nasje92 Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 7 uur geleden zei Djurovski: @nasje92 Wanneer kun je voor de dubbele ontmoeting? Ik denk vanavond wel, jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november @bas huijsmans wanneer kan jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist zei Kyrill: @bas huijsmans wanneer kan jij? Nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist zei bas huijsmans: Nu? Ja is goed! City wint dit vast toch wel haha. Mijn steam naam is Kyrill/Karel Host jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja is goed! City wint dit vast toch wel haha. Mijn steam naam is Kyrill/Karel Host jij? King Kyrill vs Bas heet die WW is MUTL24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist zei bas huijsmans: King Kyrill vs Bas heet die WW is MUTL24 Super! Veel plezier en succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist zei Kyrill: Super! Veel plezier en succes Jij ook succes Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november @bas huijsmans GG, je was lichtelijk beter maar niet heel veel beter. Ik was best wel lucky vooral mijn 0-2, was echt een lelijke en afgrijselijke kut goal. Ik vond het leuke pot en blij met mijn onverwachte winst partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik was best wel lucky vooral mijn 0-2, was echt een lelijke en afgrijselijke kut goal. Ach als je met Jurgen Mattheij moet spelen dan mag je er best wat geluk bij hebben toch? Maar dat zijn schot net van richting werd veranderd was wel gelukkig inderdaad. Het was wel een mooie aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist zei bas huijsmans: Ach als je met Jurgen Mattheij moet spelen dan mag je er best wat geluk bij hebben toch? Maar dat zijn schot net van richting werd veranderd was wel gelukkig inderdaad. Het was wel een mooie aanval Hahaaha ja eens eens. Maar ik vond zelf eerder mijn 0-1 aanval als team en goal van Pierre Lees-Melou erg mooi In ieder geval je hebt een heerlijke selectie,ik denk alleen persoonlijk Vlahovic meer tot zijn recht zou komen in de spits dan op 10, moet je wel Lukaku banken,die was net tegen mij iig niet echt in vorm:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november In dit geval even voor @bas huijsmans en @Kyrill, maar natuurlijk eigenlijk voor iedereen: gaarne het topic voor de uitslagen enkel gebruiken voor het delen van de uitslagen. Discussiëren etc. kan hier in dit topic. Anders scroll ik me een ongeluk naar de eindresultaten van de gespeelde wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 30 minuten geleden zei Fantasy: In dit geval even voor @bas huijsmans en @Kyrill, maar natuurlijk eigenlijk voor iedereen: gaarne het topic voor de uitslagen enkel gebruiken voor het delen van de uitslagen. Discussiëren etc. kan hier in dit topic. Anders scroll ik me een ongeluk naar de eindresultaten van de gespeelde wedstrijden My bad, sorry. Zal er niet meer discussieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 5 uur geleden zei nasje92: Ik denk vanavond wel, jij? Kun je nog lees deze nu pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 12 uur geleden zei Djurovski: Kun je nog lees deze nu pas Lag al te pitten. Kan vandaag wel tussen 12 en 2, of anders vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november @LouisPSV en @bas huijsmans wanneer kunnen jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november @Fantasy mocht je keer tijd hebben,om de stand up te daten,zou dat fijn zijn. Bas heeft inmiddels iig 1x verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 3 uur geleden zei nasje92: Lag al te pitten. Kan vandaag wel tussen 12 en 2, of anders vanavond Lag te pitten haha. Van de avond kabnwel als het in het begin is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november @timpy00 Vanavond zou misschien wel lukken. Ik stuur wel een PM wanneer ik beschikbaar ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 3 uur geleden zei Djurovski: Lag te pitten haha. Van de avond kabnwel als het in het begin is Vanaf hoelaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 21 minuten geleden zei nasje92: Vanaf hoelaat Tussen 7 en 8 kan ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 17 minuten geleden zei Djurovski: Tussen 7 en 8 kan ik Rond 7 kan ik ook. Als jij m vast klaar zet dan kom ik dan zsm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november start hem nu op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Op 10-11-2024 om 12:04 zei timpy00: @LouisPSV en @bas huijsmans wanneer kunnen jullie? Vanavond tot 20.00 uur of na 22.30 wel. Anders woensdagavond wel. Daarna pas de zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Vanavond tot 20.00 uur of na 22.30 wel. Anders woensdagavond wel. Daarna pas de zaterdag Probeer ik vanavond even in contact te komen. Ik ben namelijk een weekend weg dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 19 uur geleden zei timpy00: Probeer ik vanavond even in contact te komen. Ik ben namelijk een weekend weg dit weekend. Morgenavond doen dan? Of het moet na mijn training vanavond, maar dat is pas rond 21.45 ofzo dat ik kan dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten