Fantasy Posted October 26, 2024 Share Posted October 26, 2024 Hier vinden we alles over Somos Benfica Manager: @Patje! De selectie K: Augstin Marchesin K: Jonas Omlin K: Matias Dituro V: Kenny Tete V: Leonardo Spinazzola V: Reinildo V: Robin Gosens V: Fali V: Issa Diop V: Junior Alonso V: Robin Koch M: Nabil Bentaleb M: Hwang In-Beom M: Asier Illaramendi M: Ángel Mena M: Fernando Gorriarán M: Harvey Elliott M: James Rodríguez M: João Mario M: Moi Gómez M: Roberto Alvarado A: Edinson Cavani A: Giovanni Simeone A: Michy Batshuayi A: Paul Onuachu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2024 Author Share Gepost October 28, 2024 Dank @nasje92 en @De Raam voor het kiezen van de spelers. Ik heb zelf alvast een tijdelijke ploegnaam & clublogo toebedeeld aan jouw ploeg, @Patje! Mocht je wijzigingen willen aanbrengen aan het clublogo of de clubnaam; laat het me gerust weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost October 28, 2024 Share Gepost October 28, 2024 Tikkeltje jaloers op de voorhoede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2024 Author Share Gepost October 28, 2024 @Netzwerk heb jij een korter lijntje met Patje! allicht? We gaan binnenkort van start en een actieve deelname zou dan fijn zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost October 28, 2024 Share Gepost October 28, 2024 1 uur geleden zei Fantasy: @Netzwerk heb jij een korter lijntje met Patje! allicht? We gaan binnenkort van start en een actieve deelname zou dan fijn zijn Haha had hem er gisteren al over gestuurd heb het net nog eens gedaan komt wel in orde. Als clubnaam had hij alvast graag de naam 'Somos Porto!' gehad. Grafisch is ie niet de sterkste dus als iemand wat tijd vrij heeft en een logo kan maken mag dat altijd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2024 Author Share Gepost October 28, 2024 7 minuten geleden zei Netzwerk: Haha had hem er gisteren al over gestuurd heb het net nog eens gedaan komt wel in orde. Als clubnaam had hij alvast graag de naam 'Somos Porto!' gehad. Grafisch is ie niet de sterkste dus als iemand wat tijd vrij heeft en een logo kan maken mag dat altijd! Clubnaam ga ik in orde maken, logo idem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje! Gepost October 28, 2024 Share Gepost October 28, 2024 Op 26-10-2024 om 10:16 zei Fantasy: Hier vinden we alles over Somos Porto! Manager: @Patje! De selectie K: Augstin Marchesin K: Jonas Omlin K: Matias Dituro V: Kenny Tete V: Leonardo Spinazzola V: Reinildo V: Robin Gosens V: Fali V: Issa Diop V: Junior Alonso V: Robin Koch M: Nabil Bentaleb M: Hwang In-Beom M: Asier Illaramendi M: Ángel Mena M: Fernando Gorriarán M: Harvey Elliott M: James Rodríguez M: João Mario M: Moi Gómez M: Roberto Alvarado A: Edinson Cavani A: Giovanni Simeone A: Michy Batshuayi A: Paul Onuachu Mocht je zelf een clublogo willen ontwerpen; ga je gang! Dan kan ik deze gebruiken tijdens updates en wedstrijdverslagen. Kun je dit niet of weet je niet hoe. Dan kunnen De Raam, ikzelf of een andere grafische enthousiasteling je ongetwijfeld helpen. Ik ben vanaf vandaag wel wat actiever, was wat druk laatste week. Ik zou alleen graag Porto willen vervangen voor Benfica. Dus Somos Benfica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2024 Author Share Gepost October 28, 2024 7 minuten geleden zei Patje!: Ik ben vanaf vandaag wel wat actiever, was wat druk laatste week. Ik zou alleen graag Porto willen vervangen voor Benfica. Dus Somos Benfica. Gaan we regelen. En wat heb je qua clubkleuren in gedachten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost October 28, 2024 Share Gepost October 28, 2024 Blauw-wit uiteraard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2024 Author Share Gepost October 28, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje! Gepost October 29, 2024 Share Gepost October 29, 2024 14 uur geleden zei Fantasy: Top. De clubkleuren van deze club uiteraard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Featured Comment Fantasy Gepost October 31, 2024 Author Featured Comment Share Gepost October 31, 2024 Somos Benfica.fmf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 3, 2024 Author Share Gepost November 3, 2024 Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @Patje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje! Gepost November 3, 2024 Share Gepost November 3, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 Alvast op de zaken vooruitlopende, met het eind van het eerste seizoen in Divisie 1 dat nadert. Voor het tweede seizoen mag je 8 spelers kiezen die je in de ploeg wil behouden. Deze zal je gegarandeerd in de selectie hebben voor het tweede seizoen van de MUTL. Jouw voorkeuren kun je geven tot en met 30 januari 2025 om 23:59 uur. Heb je voor die tijd geen voorkeur laten weten, dan zal seizoen twee van de MUTL aan jou voorbijgaan en zullen al jouw selectiespelers beschikbaar worden gesteld voor andere deelnemers. Je mag in dit topic laten weten welke acht namen je hoe dan ook volgend jaar nog tot je beschikking wilt hebben. @Patje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 24 Author Share Gepost January 24 Nog een vriendelijke reminder, @Patje! voor als je volgend seizoen ook wil deelnemen? Zo niet; even goede vrienden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 30 Share Gepost January 30 Hij heeft het even druk privé maar aangegeven nietmeer wensen mee te doen volgend seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 30 Author Share Gepost January 30 No worries. Even goede vrienden, zoals gezegd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 30 Share Gepost January 30 36 minuten geleden zei Fantasy: No worries. Even goede vrienden, zoals gezegd Waar ik hem vaak over hoorde klagen was vooral dat het moeilijk was om met mensen af te spreken etc, misschien nog een goedbedoelde tip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Fantasy,
0 reactions
Go to this post