Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

[Divisie 1] Uitslagen & Wedstrijdschema

Fantasy

Recommended Posts

FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos 

Tiburones Rojos - FC Bas

Tiburones Rojos - Las Palomas

Het moge duidelijk zijn dat @LouisPSV nog wat in te halen heeft :D Maar ik zag laatst al enig teken van leven, dus hopelijk lukt het jullie om in het daarvoor betreffende topic een moment te plannen. Mag ook via een onderlinge PB natuurlijk (y) 

De stand moet ik nog even bijwerken, maar met alle verloren resultaten van De Horeca Tijgers is mijn schema ietwat in de war geraakt. Deze ga ik binnenkort bijwerken. Wel gaan we gewoon door met de volgende speelrondes, maar niet voordat we nog hebben gekeken naar de openstaande duels die nog afgewerkt dienen te worden. 

Speelronde 4: FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos

Speelronde 5: Tiburones Rojos - FC Bas 

Speelronde 8: Tiburones Rojos - Las Palomas

Het moge duidelijk zijn dat @LouisPSV nog wat in te halen heeft. Ik zag al een bericht voorbij komen dat het wat drukker was onverwacht en FM er een beetje bij in schoot, maar dit begint wel vervelende proporties aan te nemen omdat er nu nog weer twee nieuwe wedstrijden bij gaan komen die gespeeld dienen te worden. Ik wil voor het afwerken van speelrondes 4, 5 en 8 de deadline op kerstavond zetten. Tevens zullen de komende twee wedstrijden de laatste duels van dit jaar worden, want daarna volgt er een korte winterbreak. Om trainingskampen te beleggen. Of gewoon om lekker met vrienden of familie te zijn. 

Speelronde 9

image.png.a470da1c28b638a4c6da052626761750.png FC Ji Sung Park the Bus - Eupen United image.png.213821e4bb8ee078ba3275dc439d42a3.png

image.png.14b8cdcbaa2cb7681c7592ea0084bee6.png Las Palomas - FC Bas image.png.41867499f9f5c6b1835a21df3af1e69f.png

image.png.445ebc9e127eec0c03baa7dff9d4465b.png Somos Benfica - Tiburones Rojos Veracruz Resultados, estadísticas y highlights - ESPN (MX)

Speelronde 10

image.png.41867499f9f5c6b1835a21df3af1e69f.png FC Bas - Las Palomas image.png.14b8cdcbaa2cb7681c7592ea0084bee6.png

Veracruz Resultados, estadísticas y highlights - ESPN (MX) Tiburones Rojos - Eupen United image.png.213821e4bb8ee078ba3275dc439d42a3.png

image.png.a470da1c28b638a4c6da052626761750.png FC Ji Sung Park the Bus - Somos Benfica image.png.445ebc9e127eec0c03baa7dff9d4465b.png

In dit topic kunnen jullie elkaar vinden om een moment af te stemmen.

Spoiler

FC Ji Sung Park the Bus @timpy00

Las Palomas @nasje92

Somos Benfica @Patje!

FC Bas @bas huijsmans

Eupen United @Djurovski

Tiburones Rojos @LouisPSV

Speelronde 11 

Eupen United - FC Ji Sung Park the Bus

FC Bas - Somos Benfica

Speelronde 12

Somos Benfica - Las Palomas

Een beetje gek misschien omdat we in totaal natuurlijk maar acht speelrondes gaan spelen, maar met het wegvallen van andere ploegen zijn we aanbeland bij Speelronde 11 en Speelronde 12. Na afronding van deze duels heeft iedereen conform mijn administratie alle wedstrijden gespeeld en uiteindelijk acht gespeelde potten op diens naam :D Vind in het daarvoor bestemde topic samen een moment om deze laatste speelronde van dit seizoen af te werken svp. 

Spoiler

FC Ji Sung Park the Bus @timpy00

Las Palomas @nasje92

Somos Benfica @Patje!

FC Bas @bas huijsmans

Eupen United @Djurovski

Vanavond zal ik de eindstand van Divisie 1 bijwerken en hier delen. Daarmee kan ook een totale eindranglijst gemaakt gaan worden, op basis waarvan de budgetten voor eventuele transfers voor seizoen 2 bepaald zullen worden.

Waar ik vanavond zei, bedoelde ik vanmiddag. Stop de tijd :D  Hier dan ook de eindstand van Divisie 1 uit het eerste seizoen van MUTL.

Stand Club G W X V DV DT DS Pnt.
1 FC Bas 8 5 1 2 18 9 9 15
2 Las Palomas 8 5 0 3 17 12 5 15
3 Somos Benfica 8 4 1 3 16 14 2 13
4 FC Ji Sung Park the Bus 8 3 1 4 13 15 -2 10
5 Eupen United 8 1 1 6 9 23 -14 5

We mogen @bas huijsmans feliciteren met de winst in Divisie 1 en ook hier is het doelsaldo van doorslaggevende factor geweest. Op naar een mooi volgend seizoen (d) 

@bas huijsmans @nasje92 @Patje! @timpy00 @Djurovski

Zojuist zei bas huijsmans:

Moet ik niet een puntje meer hebben door de 1 onder de X? Niet dat het uitmaakt want:

WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN!

Nee, één zege was na verlengingen en leverde twee punten in op in plaats van drie. Het gelijke spel zorgde weer voor een extra puntje ten opzichte van Las Palomas, die alle overwinningen in de reguliere speeltijd behaalde.

3 minuten geleden zei Fantasy:

Nee, één zege was na verlengingen en leverde twee punten in op in plaats van drie. Het gelijke spel zorgde weer voor een extra puntje ten opzichte van Las Palomas, die alle overwinningen in de reguliere speeltijd behaalde.

Ohja natuurlijk. Werkt op die manier hier haha. Even helemaal vergeten.

Thanks trouwens voor de piccobello organisatie!