Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Divisie 1] Discussie- en afsprakentopic

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Kyrill:

Ik was best wel lucky vooral mijn 0-2, was echt een lelijke en afgrijselijke kut goal.

Ach als je met Jurgen Mattheij moet spelen dan mag je er best wat geluk bij hebben toch? ;)  Maar dat zijn schot net van richting werd veranderd was wel gelukkig inderdaad. Het was wel een mooie aanval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Ach als je met Jurgen Mattheij moet spelen dan mag je er best wat geluk bij hebben toch?   Maar dat zijn schot net van richting werd veranderd was wel gelukkig inderdaad. Het was wel een mooie aanval

Hahaaha ja eens eens. Maar ik vond zelf eerder mijn 0-1 aanval als team en goal van Pierre Lees-Melou erg mooi:classic_love:

In ieder geval je hebt een heerlijke selectie,ik denk alleen persoonlijk Vlahovic meer tot zijn recht zou komen in de spits dan op 10, moet je wel Lukaku banken,die was net tegen mij iig niet echt in vorm:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Fantasy:

In dit geval even voor @bas huijsmans en @Kyrill, maar natuurlijk eigenlijk voor iedereen: gaarne het topic voor de uitslagen enkel gebruiken voor het delen van de uitslagen. Discussiëren etc. kan hier in dit topic. Anders scroll ik me een ongeluk naar de eindresultaten van de gespeelde wedstrijden (y) 

My bad, sorry. Zal er niet meer discussieren (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites