timpy00 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 43 minuten geleden zei bas huijsmans: Morgenavond doen dan? Of het moet na mijn training vanavond, maar dat is pas rond 21.45 ofzo dat ik kan dan Ik kan vandaag en morgen sowieso overdag. Kan je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 2 minuten geleden zei timpy00: Ik kan vandaag en morgen sowieso overdag. Kan je dan? Hoe zit je vanavond rond 20:00? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 23 minuten geleden zei LouisPSV: Hoe zit je vanavond rond 20:00? Dan ben ik training geven, ben tussen 10 en half 11 thuis en weet niet of ik dan heel veel zin heb om te spelen beetje afhankelijk hoe de dag loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 uur geleden zei timpy00: Dan ben ik training geven, ben tussen 10 en half 11 thuis en weet niet of ik dan heel veel zin heb om te spelen beetje afhankelijk hoe de dag loopt. Mocht je zin hebben tegen die tijd, stuur maar een PM. Misschien dat ik dan ook nog wel zin heb. Zo niet, doen we 't lekker 'n andere dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 2 uur geleden zei timpy00: Ik kan vandaag en morgen sowieso overdag. Kan je dan? Overdag kan ik sowieso niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @Djurovski vanavond tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 6 minuten geleden zei nasje92: @Djurovski vanavond tijd? Ja moet wel lukken. Weet nog niet precies hoe laat ik thuis ben maar zo rond half 9 moet wel lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @Patje! hier kan en mag je alles plaatsen. Uitslagen topic is letterlijk alleen voor uitslagen bedoeld, anders wordt het een chaos voor @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @LouisPSV @RubenS2 Vanavond eventueel tijd? @Fantasy Mijn doelsaldo klopt volgens mij niet in de ranglijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november 13 minuten geleden zei Patje!: @Fantasy Mijn doelsaldo klopt volgens mij niet in de ranglijst Daar ga ik eens naar kijken, want volgens mij heb je gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 13 uur geleden zei Fantasy: Daar ga ik eens naar kijken, want volgens mij heb je gelijk Waarom staat Fc Bas nog steeds altijd op 0 nederlagen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 3 minuten geleden zei Kyrill: Waarom staat Fc Bas nog steeds altijd op 0 nederlagen?! Moet nog tegen mij spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Zojuist zei timpy00: Moet nog tegen mij spelen. Nee ik heb allang en breed van hem gewonnen Dus 0 nederlagen had allang aangepast kunnen worden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 2 minuten geleden zei Kyrill: Nee ik heb allang en breed van hem gewonnen Dus 0 nederlagen had allang aangepast kunnen worden.... Volgens mij past Fantasy steeds de stand aan nadat de 2 speelrondes van de week zijn afgerond. Anders moet hij heel vaak kleine wijzigingen doorvoeren aan de stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 1 minuut geleden zei timpy00: Volgens mij past Fantasy steeds de stand aan nadat de 2 speelrondes van de week zijn afgerond. Anders moet hij heel vaak kleine wijzigingen doorvoeren aan de stand. Ja maar hij zei 13 uur geleden tegen Patje dat ie wel gaat kijken naar Patje zijn doelsaldo dat niet klopt..... Ofwel dus gaat ie wel dingen aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 5 minuten geleden zei Kyrill: Ja maar hij zei 13 uur geleden tegen Patje dat ie wel gaat kijken naar Patje zijn doelsaldo dat niet klopt..... Ofwel dus gaat ie wel dingen aanpassen? Waarschijnlijk zal hij dat allemaal in een keer meenemen. Scheelt hem een hoop tijd om het niet na iedere wedstrijd aan te passen. Maar uiteindelijk staan je uitslagen in het juiste topic dus komt het uiteindelijk allemaal wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november 21 minuten geleden zei Kyrill: Ja maar hij zei 13 uur geleden tegen Patje dat ie wel gaat kijken naar Patje zijn doelsaldo dat niet klopt..... Ofwel dus gaat ie wel dingen aanpassen? Correct. In m'n eigen Excelletje houd ik e.e.a. bij en controleer ik dingen zoals Patje! aanhaalde. Maar ga zoals timpy al aangeeft niet na elke gespeelde wedstrijd direct de stand updaten én dat hier bijwerken in de betreffende topics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november @LouisPSV @RubenS2 Ik zou vanavond vanaf 21:00 kunnen en anders morgenavond vanaf 20:00. Komt dat jullie ook uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 1 uur geleden zei Patje!: @LouisPSV @RubenS2 Ik zou vanavond vanaf 21:00 kunnen en anders morgenavond vanaf 20:00. Komt dat jullie ook uit? Morgen avond rond 21:00 komt mij het beste uit. @timpy00 Misschien dat jij dan ook kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november 2 minuten geleden zei timpy00: @bas huijsmans en @LouisPSV ik neem mijn laptop dit weekend mee. Maar we gaan veel zuipen Dus kan maandag of dinsdag worden. Gaarne dit hier bespreken en niet in het uitslagentopic. @bas huijsmans @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 12 minuten geleden zei LouisPSV: Morgen avond rond 21:00 komt mij het beste uit. @timpy00 Misschien dat jij dan ook kan. Top. Ik zorg dat ik dan geïnstalleerd ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 4 uur geleden zei Fantasy: Gaarne dit hier bespreken en niet in het uitslagentopic. @bas huijsmans @LouisPSV Sorry deed ik het weer verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november 1 uur geleden zei nasje92: Ik wil me niet bemoeien met de organisatie maar is het dan niet eerlijker om alle wedstrijden van ruben te schrappen? Terecht punt. Ga ik overweging nemen en kom ik op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Alle afgeronde wedstrijden tot dusver zijn bijgewerkt, inclusief de tussenstand. Deze zal ook in het daarvoor bestemde topic gedeeld gaan worden. Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 FC Bas 3 2 0 1 8 3 5 6 2 Las Palomas 4 2 0 2 9 8 1 6 3 De Horeca Tijgers 3 2 0 1 5 4 1 5 4 FC Ji Sung Park the Bus 1 1 0 0 2 0 2 3 5 Somos Benfica 2 1 0 1 4 4 0 3 6 Tiburones Rojos 1 0 1 0 2 2 0 2 7 Eupen United 4 0 1 3 5 13 -8 1 8 Eendracht Brugge 0 0 0 0 0 0 0 0 Nog te spelen wedstrijden uit speelronde 1 t/m 4 Eendracht Brugge - FC Ji Sung Park the Bus (1) Tiburones Rojos - Eendracht Brugge (2) FC Bas - FC Ji Sung Park the Bus (3) Tiburones Rojos - Somos Benfica (3) Eendracht Brugge - De Horeca Tijgers (3) FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos (4) Somos Benfica - Eendracht Brugge (4) In dit topic kunnen jullie afspreken wanneer jullie kunnen en willen spelen. Zoals eerder al aangehaald in het resultaten-topic. @Kyrill @RubenS2 @Djurovski @bas huijsmans @timpy00 @nasje92 @Patje! @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november @timpy00 ik kan vandaag wel. Laat maar weten als je ergens een gaatje hebt tussen het zuipen door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten