Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS '25] [FM24] Eintracht Frankfurt!

Kyrill

Aanbevolen berichten

ximage.png.2a4782ad6bba9e2214dab3570f992

XXVI Krankzinnig en gekkenwerk!

Jullie krijgen nu 3 maanden voorgeschoteld, ipv de gebruikelijke twee maanden. December, januari en februari, dat zag er als volgt uit en ging min of meer zo;schemaenresultatenfrankfurtdecjanenfebruari2028.thumb.png.aa6f2c147d8c9636de7735bf3e90351c.png

Met de laatste vier duels, van eind november erbij, waren we in alle compeitie's 12 duels op rij ongeslagen, voor we in de CL 2-1 bij Besiktas verloren, en in de competitie enra kansloos 5-1 bij het Leverkusen van Ronald Koeman verloren. Voordat we bij Leverkusen verloren, waren we daarvoor 10 Bundesliga rij op rij, ongeslagen de laatste nederlaag daarvoor, de vreselijke 7-0 nederlaag bij Bayer op 23 oktober, 2027. Laten we bij het begin, beginnen. December 2027 nog, we wonnen thuis 2-1 van Hoffenheim na 0-1 achter, en dik verdiend. Bij Ludogorets in de CL kwamen we ook 1-0 achter maar wonnen we ook 1-2.  Verder werd er die maand 1-1 bij Hertha gespeeld en 1-0 thuis van Freiburg gewonnen. Januari leverde zeges op bij Bremen 1-3, en Holstein Kiel 0-2, maar tot mijn groot ongenoegen, werd er thuis tegen Leipzig 2-2 gespeeld, na 2-0 voor te hebben gestaan, gruwelijk guur, baal er nog steeds van.  In de maand februari waren er in de competitie 1-0 zeges op Augsburg thuis, knap 0-3 bij Schalke 04 enn 2-1 thubis op Wolfsburg. In de CL tussenronde werd er thuis 1-0 van Bayern gewonnen en kwam Tel dit keer tot een matige 6.2, maar in de return waren we kansloos en verloren we 3-0 uit bij Bayern.

Maar?! De GROOTSTE domper was Stuggart thuis, de nummer 4vs1, als we zouden winnen kwamen we 2e of 3e op maar 1 puntje achterstand van koploper Stuggart. We begonnen nog mooi /goed door een mooie team goal via oa Bellanova kop bal assist op Liam Delap voor de 1-0, maar 2x Deniz Undav en een uitstekende Angelo Stiller die tot een 9,2 kwam, verloren we thuis 1-2 van Stuggart. En dan baan je toch flink als manager en spelers, bestuur en fans. Ik kreeg voor deze wedstrijd van het bestuur een ''E''en van de fans een ''F'' Ik wou en moest dit duel winnen maar het mocht niet zo zijn, baal er extra goed van, omdat uit ook al 4-0 bij hun verloren, en we tot deze nederlaag, dit seizoen in de competitie thuis, iig nog ongeslagen waren.

En dan de titel ''gekken werk/krankzinnig''  die heb ik gekozen en slaat mij betreft op het feit, we na 24 duels op 1 punt ipv de 7 punten dat het nu is, achter koploper Stuggart hadden kunnen en of moeten staan. En waarom is dat krankzinnnig/gekken werk? Vraag je je af, lieve lezer...

Omdat het feit we dit seizoen bij Eintracht Frankfurt echt super kwetsbaar zijn..

3-0 nederlaag bij Augsburg, 7-0 bij Bayern, 4-0 bij Stuggart , 1-2 tegen hun en na 24 duels, hebben we 45 doelpunten gemaakt en maar liefst al 41 doelpunten moeten incassseren/om de oren gekregen. Dus het feit we met een seizoen als dit, weer bijna in de titel race zaten, is wat mij betreft gekken werk en krankzinnig. Vorig seizoen werden we 2e met in totaal maar 1 nederlaag meer, dan we nu al hebben , na 24 duels toen 7 max na 34 duels, en nu hebben we er al maar liefst 6, na 24 duels al. En ja dat je dan in eigen huis kans had, om op 1 punt van de koploper te komen, wiens manager in de media zegt, je totaal niet mag, en niks met je te  maken wil hebben, doet gewoon pijn, aan de andere kant overheerst ook trots , dat die kans er voor ons uberhaupt was, in wat toch echt een flink minder goed, en kwetsbaar seizoen is voor de ploeg, dan vorig seizoen. Anyway ik heb het je inmiddels allemal  uitgebreid verteld, zo ziet/zag het er uit  op de screen;

Frankfurt-Stuggart 1-2;

Frankfurt-Stuggart1-2mooikut.thumb.png.8749fe9c8ffe808535bf061b30780e86.png

Dit was de ook al bijna net zo teleurstellende 2-2 thuis tegen Leipzig;

Frankfurt-Leipzig 2-2;

Frankfurt-Leipzig2-2.thumb.png.6e3a56c66703fbeff36ad1fd6447c6b9.png

Deze twee duels zijn onze enige misgelopen punten, in eigen huis, maar baal er absoluut enorm van. Dit is de huidige Bundesliga stand;

standbundesliga27februari2028.thumb.png.2cd8260e8ed1f61769d2ba0da4d79bd0.png

We staan dus wel ''gewoon'' nog knap ''4e'' en dat blijft ook zo, zelfs als Leverkusen hun inhaal duel winnen. Maar het feit we al 41 goals tegen hebben, dat eentje minder is dan de  42 van nummer 15 Bremen, en maar 3 minder dan die van nummers 17 Heidenheim en nummer 18 Kiel 44 tegen, is dit een laatste beargumentatie en reden vanuit mijn kant, waarom ik het gekkenwerk vind/krankzinnig, dat we bij winst op Stuggart maar op 1 puntje hadden gestaan, van de koploper.

Dit was het CL duel;

Frankfurt-Bayern 1-0;

EintrachtFrankfurt-BayernMunchen1-0tussenrondecl.thumb.png.ab75859efdf16ccebe958937041cba4e.png

Door een goal van Roony, blunder van onze ex-keeper Marvin Keller, en een erg goed keepende Dennis Seimen, wonnen we dit duel met 1-0. Ik heb geen screen van de return, sorry  maar die verloren we kansloos met 3-0. Daarmee hield ons CL avontuur op, en hebben we het beter gedaan, dan het bestuur voor ons, van te voren had vastgelegd.

Ik heb wel een screen haha hier is ie;

Bayern-Frankfurt CL tussenronde 3-0;

BayernMunchen-Frankfurt3-0tussenrondecl.thumb.png.12b6387908595dc951d0c62a1bec8929.png
Net als bv eerder deze CL campagne uit bij Fc Barcelona 3-0, gingen we hier ook ruim ten onder, terwijl de tegenstander niet super bijzonder goed speelde. 4 schoten op doel xG van 1.40 ''maar'' en dan 3-0 winnen, vind ik voor team als Bayern niet super overtuigend iig, maar goed wij waren nog slechter. Keeper Dennis Seimen maakte een bellaberde indruk, kwam tot een 6.0 en werd in de rust gewisseld, voor Torkildsen, net als de man van de eigen goal Robin Le Norman, die bleef ook in de kleedkamer achter, tijdens de rust, en Pascal Struijk kwam voor hem, in zijn plaats. Naast Kim Min-Jae scoorde Tel ook weer voor Bayern, dit maal eenmaal, en kwam hij tot een 7.4

Tot slot om problemen te voorkomen, al teveel selectie breedte/luxe hebben we niemand aangekocht in januari, wel zijn deze spelers vertrokken;

Leverkusen heeft voor Baldanzi een optionele optie tot koop van 10.25 miljoen (kwam ooit voor 6.7 miljoen) min of meer, Freiburg heeft een optionele optie tot koop van 26.5 miljoen op Datro Fofana. Zancheta kwam dit zelfde seizoen nog voor 15.5 miljoen dus dan is 21-30 miljoen wat gaat worden verkoop, aan Porto heel fijn. Ja het is wel een groot talent maar hij kon onder geen bedwing blijven, meneertje boos was, zoals vele andere, ze de eerste CL inschrijvingen, waren misgelopen. Manu Garcia kwam jaar of 1-1,5 geleden voor gratis binnen, dus dan is 3.7 miljoen voor hem, mooi bedrag.  Liel Abada was een huil-baby en 29.5 miljoen, waarvan deel naar intermediair ging, is een lichte winst op hem.

uitgaandetransfersjanuari2028frankfurt.png.082c10102400b9666d1a5928b5ee2882.png
Hier het allerlaatste de financiële projecties;

financesprojectionsfrankfurt27feb2028.thumb.png.258a31b4d89e340f687bbf9e8cf5fe0e.png

De Balance ziet er bepaald niet rooskleurig uit. Nu 76.2 miljoen euro in het rood, verwachting voor volgend seizoen is 156 miljoen in het rood, en die erna 163 miljoen. Ik heb met Arsenal geleerd je kan miljard aan omzet hebben waarvan 50% belasting afgaat en 1,5 miljard aan kosten/uitgaven, dus winst blijven behouden, is ook bij Frankfurt een heel moeilijk verhaal. Dat hadden we btw wel, winst in mijn eerste twee seizoenen bij de club, erna niet meer. Ik ben niet onder de illusie dat we verlies kunnen wegwerken maar verwacht komende 2-3 zomer transfer windows, en winter periode's in ieder geval heel wat minder transfer vuurwerk en geweld van mijn/ons Frankfurt iig...

@Keeza @Bogatyr @Glenn08  @De Raam @Kevinreijnen

@Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de   likes Nom en Tim

Djurovski; Thnx maat thnx 

Nom de Guerre; Thnx maaat, thnx mon amice 

Timpy00; Thnx maat 

@Total Football @timpy00  @Djurovski @MisterX

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXVII Wanneer de kranzinnigheid relaliteit wordt, is dit echt?!

Ik heb het seizoen uitgespeeld! Hoe dat ging? Dat zie je hieronder gelijk;

eindschemaeneindeseizoenfrankfurt.thumb.png.48adee26249e1d431de56c8cde95bdb4.png

Negen groene bolletjes en 2 gele bolletjes. Dat gaf en geeft de volgende eindstand;

eindstandfrankfurtlandskampioen20272028.thumb.png.6512d0fa0bcf88fb73c96bb6cc7e002d.png

En na het laatste duel 5-0 winst op Holstein  Kiel was er dit feestje;

kampioensfeestjefrankfurt.thumb.png.87e625c7b85e7b1fd5f241d4a58cdabe.png

De kampioenswedstrijd Frankfurt-Holstein Kiel 5-0;

Frankfurt-Holstein5-0kampioenswedstrijd.thumb.png.690c0111d9bdb87e93a6dd9de0d09cbd.png

First things first. Toen we kampioen zijn geworden heb ik 5-10 minuten rechtop zittend hier in bed, met mijn laptop op mijn schoot lopen huilen en janken van blijdschap. Dit is echt onvoorstelbaar de kranzinnigheid is werkelijkheid geworden. Met dank en en bloemen naar Berlijn en Hertha BSC door met 2-1 van Stuggart te winnen, en naar Leverkusen en Granit Xhaka door op speeldag 33 met 0-1 te winnen bij Leipzig. We speelde zelf op speeldag 33 gelijk bij Freiburg 1-1 maar omdat Hertha won van Frankfurt en Leipzig thuis van Leverkusen, 0-1 verloor gingen we de laatste speeldag in as koploper, met twee punten voorsprong, op die twee andere teams.  Elke vorm van winst was genoeg, voor de titel, de laatste speelronde en het werd 5-0 oa door een hattrick van Joao Rego. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven, maar we zijn gewoon kampioen geworden!!!! Van het seizoen 2027/2028! Dit is en was gelijk een hele mooi en fijn nieuws artikel;

geweldigneiuwsartikeloveronsfrankfurtkampioenschap.thumb.png.1dcac8eaf7fec172a26dc5c339bc41e8.png

Heb heerlijk veel tranen losgelaten, ik heb met FM om minder gehuild van blijdschap dan dit, zoals bv keer 8-1 zege met Arsenal op Manchester City. Hier in dit artikel is te lezen we knap 1-5 bij Dortmund wonnen oa en thuis 3-0 van Bayern Munchen. En ja hoor! Je verliest twee keer in seizoentijd van VfB Stuggart, maar we zijn ''gewoon'' fucking kampioen geworden, briljant! _O_ :classic_love: Hieronder tot slot nog twee screens van de selectie gesorteerd op gespeeld duels/meest gespeelde duels;

kampioensselectiefrankfurtgesorteerdopgespeeldeduelsscreen1.thumb.png.927adc3823eb9c430e1da3c171869076.png

Barco het meest gespeeld op plek 1 met 33 duels, dan Bellanova met 28 in de basis, Roony met 27 in de basis, Seimen 27 en Lipani 26.kampioensselectiegesorteerdopmeestgespeeldeduelsscreen2.thumb.png.ce1e85b5e7b9de7f3ae544e4cbe62a7c.png

Hieronder deel twee Penetra 16 duels basis, Dardai 13 en Wanner 13 etc.

@Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de  komende   likes 

Djurovski; Thnx maat thnx . Ja idd. En uiteindelijk zelfs kampioen geworden!!

Timpy00; Thnx maat je hebt gelijk zeg dat ja, eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXVIII Transfer Window in gang, Frankfurt klaar met handelen!

Uitgaande transfers;

De al 31 jarige Robin Le Normand is na een onderhandeld bod voor 53 miljoen aan Al-Ahli verkocht. Luca Lipani had een release clausule van 34 miljoen en die werd geactiveerd door Manchester City. Hij zat maar 1 seizoen bij Frankfurt, deed het super goed, had belangrijk onderdeel in onze landstitel, en kwam voor 20 milljoen. Wij wensen hem veel plezier en succes bij Manchester City. Adamo Nagalo kon op CV, DM en RB spelen, hij moest verkocht worden om ruimte te maken voor een inkomende transfer, we betaalde 2 jaar geleden 9 miljoen voor hem, nu is hij voor maar liefst  29 miljoen aan Atletico Madrid verkocht. Hugo Ektike zat hier al vanaf het begin, ik bij deze mooie club kwam, maar wist maar heel sporadisch echt indruk te maken. Hij was al uitgeleend aan PSV en is nu ook voor 21 miljoen aan ze verkocht.

Inkomende Transfers;

We wouden eigenlijk Antonio Silva hebben maar die weigerd al 3 jaar lang uberhaupt om over contract te praten. Rav van den Berg de Nederlander, en ex-Zwolle speler heeft zich bij Porto gigantisch goed ontwikkeld. Hij is voor 42 miljoen gekocht. De Engelsman Levi Colwill heb ik in , heel veel van mijn vorige saves een hele grote meneer/speler zien worden, dus ik ben erg in mijn nopjes hem voor 31 miljoen van Aston Villa gekocht te hebben. Josh Sargent doet al jarenlang mijn Arsenal wanneer ik daar manager ben, enorm veel pijn met goals en meer. Hij is voor 23.5 miljoen van Norwich gekocht. Verder kwam Stefan Bajcetic voor 15.5 miljoen van Liverpool, de altijd nog maar 26 jarige Noni Madueke(in spelend op allicht aankomende vertrek van Roony Bardghji of Joao Rego naar Bayern Munchen allicht) voor 7 miljoen  van As Roma. En de twee Japanse talenten van 18 en 19 Satschi Nakamori voor 6.5 miljoen  en Tsugotoshi Senuma voor 6.25 miljoen van Yohohama F-M

Overzicht;

transfersfrankfurt20282029.thumb.png.c4a71b3acb28e3addd1cb1003f63a6da.png

We doen het net , even wat anders dan vorig seizoen. Nu hebben we een postieve transfer-net spend met 150 miljoen ontvangen(kan meer worden allicht) en uitgegeven aan spelers 129 miljoen(gaat niet meer worden)

Dit zijn onze financieen op de screen hieronder en dan zie je dat we nog 54 miljoen TB hebben(ik ben niet van plan, meer te spenderen, over 4 dagen spelen we al Duitse Super Cup tegen Bayern Munchen) en 153 miljoen payroyll budget en we geven 145 miljoen uit aan payroll

tbsbenmeer20282029zomer.thumb.png.3ca4330bd720cb13a2495a2f1c0f25a4.png

Tot slot hieronder de screens van de aanwinsten in spoilers;

Rav van den Berg;

Spoiler

RavvandenBergprofiel.thumb.png.36664dff979964b212d0b78b3ac94c21.png

Ik ben heel erg benieuwd, hoe Rav het bij ons gaat doen. Ik vind het een schitterende speler iig met oa 16 voor marking, positioning en Balance, en bv 13 voor passing, 14 voor heading, 15 voor decisions en anticipation etc. Rav is 24 jaar oud.

Levi Colwill;

Spoiler

LeviColwillprofiel.thumb.png.6c179c2bf8a8bec8a5dd9fe964b550ec.png

Zoals ik al reeds zei, hij kan en gaat echt heel goed worden(in 90% van mijn saves iig) Levi is 25 jaar oud.

Josh Sargent;

Spoiler

JoshSargentprofiel.thumb.png.98c16e0f25da34779f368000dfa635a8.png

Josh is 28 jaar oud en is een aanvaller en Amerikaan. Na 233 duels voor Norwich waar hij natuurlijk een legende is, begint hij nu bij Frankfurt, aan een nieuw hoofdstuk in zijn carriere, we hebben er allemaal zin in!

Stefan Bajcetic;

Spoiler

StefanBajceticprofiel.thumb.png.4212c2325a3f9562460ab3fbf5a669fa.png

Deze Kroaat en ex-Liverpool speler is 23 jaar, heeft zich allicht niet super ontwikkeld maar voor 15.5 miljoen, gaan we wel gewoon een gokje met hem wagen.

Noni Madueke;

Spoiler

NoniMadukeprofiel.thumb.png.72223981a6a9d313e56118c89aa2403b.png

Noni Maduke is 26 jaar en kan op veel posities zowel op rechts als centraal enigzins spelen en op links, hij is ook redelijk twee benig.

Tsugutoshi Senuma;

Spoiler

TsugutoshiSenuma6m.thumb.png.52e1d23994140f725892e5bebb33aabe.png

Is 18 jaar een een Japanse aanvaller. Het doet mij deugd hij bv nu al 16 voor First Touch en Techniek heeft, 17 voor teamwork en 20 voor determination en ijzersterk rechterbeen heeft en ook een sterk linkerbeen. Ik ben de Japanse markt opgedoken op aanraden van @Urbeto en ben er nu al, blij mee. We moesten ook snel handelen want 21 jarige speler, van dezelfde club koos voor Liverpool, ipv voor ons. 

En de laatste speler;

Satoshi Nakamori;

Spoiler

SatohiNakamori6_5m.thumb.png.21e9033eb0bd4c3ce618fadcb24a1aaa.png

Is 19 jaar van dezelfde club gekomen, als de speler hierboven en kan oa spits en cam/10 spelen. 

@Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en eventuele likes

De activiteit hier en in de andere novelle's valt me beetje tegen. Zoals altijd zeg iedereen zijn/haar eigen leven en is en was natuurlijk ook vrijdagavond en nu zaterdag en weekend.

Djurovski: Thnx maat thnx maatje, ja echt heel lekker. Had ik echt niet verwacht lol <3

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

XXIX Terug naar EPBall,en tot dusver een hele verrassende nummer 2!

Mijn excuses alvast , mijn muis doet het sinds gisteren niet meer. Kwaliteit van de update, kan daardoor minder zijn. We verloren thuis eerder vandaag 0-1 van Stuggart, dat is minimaal onze 3e competitie nederlaag op rij, tegen Die Schwaben. Dus besloot ik weer met EPBall te gaan spelen, die al die tijd nog steeds stond ingeladen, maar de laatste 1-2 seizoenen steeds minder gebruikt had. En waarom ook niet? Heb al op eigen kracht met mijn eigen taktiek, vorig seizoen kampioenschap gepakt met een laagste record aantal punten, om kampioen mee te worden in de Bundesliga, van 74. Zo ziet het wedstrijdschema er uit iig;

schemanresultatenfrankfurt1november2028s5.thumb.png.393974793bc284364d151530fd06a030.png

In de maand augustus begonnen we met 0-1 nederlaag tegen Bayern voor de DFL-SuperCup. We begonnen in de beker met 1-2 winst bij Fc Ingolstadt 04. Daarna volgde helaas een 0-2 thuis nederlaag tegen Bayern Munchen, in de competitie en erna 3-0 nederlaag uit bij Dortmund, waardoor we ineens 18e en laatste stonden. Gelukkig sloten we de maand met  winst tegen Bernarbei zijn ex-ploeg Wolfsburg met 3-1 af. Augustus was gelijk een git zwarte en de slechtste maand met  3 nederlagen, in alle competities.

De maanden erna september en oktober werd er gelukkig max 1x per mand verloren 3-2 uit bij Inter in de CL,  in september en  7 oktober thuis tegen Stuggart, in de competitie. Vanaf dat moment besloot ik terug te gaan naar EPBall, ook al is de spoeling in de selectie voor de DM positie(en daar staan er 2 van in de basis) dun, dacht ik fuck it, gaan het gewoon doen. En met succes 1-4 winst bij Hoffenheim, 2-0 winst WEL op Stuggart en wraak , in de CL! 2-0 wint op Leverkusen en oa ook 2-0 winst op Dortmund en zodoende ook wraak, voor eerder,in de 2e ronde van de beker. Oktober werd afgesloten met 1-4 winst uit bij nummer 18 Freiburg(vorig seizoen maar 0-0 speelde) net als dat September werd afgesloten met 3 zege op rij oa 3-1 thuis op Anderlecht voor de CL, en 1-2 uit bij Gladbach. 

En we begonnen de maand november met een knappe 1-1 thuis tegen Real Madrid dat daarmee welliswaaar boven ons staat in de CL met 8 punten na 5 duels, maar wij hebben al 7 punten in de CL, na maar 4 duels, en dus duel minder gespeeld. Hieronder nog wat wedstrijd-jes uitgelicht;

Frankfurt-Leverkusen 2-0;

Frankfurt-Leverkusen2-0s5.thumb.png.5bbb2715618f3c6f42356c504446c5f2.png

We wonnen dit duel met 2-0 door goals van Wanner spelend als WBL en Senuma spelend als CAM/10. Spelers die in zeer positieve zin op vallen waren; Senuma 8.5 en man of the match, Rego 8.0 , Torkildsen 8.1, Reijnders 8.0 bijvoorbeeld.

Frankfurt-Stuggart 0-1;

Frankfurt-Stuggart0-1s5.thumb.png.a57cf8ef8953a690295fcfa85ee75bfc.png

Hun xG was dan welliswaar hogere 1.34 om 0.83 van die van ons, maaar ja toch voelt het voor mij zuur. Wij hadden 3 schoten op doel, zij maar 1 en weer winnen ze van ons. 

Hieronder de CL duels;

Frankfurt-Anderlecht 3-1;

Frank-Ander3-1.thumb.png.84f3a7683b4d27f9fc1503e889c5e518.png

Josh Sargent maakte het leven hier, van de Blauw-Paarsen of is het Zwart-Paars? Zal wel geen idee haha , goed zuur met 2 goals, en prachtige goals ook, mooie schoten van afstand in de 18e en 35e minuut. Reijnders maake de 3-0 in de 63e minuut, Rieder mistte een penalty na 87 minuten, en Flamingo scoorde de 3-1 en ere treffer in de 94e minuut, voor Anderlecht.

Frankfurt-Stuggart 2-0;

Frankfurt-Stuggart2-0cls5.thumb.png.df714701c20c92d2a7b1fef1be4c8629.png

Bence Dardai scoorde na 58 minuten een penalty voor 1-0, en Elias Baum die inviel als CV ipv WBR of WBL, scoorde verrasende na 84 minuten de 2-0, waardoor de zege 100% binnen was voor Frankfurt. Dit keer waren we wel veels te sterk voor Die Schwaben. 14 schoten  8 op doel en xG van 2.49 tov 9 schoten, 4 op doel en xG van 0.52 voor Stuggart.

Dit alles geeft de volgende Bundesliga en CL stand. 

We staan ondanks 3 nederlagen alweer gewoon netjes en keurig op plek 3 met 19 punten na 10 duels. Bayern staat 1e met 28 punten na 11 duels, en wij kunnen ze naderen tot 22 punten, en 6 puntjes achter al we ons 11e duel winnen. En de zeer verrassende en erg goed presterende nummer 2, is toch wel echt VfL Bochum dat 2e staat met al 25 punten na 10 duels, chapeau! Vorig seizoen werden ze 6e , en daarom spelen ze nu EL voetbal mede omdat onze Amad Diallo en Elias Baum , aan hun waren uitgeleend , nu gaan ze tot dusver nog een flinke stap verder en kunnen ze in punten en duels, exact gelijk komen met koploper Bayern. Onder ons zien we ook een verrassende nummer 4, Werder Bremen met 19 punten na 11 duels, en nummers 5 en 6 Leverkusen hebben ieder 18 en 17 punten na 11 duels.

standbundesliga1nov2028s5.thumb.png.844b337fdb658cb8a81e245933b8a0bf.png

Hier de CL stand;

standcls51nov28.thumb.png.d23ca2d14775a09a65726b06a0000f03.png

En daar staan we prima 17e tot dusverre met 7 punten na 4 duels. Tot slot er was nog een uitgaande transfer. Gimenez klaagde om gebrek aan speeltiijd, ik zei wat ik tegen bijna iedereen zeg ik verkoop je wel, 9/10 zeggen dan nee dat is niet nodig baas, ik wacht wel geduldig af maar Santiago niet. Hij sloeg eerst op deadline day contract bij Fc Porto af, waarna ik hem naar onze -19 verplaatste. Uiteindelijk toen onze Bundesliga window al dicht was, met behulp van een intermediair wisten we Gimenez voor 39 miljoen aan Real Madrid te verkopen, das een prima bedrag, aangezien wij 31 max hebben betaald. Het beginsel bedrag is 29 miljoen en wordt 39, waarvan we miljoen of 3 aan die intermediar hebben moeten afstaand. Dus nog steeds miljoen of 4-5 winst. En Alexandre Penetra is uitgeleend aan Fc Porto met optionele optie tot koop van 28.5 miljoen en ook twee installements ter waarde van 28.5 miljoen euro. Alles bij elkaar gaat het dan hopelijk uitkomen op 54 miljoen(en dat zou geweldig zijn, wij betaalde ''slechts'' 36.5 miljoen voor Alexandre aan Doortmnd. En ik zeg hopelijk omdat gelukkig clubs bij mij in FM24 wel steeds vaker de optionele optie tot koop lichten, maar vaak zegt de speler zelf regelmatig nee , helaas. En niet op deze screen we hadden halverwege juni nog Ellyes Skhiri voor 15 miljoen aan OGC Nice verkocht, en dat vind ik erg Nice, want hij is en was al 33 jaar en kwam voor mijn tijd , ooit naar de club op een gratis transfer. Heb er nu geen screen van maar we hebben dit seizoen een flink positieve transfer-net balans, heel ander verhaal, dan vorig seizoen en er staat momenteel nog 75 miljoen TB over/open en miljoen of 20 over, bij de salaris budget huishouding. Zo zijn oa de contracten van Hendry Blank en paar andere spelers verlengd, die niet lang meer te gaan hadden.

tranfersuitgaandoverzichts51nov28.png.c1f909c6ae0c280ace074c34359379c2.png

Bedankt weer voor julllie tijd, lezen, aandacht, reacties en like! @Nom de Guerre

@Keeza@Kevinreijnen @timpy00 

@Total Football @Djurovski @Gert @Glenn08 @MisterX

@Michaelinho*

@Bogatyr @De Raam @Sick Blik

Djurovski; Thnx maat thnx, ja klopt enigzins wel vind ik, maar ben niet helemaal mee eens. We hebben ons zeker tov de zomer van een jaar geleden, nog behoorlijk ingehouden. Er is wel veel bijgekomen maar er is nog meer spelers qua kwantiteit verkocht en ook qua geld hebben we alles bij elkaar voor meer verkocht dan uitgegeven.

Nom de Guerre; Thnx maat thnx, het doel bij het bestuur in de competitie is plaatsen voor de CL en in de CL zelf, ''be competive'' maar ik zag laatst bij zo'n in wandelgangen vlak voor een wedstrijd begon onze wereldreputatie als club Frankfurt alweer 4.5 ster is uit 5, dus hoop in iedergeval minimaal voor beide prijzen weer zolang mogelijk mee te doen , en wie weet weer kampioen te worden. Deze update kostte mij zonder muis die je makkelijk vrij kan bewegen, heel veel meer tijd , moeite en energie, dus hoop dat jullie er extra van genoten hebben!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

XXX Openhartig gesprek tussen manager en Joao Regio en Roony Bargdhji èèn van de twee,of misschien allebei komende winter periode waarschijnlijk Frankfurt gaan verlaten 

Ik ben hier met Joao Regio en Roony Bargdhji. Welkom jongens fijn dat jullie hier zijn. Joao; graag gedaan met alle plezier, Roony; Wat hij zegt. Zo Joao laten we met jou beginnen,je kwam 2-3 jaar geleden bv voor maar 21 miljoen naar Eintracht Frankfurt ,en nu wil je je contract niet verlengen vanwege de interesse, vertel hoe sta jij hierin?

Joao; Dat klopt als een bus Kyrill, daar heb je helemaal gelijk in. Er is interesse voor mij namens in ieder geval Spurs en Bayern München en ik ben door u/de club op de transferlijst gezet voor 111 miljoen min of meer. In eerste instantie vond ik dat teveel geld ,maar u heeft mij overtuigd dat dat meer dan redelijk is,voor iemand met mijn kwaliteiten en capaciteiten,ben ik er mee akkoord gegaan.

Kyrill; Dat klopt idd allemaal, bedankt dat je ermee akkoord bent gegaan. Nu zit ik zelf enigzins in dubio/dillema laat de club je gaan naar Tottenham Hotspurs of naar competitie/mede titel concurrent Bayern München? Wat zou je zelf willen?

Joao; Ik wil in ieder geval naar de club die het meeste geld voor mij over heeft ,  en die Frankfurt direct en indirect minste pijn en gevaar kunnen doen/stichten. Dan denk ik misschien Spurs maar ik hoop stiekem nog op bijvoorbeeld ,Manchester City,Arsenal of bijvoorbeeld Barcelona of Real Madrid,waar iig ook ex-Frankfurt spelers als Veloso en Uzun spelen.

Kyrill; Dat doet mij deugd om te horen. Je bent echt een goede jongen en speler, zeker allemaal nog beter,sinds je vader bent geworden van een dochtertje Maria,ben je alleen maar (nog) beter geworden. Iedereen bij de club is je heel erg dankbaar , en je bent altijd welkom terug bij de club,in de toekomst. Maar voorlopig ben je er nog ,we weten dat je weggaat, vraag is alleen wanneer. Weet in ieder geval 100 miljoen,het absolute minimum is dat we voor je willen ontvangen,en dat mag natuurlijk met installments, bonussen en of clausules zijn.

Roony; Amen coach,Amen. Je bent mijn favoriete aanvals maatje Joao, we zijn al kampioen geworden, vorig seizoen, de club gaat je hier niet tegen je zin behouden,tot we ooit de CL winnnen. Ik ben vice -aanvoerder dus manager,bestuur en ik bespreken meer dan eens de plannen zo nu en dan.

Kyrill; Klopt Roony, je hebt  helemaal gelijk.

Joao; Heel erg bedankt ,voor alle lieve woorden en complimenten. En ik snap alle voorwaarden, zolang die niet gehaald worden blijf ik mijn best doen bij Frankfurt,met zoveel mogelijk assists,goals,key passes en progressieve passes te leveren.

Kyrill; Roony jij hebt ook al heel veel bereikt hier. Ik had eerlijk gezegd verwacht ,dat je korter bij ons zal blijven,dan je tot dusver al gedaan hebt. Waar zou je graag willen spelen?

Roony; Ik heb er nog niet zo over gedacht, als ik eerlijk ben. Aston Villa heeft enorme interesse voor mij ,maar is dat wel echt een stap omhoog? Zullen zij kampioen van Engeland kunnen worden ,met of zonder mij erbij? Ik betwijfel het.. Als ik eerlijk ben ,aan de andere kant bij Real Madrid, Manchester City en of Fc Barcelona zou ik wel meer gaan verdienen dan hier bij Frankfurt , maar denk niet dat ik echt een Star Player bij die clubs zou zijn,wat ik hier al 3 jaar of langer ben.

Joao; Je hebt een punt Roon,maar je bent ook gewoon nuchtere en bescheiden Zweedse jongen,je kan heel wat meer dan jezelf denkt,en in mijn ogen zou je voor bijna elke club, wel een aanwinst zijn, die mee kan doen voor regelmatig in de basis staan, klopt wel zoveel speeltijd als hier in Frankfurt, dat wordt wel enigzins moeilijk te evenaren.

Roony; Thanks man heel erg bedankt.

Kyrill; Joao heeft helemaal gelijk. Maar ik denk beste is je hart te volgen en doen wat voor jijzelf goed voelt. En het is nog geen januari just yet,is en blijft ook afwachten.

Roony; Idd precies dat dus. Misschien komen er geen of weinig boden binnen,of zijn het clubs waar ik zelf niet heen wil. Hendry Blank kreeg in de zomer Chinees bod op hem van bijna 60 miljoen,hij zou daar genoeg gaan verdienen voor 3 komende generatie Blank kinderen,maar hij heeft nee gezegd. En dat snap en respecteer ik ook,ik zou daar ook niet heen willen net als Saudi-Arabie ,nu nog lang niet,niet zolang ik nog geen 32 ben of ouder. We zien het wel en wachten rustig af. Desnoods maak ik het seizoen hier wel af ,wie weet.

Kyrill; Dankjewel Roony en Joao voor dit , hiermee sluiten we dit af.  Bedankt voor jullie open en eerlijkheid naar onze lezers, reageerders en volgers. Ja het zal gevolgen hebben als een van de twee, of allebei de spelers vertrekken. Maar we hebben nu al 75 miljoen TB over, en de club is naar Chris Rigg, en Cole Palmer aan het kiijken, en daarnaast kunnen speler als Reijnders, Rieder, Wanner en Berdai allemaal ook CAM/10 spelen en of winger sommige van hun, dus ik denk dat een nieuwe speler halen, voor het vertrek van twee genoeg moet zijn.

Mentions, reacties en reacties op reacties volgt zometeen vanaf mijn laptop,net als de banner,lukt mij niet hier op mijn mobiel. In ieder geval heel erg bedankt weer voor het lezen, jullie tijd , aandacht,likes en reacties 

Gert;  Thnx man thnx.Ja Blank is goed man zeg dat ! Heb je hem ook gehad zelf net als Can Uzun? En had oa ook Niklas Beste verlengd 

Timpy00; Thnx man thnx. Ja gaat idd erg lekker 

@Nom de Guerre; dankjewel voor je complimenten en feedback, ik heb nog meer komma's toegevoegd, en de impact van hun mogelijk vertrek, er aan toegevoegd.

@Nom de Guerre

@Michaelinho*

@Bogatyr @De Raam @Sick Blik

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een boeiend en realistisch interview geschreven dat de dynamiek tussen de spelers en de manager goed weergeeft. De dialoog is levendig en je hebt de karakters van Joao en Roony effectief neergezet. De details over hun gevoelens en overwegingen maken het verhaal authentiek en meeslepend. Goed gedaan met het creëren van een interessante context voor het gesprek!

Een gebied van verbetering is de structuur en de interpunctie van de tekst. Het gebruik van komma's en punten kan helpen om de zinnen duidelijker en gemakkelijker leesbaar te maken. Probeer ook de spaties tussen de dialogen en de tekst te verbeteren om de leesbaarheid te verhogen. Daarnaast zou je kunnen overwegen om meer achtergrondinformatie over de spelers en de club toe te voegen om de lezer beter te informeren en te betrekken.

Wat zou er gebeuren als je de perspectieven van andere betrokkenen, zoals fans of andere teamleden, in het interview zou opnemen? Hoe zou dat de dynamiek en de uitkomst van het gesprek beïnvloeden? Heb je nagedacht over hoe de keuzes van Joao en Roony de toekomst van het team kunnen beïnvloeden? Dit zou een interessante laag aan je verhaal kunnen toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

XXXI De zeilen gaan niet allemaal de juiste richting op!

Ik had 75 miljoen TB, zelfstandig opgebouwd maar ik ben beroofd, door mijn eigen bestuur, en ze hebben het allemaal weer afgenomen! Echt bloed irritant en mooi kut. Ook het SB is flink naar beneden gehaald. Dit zijn ons schema en resultaten;Schermafbeelding2024-11-12141945.thumb.png.f929a0d15825751f05d19a1ca16c4800.png

Dan zien we gelijk dat November erg goed is gegaan.  Na Real thuis 1-1 alleen maar zeges. Oa 4-1 op Hannover, 1-0 op Bremen en bv 0-1 bij Benfica in de CL.

Alleen dit was allemaal met EP Ball, en toen verloor ik met EPBall 2-1 bij Mainz, besloot ik eigen taktiek weer te gebruiken, dat begon eerst erg goed met 0-5 winst bij Bodo/Glimmt maar erna volgde een zeer onterechte nederlaag thuis tegen nummer 2 Bochum en erna terechte 1-0 nederlaag bij Leipzig. Maar eerst wat ''wel'' goede dingen laten zien.

En dat is bijvoorbeeld Frankfurt-Bremen 1-0 op dat moment de nummer 3vsnummer 4 thuis;

Schermafbeelding2024-11-11102553.thumb.png.ddcf4a69d7cad733bcb404b7d4f45750.png

En dat wonnen wij met een flawless victory met 1-0, Bremen had geen enkel schot, en geen enkel schot op doel. Erg knap van ons, de wedstrijd ervoor won Bremen wel knap heel 3-0 nog van Bochum, iets wat ons niet gelukt is. Bellanova scoorde al na 7 minuten de 1-0 voor ons en Dardai mistte een penalty naar 45+1 minuten.

Frankfurt-Bochum 1-2;

Schermafbeelding2024-11-12140300.thumb.png.796c26310c05a46c11ecb1f966b77794.png

Deze nederlaag doet gruwelijk pijn, vooral omdat voor de wedstrijd hun coach, negatief bleek geweest te zijn over mij, en ik heel de persconferentie negatief/gemeen naar hem terug. Voor hun scoorde Lowen na 5 minuten de 0-1, Roony maakte na 45+3 de 1-1 en Borges Sanches maakte na 49  minuten met een schitterende treffer de 1-2. Dardai mistte na 65 minuten alweer een penalty en een kans op 2-2, echt super frutrerend. Zij hadden welliswaar een schot meer op doel 4 om 3 van ons maar onze xG was en is 3.66 en die van Bochum maar 0.64 dan vind ik 1-2 hier thuis verliezen gewoon, ontiegelijk kut en vreselijk.

Hier nog wat CL potjes en dan de stand van beide competitie's samen;

Benfica- Frankfurt 0-1;

Benfica-Frankfurt0-1.thumb.png.10951982c7645019702248d322f8efaf.png

Joao Rego maakte na 54 minuten de enige en winnende treffer. Vooral keeper Seimen viel op met een 7.9 en natuurlijk Rego zelf met een 8.2 en man of the match.

Bodo/Glimmt -Frankfurt 0-5;

Schermafbeelding2024-11-12133601.thumb.png.829105758926246180303586fdfd8efd.png

Tusssen in en tussendoor 3 verloren competitie duels, op rij.. Wonnen we met 0-5 bij Bodo/Glimmt. Niet alleen was het een overwinning met 5 goals verschil ook dit was net als Bremen thuis, een flawless victory:cheer: dit keer met mijn taktiek, de Epball was tegen Bremen thuis. Roony scoorde 2x Baum 1x, Delap en Struijk ieder ook 1. Roon kreeg een 9.6, Baum een 8.8 en Bellanova een 8.6 Wij kwamen tot 25 schoten 11 op doel en een xG van 3.16

Schermafbeelding2024-11-12142050.png.6b6cba65bbf0f9087fd6fc89f512db67.png

In de CL gaat het iig wel SUPER goed en staan we na 6 duels, op plek 6 met 13 punten, en zijn we al minimaal geplaatst voor de playoffs, maar hoop en wil ik natuurlijk top 8 plek dit wel vast te houden, wat tijdens onze 1e CL deelname, net misging toen we 9e werden. In de competitie staan we 4e met met maar 28 punten, na 16 duels en is de achterstand op koploper Bayern 13 punten en op Bochum ook al maar liefst 7 punten. Titel prolongatie is nu al helaas bijna, geen optie meer. Benieuwd hoe ver we kunnen komen in de CL.

@Nom de Guerre

@Nom de Guerre

@Michaelinho*

@Bogatyr @De Raam @Sick Blik Nom de Guerre; Thnx, ik was er in de vorige post al op ingegaan. Helaas wordt titel prolongatie nu schier onmogelijk. Gert; Thnx maat thnx

Djurovski; Thnx maat thnx en dat zijn ze zeker, en die fuckers hebben nu ook gewonnen uit bij ons, met zulke stats gruwelijk kut.

Bedankt voor de likes Nom en Gert, en bedankt voor het lezen, jullie tijd, aandacht en de reacties.

Spoiler

Schermafbeelding 2024-11-12 133601.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.2a4782ad6bba9e2214dab3570f992152(1).png.5d55ab385938b67c4fc14d4b77cfba47.png

XXXII Handelen!

Het is en of was januari dus we beginnen met de transfers! Verrassend/ironisch genoeg hebben we veel spelers verkocht, maar niet de twee speler, met wie ik laatst soort van vertrek interview heb gehad.

Aan de uitgaande kant waren er deze transfers;

transfersverkopendekant29jan2029frankfurt.png.193a2ba1a9090bef4a0e2d472f0c2948.png

nusaookverkochtfrankfurt.png.037dd8f343c1912a93fd26ef99392e7d.png

De grote klapper is natuurlijk Gabriel Moscardo voor 73 tot 107 miljoen aan Liverpool dat konden we niet afslaan, dat niet onderhandelbare bod, zeker gezien het feit Moscardo in 2025/2026 voor 48.5 miljoen naar Frankfurt kwam. Ook een hele grote klapper is Raoul Bellanova voor 66 miljoen aan Real Madrid verkocht voor een begin bedrag van 33 miljoen. Bellanova kwam in 2025/2026 voor maar 7.5 miljoen naar Frankfurt. We zijn erg tevreden met die paar jaar trouwe diensten voor ons, van Raoul Bellanova, waarin hij tot 98 duels voor onze club kwam. Antonio Nusa is voor 26.5 miljoen verkocht aan Sporting CP we betaalde in 2027/2028 maar 8 miljoen euro voor hem, verdiende eerder ook al 135k aan hem via uitleenbeurt aan Braga en heeft welgeteld 1 duel in onze hoofdmacht gespeeld.Verder waren er nog verkopen als Kaique voor 21.5 miljoen aan Feyenoord en andere als Hugo Larsson voor 13.5 miljoen aan Rennes. Al met al hebben we dit seizoen ter waarde aan 360 miljoen aan spelers verkocht en voor maar 159 miljoen aan spelers aangekocht. 

Dit zijn/waren de inkomende transfers;

inkomendetransfrs29januari2029frankfurt.png.bd3f81b3c745cfababe063f286ded0a0.png

Calvin Ramsay is voor 21.5 miljoen overgekomen van Liverpool en is de beoogde vervanger van de verkocht Bellanova. En Nils Finke is een 19 jarige Duitse CM/CAM die voor 12.75 miljoen is overgekomen van Bayern  Munchen II. Vorig jaar in de winter hebben we helemaal niemand aangetrokken maar nu heb ik zo onwijs veel spelers verkocht, ik deze twee nieuwelingen heb binnen gehaald. Ramsay kan WRB/DR en DM spelen oa. En de al 33 jarige keeper Alex Remiro komt komende zomer gratis over, zijn contract bij Real Sociedad liep af. Heb hem geprobeerd hem nu al binnen te halen, daar wou Sociedad toen 15 miljoen voor zien en dat hadden we dat op dat moment niet, gelukkig ging dat niet door.

Screen van het profiel van aanwinst Calvin Ramsay;

Spoiler

CalvinRamseyprofielenattributen.thumb.png.d5b6542037faefe05002289ffd1bcf1c.png

Screen van het profiel van Nils Finke;

Spoiler

NilsFinkeprofielenattributen.thumb.png.19938be1a39718a64370aa8b8a3cd261.png

Hieronder de detais van de transfer van Nils Finke;

Nils Finke transfer details.png

Hieronder de screen van de details van de mega transfer van Gabriel Moscardo naar Liverpool, wat hem zelf en PSG ook extra flink portie miljoenen heeft opgeleverd!

GabrielMoscardoverkooptantoeveelgeld.thumb.png.9470b7f26ba3fce6e5599ee47a97f91c.png

16.75 miljoen bv naar 20 games en ook dat zelfde bedrag na 10 internatonal appearances en oa 9.89 miljoen miniaal naar Moscardo , zijn oude club PSG.  We hebben nu nog een miljoen of 90 op de bank zitten/staan aan TB, niet van plan ben nog verder te gaan gebruiken, maar houd me hart vast, het bestuur mij daar niet weer van beroofd, zoals eerder met die 75 miljoen...

We hebben natuurlijk ook gevoetbal dat ging/zag er zo uit;

wedstrijdschemaenresultaten30januari2029frankfurt.thumb.png.a4123e59ab8244286ff5535be02e41db.png

1-1 bij Wolfsburg, 6-2 nederlaag bij Aston Villa en verder alleen maar zeges zoals oa 2-0 thuis op Dortmund, 1-2 uit bij Bayern en bv 2-0 thuis op Atletico Madrid. De 6-2 nederlaag uit bij Aston Villa was erg pijnlijk en beschamend maar we hebben daardoor nog nipt na 8 duels plek 8 weten vast te houden, als het 7-2 was geworden, waren wij weer 9e , en zou Villa 8e geworden zijn. Hier de competitie wedstrijd Bayern-Frankfurt 1-2;

BayernMunchen-EintrachtFrankfurt1-2s5.thumb.png.5aa49b4095a3cbe79e5197a2120f454f.png

Caicedo met de 1-0 voor Bayern na 36 minuten, Barco na 44 minuten met de 1-1. Kimmich met gele kaart in minuut 85 en zijn 2e in minuut 89 en dus rood. Elias Baum maakte in de 93e minuut, op assist en tap back van Josh Sargent de winnende 1-2 treffer. Elias Baum ik had hem bijna voor 18.5 miljoen aan 1 Fc Koln verkocht maar besloten daar zeer last-minute stekker uit te trekkken. Elias is een kind van de club nog altijd pas 23 en inmiddels al 100 duels of meer voor ons gespeeld, ondanks zijn ''maar'' 2.5 ster CA en PA, scoort en assist ie behoorlijk vaak voor ons, en krijgt ie vaak hogere beoordelingen van 8-ens en hoger en ook is hij vaak bruikbaar en handig als invallende CV/WCB bij gebrek aan andere opties op de bank.

Dit is de tussenstand van de Bundesliga;

standbundesliga29januari2029.thumb.png.3a348895206025a189522bc9c3c61f66.png

Nog steeds 4e maar de achterstand op iedereen boven ons, is iig redelijk of een beetje verminderd iig, dus daar kunnen we blij en tevreden mee zijn.

CL wedstrijden en later stand;

Eintracht Frankfurt- Atletico Madrid 2-0;

Frankfurt-AtleticoMadrid2-0.thumb.png.ef1398bc6290cf087e62a88c1ad15504.png

Een onbesuisde overtreding van Julian Alvarez leverde hem na 39 minuten een directe rode kaart op. Roony scoorde na 58 minuten de 1-0 en Barco na 73 minuten de 2-0. Dit was weer een duel Baum inviel als CV waar ie eigenlijk niet heel natuurijk is om te spelen.

Aston Villa -Eintracht Frankfurt 6-2;

AstonVilla-Frankfurt6-2.thumb.png.7d85880cf0a4b0d2549edbcc2c73b6ef.png

We kwamen nog op 0-1 door eigen goal van Christensen en later op 1-2 door goal van Wanner, maar daarna was het een ramp!! Oa hattrick van Watkins en goals van Encisio en Luca Nezet zorgde dat wij afdropen met 6-2, maar ondanks dit zoals reeds eerder al vermeld, hierbij bleef en geen 7-2, zijn we toch nog nipt 8e geworden en Villa 9e. Dat is  op de screen hieronder te zien;

eindstandgroepsfhasecls5achtstegewordennipt.thumb.png.8cdf85f8f1035ef3313ce8c2ebf46133.png

Net aan 8e geworden samen top 8 met teams als oa Arsenal, Liverpool, As Roma, Bayern en Inter en net boven teams als Real Madrid, Benfica, Barcelona en Napoli bv.

@Nom de Guerre

@Michaelinho*

@Bogatyr @De Raam @Sick Blik timpy00; Thnx maat thnx dat hebben we gedaan in iedergeval heel veel gewonnen in de competitie,niet verloren en slechts 1x gelijkspel maar het is nog lange weg te gaan.

Gert; Thnx maat thnx we zijn iig op de goede weg!

Nom de Guerre; Thnx maat thnx ja dat zou hele mooie zijn! Gelukkig hebben we nu dit keer wel plek 8 notering te pakken na  8 duels!

Bedankt voor de likes Nom , Gert en Glennix, en bedankt voor het lezen, jullie tijd, aandacht en de reacties.

Spoiler

transfers gesorteerd op duurste aan en verkoop frankfurt jan 2029.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites