bas huijsmans Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 6 minuten geleden zei xanderoo: En allemaal op hetzelfde moment dan FM'en, of begrijp ik de dingen weer niet helemaal? Het lijkt me wel leuk eigenlijk. Hoe worden wedstrijden gespeeld? De wedstrijden zullen via een 1 vs. 1 duel worden afgewerkt. Hiervoor zullen jullie als deelnemers dus onderling momenten moeten gaan afspreken om de wedstrijden af te werken. Deze duels zullen over één wedstrijd gespeeld worden. Dit is iets dat je handmatig zal moeten instellen bij het opstarten van de versus-game. Hetzelfde principe zoals tijdens het OBK en de MULC dus, voor wie daar nog niet mee bekend is. Het verschil met de MU Tactics League is dat elk duels 'gewoon' punten oplevert. De punten worden als volgt verzameld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 25 minuten geleden zei xanderoo: En allemaal op hetzelfde moment dan FM'en, of begrijp ik de dingen weer niet helemaal? Het lijkt me wel leuk eigenlijk. Niet allemaal tegelijk, maar wel 1 vs. 1 met je opponent(en) van die betreffende speelrondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober (bewerkt) Ik begrijp dus de dingen weer niet helemaal. Ok, dus er zijn wel wat verschillen met het spel van Neva? Ja, zet me er maar bij. Divisie 3 graag! Username MU: xanderoo Ik wil starten in: Divisie 3 21 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 3 minuten geleden zei xanderoo: Ik begrijp dus de dingen weer niet helemaal. Ok, dus er zijn wel wat verschillen met het spel van Neva? Ja, zet me er maar bij. Divisie 3 graag! Yes. De MU Ladder Competitie is gewoon een grote verzameling van losse potjes. De MU Tactics League is een echte competitie met een ranglijst per divisie, promotie- en degradatie mogelijkheden en een bekercompetitie Ik ga je er bij zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 1 minuut geleden zei Fantasy: Yes. De MU Ladder Competitie is gewoon een grote verzameling van losse potjes. De MU Tactics League is een echte competitie met een ranglijst per divisie, promotie- en degradatie mogelijkheden en een bekercompetitie Ik ga je er bij zetten! Top! Moet ik hiervoor een account aanmaken, of iets anders doen? Of krijg je een uitnodiging voor een competitie te spelen? Of nog een beetje geduld hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 11 minuten geleden zei xanderoo: Top! Moet ik hiervoor een account aanmaken, of iets anders doen? Of krijg je een uitnodiging voor een competitie te spelen? Of nog een beetje geduld hebben? Dat laatste En de wedstrijden spelen we via het 1 vs. 1 principe. Onderaan dit topic staat uitgelegd hoe je zo’n game start of joint. Hier zal ik later ook nog een topic over openen in dit forumdeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Op 20-10-2024 om 10:28 zei ReneLeBlanc: Ik doe alleen mee als ik @Thierryvane kan uitdagen. Het is hier geen MU Ladder Competitie hè Maar je kan het wel opnemen tegen neva, Djurovski en Kyrill. Wat wil je nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 1 minuut geleden zei Fantasy: Het is hier geen MU Ladder Competitie hè Maar je kan het wel opnemen tegen neva, Djurovski en Kyrill. Wat wil je nog meer? Chicken dance. Ik wacht tot Thierry in div 3 zit om bij hem erbij te kruipen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Chicken dance. Ik wacht tot Thierry in div 3 zit om bij hem erbij te kruipen. Overtuig jij 'm even dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Wat we wel alvast kunnen doen ook, zijn clubnamen doorgeven. De indeling van de competitie moet nog worden worden afgerond, maar het lijkt er op dat Divisie 3 de meest gewilde competitie is. Waarom? Dat mag Joost weten. Hoe wil je dat jouw club gaat heten? Laat het hier weten. En tag dan meteen even iemand die hier ook aan mee moet willen doen Username: Fantasy Clubnaam: FK Managers United Kleuren thuistenue: Zwart/goud verticaal gestreept Kleuren uittenue: Wit met zwarte en gouden accenten Voorkeur voor Divisie 1 @RubenS2 @timpy00 @Kyrill Voorkeur voor Divisie 2 @nasje92 @Patje! @bas huijsmans @Djurovski @LouisPSV Voorkeur voor Divisie 3 @Fantasy @Whitewolf345 @neva @chrisje1993 @Rykjvk1 @Oerlie @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: Djurovski Clubnaam: Eupen United Kleuren thuistenue: Zwart/wit verticaal gestreept Kleuren uittenue: Zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober (bewerkt) Username: Whitewolf345 Clubnaam: Fc Wolverine Kleuren thuistenue: Zwart met rode blokjes als ogen zeg maar Kleuren uittenue: Wit met zwarte blokjes als ogen. 22 oktober bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: LouisPSV Clubnaam: Tiburones Rojos Kleuren thuistenue: Rood en zwarte strepen. Kleuren uittenue: Licht blauw. @Fantasy Ik heb vroeger altijd kits gemaakt, ik zou er best wel wat willen maken hiervoor, als iedereen ook nog een shirt sponsor geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Zojuist zei LouisPSV: @Fantasy Ik heb vroeger altijd kits gemaakt, ik zou er best wel wat willen maken hiervoor, als iedereen ook nog een shirt sponsor geeft. Tof! Gaat me hierbij meer om het vormgeven van de clubkleuren en -tenues, zodat het qua kleurstelling in FM gaat kloppen. Dus kits zijn een mooie bijkomstigheid, maar geen vereiste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: Nasje92 Clubnaam: Las Palomas Kleuren thuistenue: All black Kleuren uittenue: All red Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: neva Clubnaam: Candystripes Kleuren thuistenue: Roze/Groen Kleuren uittenue: Geel/Paars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: Chrisje1993 Clubnaam: Feyenoord United Kleuren thuistenue: Rood/Wit Kleuren Uittenue: Roze/Zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: Rykjvk1 Clubnaam: Tackles Op Kniehoogte Kleuren thuistenue: Donkergroen/zwart horizontaal gestreept Kleuren uittenue: Wit, rood en goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 35 minuten geleden zei LouisPSV: Username: LouisPSV Clubnaam: Tiburones Rojos Kleuren thuistenue: Rood en zwarte strepen. Kleuren uittenue: Licht blauw. @Fantasy Ik heb vroeger altijd kits gemaakt, ik zou er best wel wat willen maken hiervoor, als iedereen ook nog een shirt sponsor geeft. Aspire , Qatar Airways Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober (bewerkt) Username: bas huijsmans Clubnaam: FC Bas Kleuren thuistenue: Zwart, wit, goud Kleuren uittenue: Groen, geel, rood Sponsor: Jägermeister 22 oktober bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Username: timpy00 Clubnaam: FC Ji Sung Park the Bus Kleuren thuistenue: Oranje, blauw Kleuren uittenue: zwart, zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 50 minuten geleden zei LouisPSV: @Fantasy Ik heb vroeger altijd kits gemaakt, ik zou er best wel wat willen maken hiervoor, als iedereen ook nog een shirt sponsor geeft. Saint Francis wolf sanctuary Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) 17 uur geleden zei Whitewolf345: Username: Whitewolf345 Clubnaam: Fc Wolverine Kleuren thuistenue: Zwart met rode blokjes als ogen zeg maar Kleuren uittenue: Wit met zwarte blokjes als ogen. Is dat bij sommige ook zo donker, of is dit alleen bij mij? Username: xanderoo Clubnaam: FC Den Beirenput Kleuren thuistenue: Lichtblauw met ronde witte cirkels Kleuren uittenue: Regenboooooog! 22 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) 22 uur geleden zei Fantasy: Het is hier geen MU Ladder Competitie hè Maar je kan het wel opnemen tegen neva, Djurovski en Kyrill. Wat wil je nog meer? Waarvan de laatste, gisterenavond nog van jou heeft gewonnen in de MULC Username: Kyrill Clubnaam: De Horeca Tijgers Kleuren thuistenue: Blauw/Paars Kleuren Uittenue: Groen/Rood Sponsor: Ijwit 22 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Zo beter? Heb de tekst even wit gemaakt 26 minuten geleden zei xanderoo: Is dat bij sommige ook zo donker, of is dit alleen bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten