xanderoo Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 12 minuten geleden zei Whitewolf345: Zo beter? Heb de tekst even wit gemaakt Ah, dank. Probleem opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Nou, ik doe ook wel mee dan @Fantasy! Divisie 2 doe maar dan.. Username: De Raam Clubnaam: Independiente der GeVallenen Kleuren thuistenue: Marine blauw met zwart motief Kleuren uittenue: Paars/roze met zwart motief Sponsor: Banco Guayaquil, Ecuabet (zie shirts Independiente del Valle voor inspiratie @LouisPSV) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Username: RubenS2 Clubnaam: Eendracht Brugge Kleuren thuis: Blauw-zwart gestreept Kleuren uit: Wit met een diagonale band in het zwart Sponsor: Aveve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober Ik zet de sluitingsdatum voor de inschrijvingen op vrijdag 25 oktober 2024. Daarna gaan we van start met de toewijzing van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Nou @ReneLeBlanc en @Thierryvane tijd voor die inschrijving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober Bij dit aantal deelnemers gaan we niet in 3 maar in 2 divisies van start. Zo goed als iedereen die Divisie 1 of Divisie 2 als voorkeur opgaf, zal in Divisie 1 terechtkomen. Zo goed als iedereen die Divisie 3 als voorkeur opgaf, zal in Divisie 2 terechtkomen Later inschrijven kan altijd nog, ook als de MUTL al van start is gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober Morgen gaan we van start met de spelersverlotingen. Wie hopen jullie in je team terug te zien straks? Alle beschikbare spelers hebben een CA in de range +/- 110-170 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Uhm... van Axel Dongen zal wel leuk zijn. Tot op heden nog overal aan de praat gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Tussen alle bedrijvigheid door: Complimenten voor het opzetten tot nu toe. Drafts, logo’s en tenues, heel tof! Zin om te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 58 minuten geleden zei nasje92: Tussen alle bedrijvigheid door: Complimenten voor het opzetten tot nu toe. Drafts, logo’s en tenues, heel tof! Zin om te beginnen Die tenues komen op het conto van anderen, enkele logo’s ook - maar thanks! Zin om binnenkort te gaan starten ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Door alle drukte van de afgelopen tijd geen tijd gehad voor inschrijving! Als er ergens nog een plek is??? Heeel graag Username MU: Flameneer Ik wil starten in: daar waar plek is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober 55 minuten geleden zei Flameneer: Door alle drukte van de afgelopen tijd geen tijd gehad voor inschrijving! Als er ergens nog een plek is??? Heeel graag Username MU: Flameneer Ik wil starten in: daar waar plek is Hier kom ik nog even bij je op terug, leuk dat je ook wil gaan meedoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Zolang @Flameneer maar geen Piccoli krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober 5 uur geleden zei Flameneer: Door alle drukte van de afgelopen tijd geen tijd gehad voor inschrijving! Als er ergens nog een plek is??? Heeel graag Username MU: Flameneer Ik wil starten in: daar waar plek is Met de reeds opgezette spelerslijsten is het niet meer mogelijk om voor alle posities genoeg spelers te kiezen. Vandaar dat ik je een willekeurige selectie zal toebedelen. Je zal gaan deelnemen in Divisie 2. Wat ik van je nodig heb, is het volgende. Username: Flameneer Teamnaam: Kleuren thuistenue: Kleuren uittenue: Een verzoek voor een logo (vorm, kleuren, evt. symbolen). Deze mag je indien gewenst ook zelf maken. Laat het me weten of je deze zelf wil maken of dat je hier hulp bij nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 20 minuten geleden zei Fantasy: Met de reeds opgezette spelerslijsten is het niet meer mogelijk om voor alle posities genoeg spelers te kiezen. Vandaar dat ik je een willekeurige selectie zal toebedelen. Je zal gaan deelnemen in Divisie 2. Wat ik van je nodig heb, is het volgende. Username: Flameneer Teamnaam: Kleuren thuistenue: Kleuren uittenue: Een verzoek voor een logo (vorm, kleuren, evt. symbolen). Deze mag je indien gewenst ook zelf maken. Laat het me weten of je deze zelf wil maken of dat je hier hulp bij nodig hebt. Hallo Hallo, Random is helemaal goed hoor. Username: Flameneer Teamnaam: FC Brilhante Kleuren thuistenue: ZwartWit geblokt Kleuren uittenue: Wit Logo en tenue heb ik al. Voeg jij die dan toe ofzo? Waar wil je ze hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Flameneer: Hallo Hallo, Random is helemaal goed hoor. Username: Flameneer Teamnaam: FC Brilhante Kleuren thuistenue: ZwartWit geblokt Kleuren uittenue: Wit Logo en tenue heb ik al. Voeg jij die dan toe ofzo? Waar wil je ze hebben? Logo zou ik gewoon hier willen ontvangen. Dit is meer voor de grafische weergave hier op het forum. Deze kun je vanzelfsprekend indien gewenst wel in je eigen FM-files kunnen toevoegen Kits mag je ook hier delen. Jouw topic ga ik straks direct aanmaken, incl. spelersselectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 14 minuten geleden zei Fantasy: Logo zou ik gewoon hier willen ontvangen. Dit is meer voor de grafische weergave hier op het forum. Deze kun je vanzelfsprekend indien gewenst wel in je eigen FM-files kunnen toevoegen Kits mag je ook hier delen. Jouw topic ga ik straks direct aanmaken, incl. spelersselectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten