Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
  • 0

Laptop FM25

ebiede

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Denk dat je met zoiets redelijk vooruit kunt! 

Vooral het werkgeheugen en de processor zijn van belang voor FM. Ik weet niet of je verder nog dingen doet op de laptop? Hier zit wel een aardige grafische kaart in ook, je kunt er ook voor kiezen om een wat mindere grafische kaart te nemen en bijvoorbeeld voor 32gb RAM te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0

Heb je al een laptop gekocht?

Wat wil je er verder nog mee doen?

1) Speel je andere spellen? (Zo ja, welke? Bijv. Warzone ofzo)

2) Is 14 inch groot genoeg, of wil je bijv. minimaal 15,6 inch?

Zo kun je bijv. kiezen voor een laptop met een videokaart op 1080p. (full HD) Hiermee kun je dan ook beter zwaardere games spelen.

Als je echter alleen FM2025 wil spelen met beetje internet etc. kun je ook kiezen voor een laptop zonder "Losse" videokaart maar kun je op 1440p spelen. (QHD, Meer pixels, dus meer ruimte op je scherm, voor FM erg fijn vind ik)

Laat maar eens weten, dan wil ik wel even voor je zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. 

Ik heb nu voor FM 24 een oudere laptop die erg langzaam begint te worden.

Ik speel eigenlijk alleen football manager erbij, en gebruik het gewoon simpel voor af en toe wat youtube te kijken.

Speel geen andere games op de laptop

Ik speel het liefst met een erg grote database. 

Heb zelf alleen totaal geen verstand van welke specificatie belangrijk zijn voor Football manager.

Wie zou mij kunnen helpen?

Ik heb een budget tot 1000 euro

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
8 uur geleden zei marra020:

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. 

Ik heb nu voor FM 24 een oudere laptop die erg langzaam begint te worden.

Ik speel eigenlijk alleen football manager erbij, en gebruik het gewoon simpel voor af en toe wat youtube te kijken.

Speel geen andere games op de laptop

Ik speel het liefst met een erg grote database. 

Heb zelf alleen totaal geen verstand van welke specificatie belangrijk zijn voor Football manager.

Wie zou mij kunnen helpen?

Ik heb een budget tot 1000 euro

Alvast bedankt!

Je zou eens kunnen kijken naar 1 van de volgende laptops:

Deze laptop heeft een 4060 videokaart waardoor je ook nog wat spellen zou kunnen spelen. Daarnaast QHD (Eigenlijk meer pixels op je scherm, oftewel alles iets kleiner, maar scherper. Vind ik zelf erg fijn bij FM). 512GB harde schijf is voldoende voor FM. 16GB geheugen is ruim voldoende.

https://tweakers.net/pricewatch/2084482/lenovo-legion-slim-5-16arp9-83ex001jmh.html

Voor 100 euro meer heb je onderstaande. Full HD scherm. Geen aparte videokaart. Echter wel 1TB harde schijf en 32 GB geheugen en snellere processor.

https://tweakers.net/pricewatch/2111454/lenovo-ideapad-slim-5-16ahp9-83dd003rmh.html

Welke van de 2.... Persoonlijke keuze. Je kunt bijv. de bovenste pakken en na 2 - 3 jaar het geheugen uitbreiden.

Als je zegt, ik wil meer toekomstbestendig en ga geen andere games spelen, dan wellicht de 2e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites