja, ik heb hem! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Donderdag at 21:38 Share Geplaatst Donderdag at 21:38 Pfffffff, wat een k*tmatch. Goed voor mijn zelfbeeld dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst gisteren om 07:00 Share Geplaatst gisteren om 07:00 @xanderoo Jaaaa sorry.. ik heb erg weinig tijd gehad. Ik kan vandaag vanaf 10:00.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst gisteren om 17:21 Auteur Share Geplaatst gisteren om 17:21 23 uur geleden zei Whitewolf345: prima ben zaterdag toch vrij dus kan uitslapen 20 uur geleden zei chrisje1993: Is prima! Twee potjes op de zaterdagavond allicht? Sowieso tegen WW dan dus wat mij betreft. Kun jij ook in de avond Chris? En met @neva moet ik nog even een momentje afstemmen, maar dat gaat ook wel goed komen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten