Fantasy Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Het is een tijdje geleden, maar de MU Tactics League is terug! De vorige editie van meer dan 10 jaar geleden had een iets andere opzet, maar het idee blijft hetzelfde. We zullen gaan spelen met zelf samen te stellen teams. Alle teams zullen bestaan uit verschillende spelers, waarbij iedere selectie uniek is. Natuurlijk zullen we de verschillen zo veel als mogelijk nivelleren, om de tactieken nog meer van invloed te laten zijn en niet te veel afhankelijk te zijn van individuele spelerskwaliteiten. Hierover later meer informatie nadat alle teams samengesteld zijn. Wil je meedoen? Laat het hier weten door het volgende lijstje te kopiëren, aan te vullen en te plakken. Username MU: Ik wil starten in: Divisie 1 / Divisie 2 / Divisie 3 Garanties kunnen niet worden gegeven, maar je zal een ploeg toebedeeld krijgen door de organisator. Hierbij probeer ik zo veel als mogelijk rekening te houden met jouw voorkeurscompetitie. Hoe kom ik aan spelers? Via loting krijgt iedereen een selectie toebedeeld. Elke selectie zal bestaan uit 3 doelmannen, 9 verdedigers, 6 middenvelders en 6 aanvallers. Deze loting zal later plaatsvinden nadat de inschrijvingen zijn afgerond. Hoe worden wedstrijden gespeeld? De wedstrijden zullen via een 1 vs. 1 duel worden afgewerkt. Hiervoor zullen jullie als deelnemers dus onderling momenten moeten gaan afspreken om de wedstrijden af te werken. Deze duels zullen over één wedstrijd gespeeld worden. Dit is iets dat je handmatig zal moeten instellen bij het opstarten van de versus-game. Hetzelfde principe zoals tijdens het OBK en de MULC dus, voor wie daar nog niet mee bekend is. Het verschil met de MU Tactics League is dat elk duels 'gewoon' punten oplevert. De punten worden als volgt verzameld: Winst na 90 minuten: 3 punten Verlies na 90 minuten: 0 punten Winst na verlengingen: 2 punten Verlies na verlengingen: 0 punten Winst na strafschoppen: 2 punten Verlies na strafschoppen: 1 punt Ikzelf zal de (tussen)standen bijhouden en deze regelmatig updaten. Speeldata Ik wil pogen om twee duels per week af te werken, exclusief bekerwedstrijden. Elk weekend (uitzonderingen daargelaten) zal ik de tussenstanden bijwerken en het speelschema van de komende wedstrijden delen. Ben je zelf een keer een periode afwezig, dan zullen deze wedstrijden op een later moment afgewerkt gaan worden. Dit zal in onderling overleg gaan. Schorsingen & blessures Schorsingen zijn niet van toepassing tot nader order. Originele tekst : Bij eventuele schorsingen na een rode kaart gaan we uit van jullie eerlijkheid en dat je bepaalde geschorste spelers (na een x-aantal rode kaarten) niet opstelt in de eerstvolgende wedstrijd(en). Blessures zullen niet van toepassing zijn. Enkel wanneer een speler tijdens een duel geblesseerd raakt, zal hij gewisseld kunnen of moeten worden. Deze zullen de volgende wedstrijd zijn verdwenen. Rode kaart: 1 wedstrijd schorsing 2e rode kaart: 2 wedstrijden schorsing 3e rode kaart: 3 wedstrijden schorsing etc. Hoe kan ik transfers doen? In het eerste seizoen is hier geen mogelijkheid voor. Dit zal pas vanaf seizoen 2 gaan spelen. Hoe zit het met de tactieken? Iedereen krijgt een eigen topic met diens eigen ploeg. Je kunt zelf je tactiek uploaden in dit topic, waarmee je van plan bent te gaan spelen. Het is natuurlijk het leukst als je met een zelfgemaakte tactiek gaat spelen, maar gedownloade tactieken gebruiken is niet verboden. Ook mag je van tactiek veranderen. Wel is het dan gewenst om dit in jouw eigen topic te vermelden. En natuurlijk mag je ook tijdens een duel van speelwijze wisselen, hierover hoeft niet per se melding gemaakt te worden. Is er ook een bekertoernooi? Ja, er zal ook een bekertoernooi worden gespeeld met ploegen uit alle divisies. Kun je promoveren en degraderen? Dat kan zeker. Alle divisies zullen bestaan uit 8 tot 10 ploegen. In totaal is er dus ruimte voor maximaal 26 deelnemers. Divisie 1 #1: Kampioen MU Tactics League #8: Promotie- / degradatieduels vs #3 Divisie 2 #9: Degradatie #10: Degradatie Divisie 2 #1: Promotie #2: Promotie #3: Promotie- / degradatieduels vs. #8 Divisie 1 #7: Degradatie #8: Degradatie Divisie 3 #1: Promotie #2: Promotie #7: Degradatie, wanneer er MU'ers op de wachtlijst staan #8: Degradatie, wanneer er MU'ers op de wachtlijst staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober Ik bijt graag het spits af Username MU: Fantasy Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Whitewolf345 Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: neva Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Chrisje1993 Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Rykjvk1 Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Oerlie Ik wil starten in: Divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober Divisie 3 is gewild Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: RubenS2 Ik wil starten in: Divisie 1 Even tegen de stroom ingaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Al die llm posterboys. Ik start waar ik hoor divisie 4 graag start ik dus in divisie 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username: Nasje92 Divisie: 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Kyrill Ik wil starten in: Divisie 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Username MU: Patje! Ik wil starten in: Divisie 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Usernam MU: bas huijsmans ik wil starten in: Divisie 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Nog maar 14 man te gaan. Easy peasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober Auteur Share Geplaatst 19 oktober 32 minuten geleden zei timpy00: Nog maar 14 man te gaan. Easy peasy Bijna op de helft al Dat moet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 2 uur geleden zei Fantasy: Bijna op de helft al Dat moet lukken. Sowieso. @Nom de Guerre kan bijvoorbeeld niet alleen maar op de status van fm ster leven door niet in dit soort concepten te presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober Auteur Share Geplaatst 19 oktober 27 minuten geleden zei timpy00: Sowieso. @Nom de Guerre kan bijvoorbeeld niet alleen maar op de status van fm ster leven door niet in dit soort concepten te presteren Gok alleen wel dat die nu even z'n handen vol heeft aan andere dingen buiten FM Van een @Glenn08, @ReneLeBlanc, @Bogatyr, @Dansmeister, @LouisPSV, @joostmakaay, @Vreven, @ElPrincipito, @Djurovski, @sennid, @De Raam of @Gert verwacht ik misschien nog wel wat, gezien hun activiteit in het FM Café Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Username MU: Djurovski Ik wil starten in: Divisie 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Username MU: LouisPSV Ik wil starten in: Divisie 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Ik doe alleen mee als ik @Thierryvane kan uitdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik doe alleen mee als ik @Thierryvane kan uitdagen. Weer twee spelers erbij dat is mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik twijfel nog. Wie kan mij overtuigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 58 minuten geleden zei xanderoo: Ik twijfel nog. Wie kan mij overtuigen? Waar twijfel je over? Hoe tof is het om een keer of twee per week een potje FM te spelen tegen andere MU’ers met jouw eigen ploeg en selectie. Zo meet je je met anderen en heb je gegarandeerd twee keer per week een goede reden om FM op te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 4 uur geleden zei Fantasy: Waar twijfel je over? Hoe tof is het om een keer of twee per week een potje FM te spelen tegen andere MU’ers met jouw eigen ploeg en selectie. Zo meet je je met anderen en heb je gegarandeerd twee keer per week een goede reden om FM op te starten! En allemaal op hetzelfde moment dan FM'en, of begrijp ik de dingen weer niet helemaal? Het lijkt me wel leuk eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten