Koltho83 Posted October 19, 2024 Share Posted October 19, 2024 Ik hoor van veel fm spelers dat ze de persconferenties overlaten aan de assistent. Nou vraag ik me toch af heeft dit helemaal geen enkel invloed op de dynamiek in het team of jou status in de fm wereld? Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost October 19, 2024 Share Gepost October 19, 2024 (edited) Soms kan het wel gebeuren als je naar een nieuwe club gaat dat die dan een eis kan stellen dat je de presconferenties zelf doet als je het altijd aan je assistent overlaat dacht ik. Op je wedstrijden niet echt zoveel vermoed ik gezien SI ook wel zal weten dat we niet het hele jaar dezelfde 25 vragen willen beantwoorden. Volgende keer kan je met dit soort vragen altijd terecht ook in het FM-Cafe! Edited October 19, 2024 by Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koltho83 Gepost October 20, 2024 Author Share Gepost October 20, 2024 oke dank je wel, Ik meende dat ik daar in zat . Mijn fout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts