Bogatyr Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Proficiat @Djurovski en aan het podium! De laatste ronde toch nog een anticlimax voor mij. Op naar de volgende! Ook natuurlijk bedankt aan @Urbeto voor de strakke en leuke organisatie! 25 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Gefeliciteerd @Djurovski! En bedankt voor de organisatie @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november Voor mij pas mijn tweede podiumplek sinds ik meedoe en doordat de eerste keer de overwinning bij m'n debuut in editie 36 betrof was dat al even geleden Door het gebrek aan tien- en twaalfpunters ook geen moment écht in de buurt van de eindoverwinning geweest waardoor ik zeer tevreden ben met de derde plek. Voor een niet-Engels nummer is dat wellicht het hoogst haalbare momenteel. Ik denk verder dat het een leuke editie was met diverse wisselingen in de kopgroep waarbij het venijn in de staart zat. Tot slot nog even mijn dank aan de database van @Grote Ree, aangezien daar de landendata bij iedere update vandaan kwam. Wie de volgende editie oppakt mogen jullie onderling verder bepalen @Whitewolf345 @aron24; het is mij om het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Slechtste editie ever! Wel bedankt voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 6 uur geleden zei aron24: Vind ik ook prima hoor Ik vind ook alles goed. Wat jij wilt, als jij wat meer tijd hebt mag jij het organiseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november @Djurovski bravo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 3 uur geleden zei Whitewolf345: Ik vind ook alles goed. Wat jij wilt, als jij wat meer tijd hebt mag jij het organiseren Ga jij maar. Doe ik 54 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Proficiat @Djurovski en dank aan @Urbeto voor de organisatie en de uitgebreide voorstellingen van de nummers. Erg van genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Bedankt voor de organisatie @Urbeto en natuurlijk gefeliciteerd @Djurovski Zelf zeker niet ontevreden met de zesde plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november De laatste loodjes gemist, maar congrats @Djurovski en dank aan @Urbeto voor de strakke organisatie Prima tevreden met een tweede plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten