LouisPSV Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) Op 17-10-2024 om 23:09 zei Netzwerk: Al meer dan acht jaar bezig elk jaar, elke week toch wel 4-6 dagen met @Patje! s'avonds in een online save. Al veel avonturen gehad bij velen clubs. Zo heb ik thuis ondertussen ook al een vitrine met prijzen die ik heb gewonnen in de save. Verschillende fake shirts met regennamen en zulke dingen. Hij is net van Celta naar Fiorentina gegaan, ik ben Alaves nog even aan het redden en ga volgend seizoen naar Atalanta! Zo komt de 'Derby dél Manager' terug al na één seizoen! Dankzij deze saves is er een broederschap gevormd die voor het leven is! waar bestel je/laat je die shirts maken? 19 oktober bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 11 uur geleden zei chrisje1993: Was ik daarbij??? Ja maar die save is maar een maand meegegaan en is al bijna een 9 jaar geleden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Op 19-10-2024 om 04:02 zei Fantasy: Doe je mee met MUTL ook? Zag dat je wederhelft zich al had aangemeld ook Neuuh tactisch niet sterk genoeg voor, alhoewel toch een mooi potje weer gewonnen in de vriendschappelijke beker tegen hem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 2 minuten geleden zei Netzwerk: Neuuh tactisch niet sterk genoeg voor, alhoewel toch een mooi potje weer gewonnen in de vriendschappelijke beker tegen hem! Meedoen is minstens net zo belangrijk als winnen hoe meer zielen, hoe meer vreugde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Net samen met @Lensherr begonnen in een online save in Griekenland. Hij is Olympiakos en ik ben Panathinaikos. LET'S GO! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) 7 minuten geleden zei Bogatyr: Net samen met @Lensherr begonnen in een online save in Griekenland. Hij is Olympiakos en ik ben Panathinaikos. LET'S GO! Mag ik later vanavond aanhaken misschien? Weet het nog niet zeker, maar vraag alvast of jullie überhaupt het leuk vinden. Zou dan binnen nu en half uurtje zijn denk ik. 26 oktober bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) 9 minuten geleden zei Gert: Mag ik later vanavond aanhaken misschien? Weet het nog niet zeker, maar vraag alvast of jullie überhaupt het leuk vinden. Zou dan binnen nu en half uurtje zijn denk ik. Dat is goed hoor. Maar dan zijn we met drie en dan houden we het daar bij. We willen het zo compact mogelijk houden. We spelen ook enkel in het weekend. Kom maar PB voor verdere info. 26 oktober bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Met z'n drieën is ook plezant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 2 minuten geleden zei Bogatyr: Met z'n drieën is ook plezant! Veel plezier heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober The battle of Athens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober @Bogatyr en @Lensherr bedankt dat ik even mee mocht doen. Mijn eerste online carriere. Zit nu bij mijn schoonouders, waar ik geen 2e scherm heb waar ik even voetbal of netflix kan kijken en een potje fm ernaast. Dus voor mij was het veel wachten. Ligt dus aan mezelf. Maar vond het wel even leuk om te doen. Ga zelf op een ander moment en andere setting nog weleens zo'n game opzetten. Veel plezier nog heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Zo het is weer een speelavondje hoor. Bijna weer in januari wanneer het transfergeweld weer los gaat barsten. Eerst eens proberen Levante op te rollen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 22 uur geleden zei bas huijsmans: Zo het is weer een speelavondje hoor. Bijna weer in januari wanneer het transfergeweld weer los gaat barsten. Eerst eens proberen Levante op te rollen En wat was de uitslag:)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) We staan er allebei goed voor momenteel. @Gert is vertrokken maar daar heeft AEK geen last van 28 oktober bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Net de topper tegen Olympiakos van @Lensherr verloren. Kan zwaar gaan achtervolgen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Volgende pot mag je tegen AEK. Hopelijk win je die Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Niet echt een topseizoen voor ons beide tot dusber, beide doel Europees dus nog werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Godverdedomme jongen dit ongelooflijk weer. Gelukzak @Patje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten