Michaelinho* Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Hansa Rostock Revival - René Rydlewicz | Deel 24 Seizoen 2030-2031 | Januari - februari Op naar het jaar 2031! Een jaar waarvan we misschien wel het mooiste jaar in de geschiedenis van Hansa Rostock kunnen maken. Maar laten we eerst kijken of de selectie bij elkaar hebben weten te houden in januari. Transfers Het werd toch een stukje drukker op de transfermarkt dan ik aanvankelijk verwacht had. De carrousel werd eigenlijk gestart toen Nicholas Cozza aangaf niet langer tweede viool te willen spelen. Mallorca kwam met een acceptabel bod en vertrok hij. Omdat we al dun bezet zijn in de verdediging moest ik een vervanger halen en die vond ik in Laurin Koch. Daarna had het eigenlijk klaar moeten zijn, maar tijdens de transferdeadline kwam City met een niet te weigeren bod op Luka Andrade. Normaal gesproken zou ik keihard nee gezegd hebben, maar er speelde iets in mijn hoofd. En door de verkoop van Andrade kwam dit in een stroomversnelling. Fabian Rieder werd uiteindelijk zijn high-profile vervanger, maar gek genoeg speelt hij op een totaal andere positie. Spoiler Spoiler De keuze om Andrade te verkopen is uit te leggen met onderstaande screen. Ik analyseerde mijn selectie nog eens goed toen ik op YouTube een interessante formatie voorbij zag komen. En met dit spelersmateriaal moest ik die proberen. We hielden er immers toch al van om het veld smal te houden en daar sluit deze tactiek ook goed op aan. Super gewaagd natuurlijk om in een seizoen waarin het zo goed loopt zo'n rigoureuze wijziging door te voeren. De resultaten zullen laten zien of ik gelijk krijg of niet. DFB Pokal - Kwartfinale De kwartfinale in DFB pokal was direct een goede graadmater. We waren vele malen sterker dan Bayern, maar we kwam niet tot scoren. Gelukkig wisten we het in de penaltyserie alsnog af te maken. Wedstrijden Bij het implementeren van een nieuwe tactiek weet je dat er ook wat tijd nodig om aan te passen. Een groot risico tijdens een seizoen, maar al met al mogen we niet klagen over de afgelopen twee maanden. We staan er nog altijd uitstekend voor al hebben we wel iets van onze voorsprong ingeleverd. Daarin tegen hebben we Bayern en Dortmund in de rechstreekse duels niet laten inlopen. Programma in maart & april Champions League - League Phase stand & loting Speler statistieken Afsluiter Met het oog op volgend seizoen hebben we ook alvast twee transfervrije versterkingen weten binnen te halen. Die zullen onze ploeg voorzien van de ervaring die (ook) nodig is in deze jonge selectie. Spoiler Tot de volgende update! @Thierryvane @Marius @Total Football @rich ruzzian @FlyD @Fantasy @Willem @ReneLeBlanc @Djurovski @Nom de Guerre @ElPrincipito @Kyrill @Renato @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Gedurfde zet idd om te tactiek in het seizoen aan te passen. Maar het lijkt best goed uit te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Je schuwt in ieder geval geen risico’s maar met de straat voorsprong waar je over beschikte, kon je jezelf natuurlijk ook iets permitteren. Bovendien blijven de resultaten meer dan prima en lig je nog steeds op koers voor alle prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november De cup met de grote oren komt naar Rostock, wacht maar af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Gewaagd die overstap maar met Galatasaray als tegenstander in de CL en een flinke voorsprong op nummer 2 Dortmund heb je nog wel even om de formatie in te slijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten