Kyrill Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober X Doel bij het bestuur is plaatsen voor de ECL, we staan na bijna halfjaar 5e en doen mee om EL en CL voetbal. In de ECL oa 0-7 winst bij Olympiakos en 6-1 verlies bij Arsenal. Ik heb al bijna de helft van het nieuwe seizoen gespeeld. We hebben oa wat in de titel/header staat maar ook thuis van de nummer 1 iig op dat moment Bayern Munchen met 4-0 gewonnen. Na 13 duels staan we 5e(helaas bijna alle , andere teams pas 12 duels gespeeld) staan we 5e met 6 winst 4 gelijk en 3 verlies. Dortmund staat 4e met evenveel punten, maar een duel minder, en Mainz 1 puntje minder, en een duel minder op plek 6. En het mooiste is nog dat Elias Baum de 20 jarige LB/RB staat top 2/3 van onze topscorers en heeft ook veel assists. Tot dusver de inleiding. Ik zou paar screentjes delen, zodat je het met eigen ogen kan zien! Schema en resultaten; Spoiler Hoe meer ik erover nadenk hoe knapper ik vind we pas 3x verloren hebben, in de competitie. Want 2/3 nederlagen waren al in Augustus 4-0 uit bij Leipzig en 1-0 verlies uit bij Leverkusen. September was een ongeslagen maand met 8/12 punten, waarbij puntje bij Augsburg vooral heel mooi is en was, gezien hun uitstekende vorm van vorig seizoen waardoor ze nu EL spelen. Oktober was wisselend, vooral in de competitie 1-1 tegen HSV en weer niet van ze winnen, in de competitie baalde ik goed van. Wat wel natuurlijk uitstekend was die maand de 0-7 bij Olympiakos, de Grieken, 4-0 winst thuis op Bayern en 4-3 winst WEL op HSV in de beker, na verlenging en 120 minuten spelen. November is en was al helemaal uitstekende maand, niet alleen werden alle competitie duels gewonnen , er werden niet eens tegentreffers geincasseerd. Vooral de 0-1 bij Stuggart dat op dat moment 5e stond en wij 6e, waarbij het thuisteam niet eens, tot een schot op doel kwam, is heerlijk genieten. Schema komende wedstrijden; Spoiler Stand Bundesliga; Spoiler Plek 5 tot dusver, en is even afwachten wat Dortmund en Mainz gaan doen. Ik was laatst op bezoek bij Dortmund-Freiburg, Dortmund vooruit scouten, ze ''nerveus'' maken, heeft gelukt haha. Ipv 2-1 winst, moest Dortmund in de 93e minuut 2-2 van Freiburg slikken en incasseren en werd er niet gewonnen. Spoiler Het bestuursvertrouwen, ze zijn tevreden, en dat zijn de fans ook maar daar heb/doe ik geen screentje van. Tot slot de laatste screens de spelers die allemaal tot dusver 3 goals of meer voor ons gemaakt hebben dit seizoen; Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Total Football @timpy00 @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Lekker bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Beetje stabiliteit erin en een title run is mogelijk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Gezien de financiële slagkracht van de club doe je het gewoon prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Je prestaties zijn best prima. Ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober (bewerkt) XI Een interview met en tussen coach Kyrill Goosseff en super-talent Elias Baum Kyrill(Goosseff); Elias! Gutten tag! Wie geht's? Elias(Baum); Hallo Kyrill, gut und mit dir? Kyrill; Es geht sehr gut. Voor onze lezers gaan we nu even over op Nederlands, is dat goed voor jou? Elias; Ja natuurlijk. Kyrill; Zo Elias! We zijn halverwege seizoen twee, we staan 6e met een duel minder maar doen gewoon mee om plek 3/4 met ploegen als Dortmund, Leverkusen en Mainz oa, hoe voelt dat voor jou, zkr jouw bijdrage aan het team met oa nu al 9 goals? Elias; Ja, dat is echt ongeloofelijk. U bent een hele goede coach, u haalt het beste in ons de spelers naar boven, en we spelen graag onder u. We verdienen het om het seizoen hier CL of iig minstens EL te gaan spelen, maar dan moeten we het wel natuurlijk gaan doen, en ja die 9 goals van mij, ik vind het zelf beetje onwerkelijk ik ben maar een WBL/WBR. Kyrill; Dankjewel Elias, dat doet me goed. Ik ben ook zeer tevreden over jou en de rest van de spelers zoals bv Can Uzun, Roony Bargdhji, Amenda en meer. Als je moet kiezen wat vond je een betere zege de 4-0 op Bayern thuis of de 2-0 op Dortmund waarbij ze geen enkel schot hadden? Elias; Moeilijke keuze, de rode kaart van Dortmund was gewoon terecht, daar was hun coach Sahin het zelfs helemaal mee eens, maar dan ga ik toch voor de 4-0 op Bayern omdat die iig toen der tijd op plek 1 stonden. Kyrill; Daar valt zeker wat voor te zeggen. Wat vind je ervan dat Chaibi inmiddels verkocht is aan Ac Milan voor 43.5 miljoen en dat er interesse is voor jou van HSV, zou je willen vertrekken of blijven? Elias; Fares (Chaibi) wou zelf al veel langer weg, daar heb ik vrede mee en dat heb jij als het goed is ook. Wat betreft mijzelf ik heb 0.0 zin om naar HSV te gaan, we winnen dan wel vaak moeilijk van ze, maar we zijn hier echt wat aan het opbouwen. We spelen mee om minstens EL voetbal en eigenlijk CL voetbal, met een doelstelling van ECL halen bij het bestuur. Ik wil gewoon seizoen hier afmaken en als we CL halen , uiteraard daar in mee spelen , belangrijk voor het team zijn, en ons aan zoveel mogelijk winst partijen en punten helpen. Ik ben pas 20, ik ben hier tevreden, alle mede-spelers mogen mij, ook mijn concurrenten als Bellanova, Brown en Beste, en we zijn hier echt met een project bezig. Jij bent dan een manager die nu met een lage-net spend doet, en dat juicht iedereen ook toe, maar jou verleden laat zien je ook grondig kan verkopen als het moet, tot nu toe is het beleid onder jou hier heel verstandig. Dus nee ik wil voorlopig nog niet weg, het is de voetbal wereld, crazy shit is hier heel normaal Kyrill; Amen Elias, dat heb je prachtig verwoord ,geen speld tussen te krijgen. Je ben echt een voorbeeld voor de rest van het team, en de duizenden Frankfurt fans en jongens die ook ooit prof voetballer willen worden. En klopt ik heb er vrede mee dat Fares Chaibi verkocht is en gaat vertrekken, als hij hier niet meer naar zijn zin heeft, waarom zou ik hem dan niet laten gaan? 43.5 miiljoen is een mooi verkoopbedrag, op een 14 miljoen aankoopprijs. En we hebben niet eens een 1op1 vervanger nodig om te verkopen, ik ben bezig met Jan Carlo Simic van Anderlecht ex AC Milan een CV of een Braziliaans talent van PSG. Elias; Ja precies Kyrill idd Kyrill; Elias, nog een laatste vraag van dit interview. Hoe vind je het om samen te spelen met super talenten als Roony, Lucca en Fofana bijvoorbeeld? Elias; Ja ik leer heel veel van ze. Het is echt heel fijn om ze samen te spelen, en ze zijn ook heel blij met mij, wat ik voor ze doe op en naast het veld. Soms grapte Roony wel eens tegen Lucca en Fofana; Jongens kom op zeg zelfs Elias heeft net zoveel goals als ons, beetje harder gaan en meer scoren! Kyrill; Hahaha dankjewel Elias, dat is een mooie afsluiter. We hebben de laatste 12 duels 11x gewonnen 1x gelijk gespeeld en 0x verloren en maar 1 of 2 duels uberhaupt goals tegen, als we winnen, of jij nou scoort Datro of Lorenzo of Roony, geniet van jullie allemaal! @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Djurovski; Thnx maat thnx , helemaal mee ens Michaelinho;Dankjewel maatje, thnx maat. Maar voor nu focus ik op plaatsing voor de CL maar iig minimaal EL. Maar wil echt CL en daar maken we ook veel kans op. Nom de Guerre; Tnx maat thnx idd dat dus ja. De financieel armkracht was bv bij Parma toen der tijd nog serie B zat iig, groter bv en daar zou ik in de winte 50 miljoen TB krijgen ipv bv 2 mlljoen TB ik de eerste winter hier had. Eerlijk is eerlijk, inmiddels heb ik ook hier meer TB, meer SB gekregen en is onlangs de transfer-reveneu herinvesteren percentage van 80% naar 95% verhoogd. MisterX; Dankjewel , thnx maat. Bij deze ben je toegevoegd aan de mention lijst Welkom! 21 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Wat een leuk interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Leuk gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) XII Inmiddels eind januari 2026, zeldzame nederlaag uit bij Freiburg, maar na zeges op Leipzig en Leverkusen thuis, staan we 3e met een hijgende Leverkusen en Dortmund in onze nek! En natuurlijk transfers, hier en daar! Transfers; Inkomend; De grote klapper/aanwinst is Gabriel Moscardo die gelijk de duurste aankoop is ooit bij Frankfurt, en al helemaal in mijn save, is voor max 48.5 miljoen gekomen van PSG. Hij kan zowel CV,als DM als CM spelen. Hij is een beetje heel erg hit of heel erg miss, tot dusverre. Zo pakte ie een keer rood uit bij Freiburg, maar was er een ander duel thuis tegen Wolfsburg, waar hij als DM tot goal en assist kwam in een 2-0 winst. De jongen is pas 20 en moet gewoon nog even wennen, duidelijk is dat hij dat iig niet op de achtergrond doet. Oscar Fraulo kwam voor 5.25 miljoen van BMG maar hij maakt het seizoen daar op huurbasis af. Hij is een DM/CM en 21 jaar. Tot slot Joao Rego is 20 jaar en voor 21 miljoen van Benfica overgekomen. Hij is eigenlijk een AMR/AML, maar dat spelen we niet bij/met het succesvolle EPBall en speelt hij sinds zijn komst als 10 CAM met of Joao Veloso naast hem , naamgenoot, landgenoot en ook ex-Benfica of bv Can Uzun of Roony Bargdhji. Uitgaand; Chaibi staat niet op de screen maar was zoals vermeld al verkocht voor 43.5 miljoen aan AC Milan. Tuta is verkocht voor 9.75 aan Al-Ittihad. Ik vond Tuta wel degelijk, zelden echt bijzonder goed spelen, en we hebben genoeg keuze, voor zijn positie, en bijna 10 miljoen verkoopprijs op aankoopprijs van 1.85 miljoen is altijd fijn. En verder zijn spelers als Varane uitgeleend met optie tot koop en sommige niet-boeiende talentjes voor paar ton verkocht. Overzicht; Spoiler Hieronder de screens van de aanwinsten in spoilers; Rego; Spoiler Fraulo; Spoiler Moscardo; Spoiler Bundesliga; Wedstrijden/screens/uitslagen; Frankfurt-Wolfsburg 2-0; Spoiler Frankfurt-Leipzig 3-1; Spoiler Frankfurt-Leverkusen 2-1; Spoiler Schema; Spoiler Stand; Spoiler We staan dus 3e met de hete adem van Bayer 04 en Bvb in onze nek, op 1 puntje achterstand van ons. Leipzig en Bayern Munchen hebben een duel minder, is geen garantie ze alles winnen. Leipzig heeft deze maand in alle competitie's al 3x verloren, waarvan 2x in de competitie, en waarvan dus 1x tegen ons. Mijn focus ligt gewoon op plaatsen voor top 4 of beter, als meer inzit, we blijven volgas geven, dus wie weet? In iedergeval voor mij persoonlijk blijft CL plaatsing de doelstelling , terwijl bestuur genoeg heeft aan ECL, getuigen ook het feit mijn jobstatus zowel bij hun, als supporters momenteel een dikke vette ''A'' is. De reis is nog lang we hebben pas 19/34 duels gespeeld! We blijven onze alles geven om zoveel mogelijk te winnen en top 4 of beter te eindigen! Tot slot wat bonus materiaal de spelers statistieken tot dusverre maar eerst ik heb dillema moet ik Marvin Keller opstellen de Zwitserse keeper of Maarten van de Voordt hieronder de screens in spoilers; geef aub je mening en of advies, wordt gewaardeerd!; Spoiler Hieronder de attributen van de twee keepers vergeleken en dat lijkt iig overtuigender voor Marvin... Enfin Maarten laat dus maar 0.69 goals tegen per 90 minuten, Marvin 1.36, heeft een hogere average rating van 7.15 tov 6.97, meer cleansheets in minder duels, alleen Marvin koomt wel tot 3.0 saves per 90 vs 2.0 van Maarten, wie zou ik opstellen? Lastig hé! Spoiler Tot slot de spelerstatistieken en de huidige selectie zoals die nu is; Spoiler Met Baum en Skhiri zijn we in overleg voor nieuwe contracten. Heb al behoorlijk veel boden op Baum afgewezen, alleen Can Uzun wil voor nu niet verlengen, hij is unhappy wss omdat ie speeltijd van Important Player heeft gekregen en volgens de staf alleen als Impact Sub speeltijd heeft en speelt. Ik vind zijn speeltijd wel veel, hij heeft nu al veel meer goals en assist dan in heel vorig seizoen, in flink minder duels. De echte sterren zijn oa Lucca met 10 goals, Baum 9 goals 7 assists en bv Beste met 2 goals en maar liefst al 11 assists. Uiteraard is Can ook heel goed bezig met 9 goals en 2 assists. Onze Frankfurt selectie zoals die nu is gesorteerd op Potential.Al snel is te ziein we heel veel mega talenten hebben in de leeftijd van 20-23, en onze Average Age is 23, dus dan is het extra mooi we ons hebben gerevancheerd voor de nederlagen bij Leipzig en Leverkusen, en die allebei thuis hebben verslagen. De Joao's Veloso en Rego hebben veel potentie maar ook Moscardo , Bargdhji en Uzun bijvoorbeeld. Spoiler Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! Nom& Djuro; Thnx ik vind het zelf ook heel leuk interview, blij dat jullie dat ook vinden, en het ook zo waarderen! @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 22 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Je blijft zeer sterk presteren met Frankfurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Auteur Share Geplaatst 24 oktober XIII Nog 6 duels te spelen. Plek 4 met 6 punten voor op nummer 5 Stuggart en nog maar 1 puntje achter nummer 3 Leipzig en 7 punten achter koploper Bayern(die we voor 2e keer dit seizoen verslagen hebben in de competitie) ook het meeste gelijke spelen van alle teams (9) en het minste nederlagen(4) en Dortmund, en wij hebben als enige teams, nog 0 thuis duels verloren. Bundesliga; Schema; Met de EPball taktiek speelde we 5 gelijk in 6 duels. Vanaf Slavia Praag tot en met Union Berlin uit, ben ik eigen 4231 met een dm en een cm een spits links symmetrisch, gaan spelen. 4x exact dezelfde basisopstelling en 4x op rij gewonnen. Heb nog steeds heel veel vertrouwen in EPBall en wanneer ik met mijn eigen taktiek verlies, ga ik zeker weer gebruiken, maar had geen zin om gelijk te blijven spelen. Spoiler Stand; Op basis thuisduels; Spoiler Exacte en normale stand; Spoiler Wedstrijd screens; Bayern-Frankfurt 2-4 Spoiler Frankurt-Stuggart 1-0; Spoiler Ik weet niet voor wie het pijnlijker is, dat ze 2x in een seizoentijd van ons verliezen, Stuggart of Bayern? Bayern had in eigen huis snel een rode kaart, niet mijn probleem, en Stuggart verloor van ons met 1-0, door een eigengoal, terwijl wij 0 schoten op doel hadden. Uit bij Stuggart hadden wij wel schoten op doel en wonnen wij 0-1 ook, en hadden zij 0 schoten op doel.Slechte nieuws is dat Dortmund ons voorbij is gestreven en dat we 4e staan ipv 3e. Het zeer goede nieuws is , is dat Stuggart 6 punten achter ons staat, en Leverkusen 7 punten, met nog maar 6 duels te spelen, Leverkusen kan wel op 4 punten van ons komen, mits ze hun inhaal duel, en hun 28e duel winnen. Aan de goede kant en ook goed nieuws Leipzig staat nog maar 1 puntje boven ons, en Dortmund 3. We lopen dus in feite nog klein risico, dat Leverkusen in de buurt komt, glas halfvol verhaal is dat Leipzig nog maar 1 puntje boven ons staat en Dortmund 3, die kunnen we ook net zo hard nog inhalen. Ik heb er in iedergeval genoeg reden en vertrouwen in, dat we ons voor CL voetbal gaan plaatsen, dat gaat veel geld opbrengen. En het zorgt er ook voor wij veel spelers niet kwijt raken via release clausules, immers wij zelf dan CL allicht CL spelen. En beoogde versterkingen die ik op het oog heb als Antonio Silva willen alleen komen als we hoger staan in de competitie(en staan al 4e). De komende zomer window, is voor latere zorg. Eerst focus is hier en nu en plaatsen voor CL voetbal. En met 4 duels op rij gewonnen, laatste 4 duels en 4x zelfde basisopstelling op maar 4 nederlagen na 28 duels tot dusver, straalt iig vertrouwen uit. Wat screens; Selectie gesorteerd op meest gespeelde duels; Hier is te zien dat Elias Baum het meeste duels heeft gespeeld, van iedereen van ons team. Hij heeft 10 goals 9 assists in 31 duels basis en 7x als invaller. Hij laat week in een week uit zien, waarom we goed hebben gedaan hem te houden, en zelfs een bod van 27,5 miljoen op hem, van Ajax resoluut van tafel hebben geveegd eind janauri. Spoiler ECL; Staan in kwartfinale tegen Fc Rapied uit Roemenie oid na 1-1 uit bij Slavia Praag en 3-0 winst thuis. Mogelijke transfer vrije aanwinsten die gaan komen, omdat hun contract binnen 2-3 maanden afloopt; Spoiler Bedoeling is dat deze transfevrije aanwinsten, wiens contracten afliepen, bij hun huidige club binnen 2-3 maanden, bij ons komen en binnen 1,5 jaar voor beetje winst of heel veel winst, weer zijn doorverkocht. In Duitsland mag je toch 99 spelers inschrijven , dus dat is fijn. Sommige zullen sporadisch basisstaan of invallen in het geval van blessure's en of schorsingen. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterXDjurovski: Thnx man vind ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Je blijft goed presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober (bewerkt) XIV Snelle Korte Update; Breaking News, Frankfurt staat in de ECL finale, en is geplaatst voor de CL, omdat Bayer 04 always losing, hun 11e nederlaag alweer leed na 1-2 thuis nederlaag tegen Leizpig. Afgelopen seizoen in het echt werd Bayer Leverkusen Bayer Neverlusen genoemd, hoe anders is dat nu, in mijn FM save met Frankfurt, in het jaar 2026. Ze hebben na de 1-2 thuis nederlaag tegen Leipzig, maar liefst al 11x verloren. Frankfurt pakte ''pas'' hun 6e nederlaag, na een 2-0 nederlaag bij Dortmund uit, uit winnen bij 80.000 fans en een Gele Muur, dat is er niet veel weggelegd dit seizoen, en ook Frankfurt niet. Zodoende blijft Dortmund, net als Frankfurt thuis ongeslagen. Dankzij het falen van Leverkusen, zijn we al geplaatst voor de CL, met nog thuis duels tegen Gladbach en Bochum te gaan, uiteraard zal iedereen bij Frankfurt die serieus nemen, om thuis ongeslagen het slot, van de competitie af te sluiten. Tussendoor werd er ook 1-2 gewonnen bij Atalanta Bergamo in de halve finale ECL, en thuis met maar liefst 5-3 van de pasta eters, en capuccino drinkers tot 11:00 's ochtends, gewonnen! Iedereen bij Frankfurt is hier verheugd over, vooral geplaatst zijn voor de CL, zonder zelf te spelen, geeft een heerlijk gevoel. Er wacht ons dus ook nog een ECL finale tegen mijn grote liefde, en ex-werkgever in deze save; Arsenal en Mikel Arteta. Bij de volgende update zal ik gaan bespreken hoe ik het transfer beleid voor komende zomer-window wil gaan toepassen. En met mogelijk misschien ook al daadwerkelijke verkopen en aankopen. Ik geef nu alvast tipje van de sluier ik liefst max 3-5 spelers wil aantrekken en max 6-8 verkopen, zeker gezien er al stuk of 6 gratis spelers, allang en breed zijn binnen gehengeld. En natuurlijk de resultaten van de laatste twee thuis duels en de ECL finale, blijft Frankfurt ongeslagen thuis in de competitie, en gaan ze die cup winnen met een E-tje meer dan CL? @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterXDjurovski: Ja het gaat echt heerlijjk, geplaatst voor de CL, met nog 2 duels te gaan. 25 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) XV Vorig seizoen thuis ongeslagen, afgesloten. ECL finale 1-2 van Arsenal gewonnen, nieuwe seizoen oa 3-1 winst op Bilbao in de CL en 3-1 verlies in de CL bij Real Madrid. In de competitie tot dusver 5e na 6 duels met oa 2-0 winst op Leverkusen en bv 1-0 nederlaag bij Dortmund. ECL finale; Ik ben de enige die tot dusver screenshots in spoilers doet, en het aantal reacties is hier toch bar weinig, dus ook ik ga niet meer screens in spoilers doen, maar wel mijn best doen, per update rond de 10-12 screens, of minder te posten. In de groepsfase verloren we nog 6-1 bij Arsenal nu wonnen we de ECL finale met 1-2 van hun, door 2 goals van Lucca en 2 assists van Bellanova. Eindstand van de Bundesliga vorig seizoen; Schema en resultaten tot dusver dit seizoen; Overzicht transfers; We hebben 5 betaalde aanwinsten binnen gehaald, en 5 gratis aanwinsten. Marvin Keller is bv voor 29.5 miljoen aan Bayern verkocht, bon. Ik vond hem toch niet zo heel goed, en jaar geleden betaalde we maar 7.5 miljoen voor hem, aan Young Boys. Dennis Seimen hebben we gekocht voor 32.5 miljoen van Stuggart en dar ben ik blij mee, heb met Arsenal wel eens 80 miljoen of meer voor hem betaald. Hij is onze nieuwe 1e keeper, met Van de Voordt en de gratis gekomen Drommel als 2/3e keepers. Liel Abada de AMR/Spits en Tim Oermann de CV zijn voor de basis gehaald, Jetten de cv/lb van Ajax, 19 jaar, wordt voorlopig nog gestalld bij onze 2e team. En Wanner kostte weinig geld, maar is voor als nog nu nog niet goed genoeg met oa Veloso , Rego , Uzun en meer die ook allemaal op CAM kunnen spelen, wel handig om erbij te hebben. En de transfervrije aanwinsten zullen zo nu en dan spelen met het doel, marktwaarde enigzins te verhogen om ze binnen 1,5 jaar met winst te verkopen. Nathaniel Brown en Varane waren fringe players at best. Maar het meest blij ben ik vooral met het feit, we sterkhouders als Lucca, Uzun, Bardghji en Baum binnenboord hebben kunnen houden, en we op de meeste niet eens boden hebben gehad, super chill. Inkomsten Frankfurt dit en vorig seizoen; Uitgaven Frankfurt dit en vorig seizoen; Hier is te zien we zowel seizoen tot dusver, als vorig seizoen winst hebben gedraaid. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en hopelijk reacties! @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 27 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Hup Karel. Pak ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Europees pak je al prijzen, nu jagen op de landstitel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Gaat niet verkeerd hoor. Succes in de jacht op de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) XVI Oktober en November 2026, hoe zou Eintracht Frankfurt, het er vanaf hebben gebracht? Het eerste deel van het seizoen, zit er al weer bijna op. Het is nu 1 december 2026, wat vliegt de tijd toch snel en hard zeg. Ik zit nu in mijn 3e seizoen bij Frankfurt en mijn 2e volledige seizoen, vanaf het begin. We hebben veel wedstrijden gespeeld, en dat zag er zoal uit, de laatste tijd; Het ging in oktober en november eigenlijk wel erg goed, en boven verwachting goed. Heel mooi en onverwachts, was bijvoorbeeld de 2-4 zege in de CL, uit bij Napoli. Ook mooi is en was de competitie zege uit bij Mainz 05 1-4, omdat we daar de laatste 2 jaar steevast uit bij verloren. Helaas werd er wel in november verdiend en terecht 1-2 thuis van Augsburg verloren, waardoor onze thuis reeks van 24 duels op rij thuis ongeslagen, jammer genoeg ten einde is gekomen. Hieronder zie je nog een individueel screen van Mainz uit en Napoli uit voor de cl; Napoli-Frankfurt 2-4; We waren zeer efficient en iets wat aan de lucky kan, uit bij Napoli. Beste scoorde 2x waaronder een prachtige vrijentrap en een penalty. Ook Rego en Lucca scoorde voor onns, en Oshimen en Lotobka voor Napoli. Met 5vs4 schoten op doel, xG 2.44 om 1.36 moge wij en, en zijn we zeer in ons nopjes met deze zege. Mainz-Frankfurt 1-4; Door twee goals van Lucca, en ene goal van Fraulo en Wanner wonnen we overtuigend met 1-4 uit bij Mainz. Hieronder staat de stand van de Bundesliga en de CL samen ik ben aan de slag gegaan met novelle feedback tips van @Glenn08 maar wil liefst nog steeds niet super veel screens doen, dus vandaar zo. Hier is te zien dat we 3e staan in de Bundesliga met 28 punten na 13 duels op 6 punten van koploper Dortmund, en 2 puntjes voorstaan op Bayern, en 6 op Leipzig. In de CL gaat het al helemaal geweldig, en staan we na 5 duels, met al 12 punten op een 6e plek. Hieronder volgen nog selectie screen gesorteerd op meest gespeelde duels en de spelers dynamiek waar helaas heel snel duidelijk te zien, is veel speler mopperen over te weinig speeltijd, of bv uitgeleend willen worden. Selectie gesorteerd op meest gespeelde duels; Dan zien we hhier Moscardo bovenaan met 14 duels basis, 3x als invaller, Veloso 14 basis en 1x invaller en Beste 13 basis en 4x invaller. Dat is de top 3 tot dusverre. Tot slot de spelersdynamiek of zoals ik zelf de screen genoemd heb; Troubles in Paradise; Heel veel spelers willen meer speeltijd zoals bv Blank, Lucca, Roony en Bellanova, waarvan zkr de laatste 3 het absoluut verdienen en de moeite waard zijn. Vorig seizoen had ik al af en toe speler hier en der weten te overtuigen van minder speeltijd/squad status onder het mom andere spelers moeten ook kunnen spelen, ik hoop dit tijdens de komende winter-stop bij meerdere spelers weer succesvol te kunnen doen, mits ze het accepteren. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen eneacties! @Glenn08 thnx voor de feedback je gaat er later naar kijken, in de na-middag hoop dat je tevreden ben. Ik ben nu overgestapt van Verdana 10/12 naar Tahoma 10/12. 12 voor headers, 10 voor de rest van de tekst. Ook geen verklappingen meer in de titel oa en kortere titels. Bolderbast; Jaa zkr hup thnx maat thnx, gelukkig doen we dat ook. We gaan lekker maar ik baal van de enige nederlaag thuis tegen Augsburg. We staan nog steeds knap 3e en knap 6e in de CL.Nom de Guerre; Thnx maat, en die jacht maken we voor als nog! Dortmund is voor de verandering tov in het echt, hier iig erg goed bezig, met alleen nog 1 nederlaag tot dusverre, uit bij Bayern. Djurvoski: Thnx maat nee zkr niet, dankjewel je succes doet mij goed, en hebben we zeker nodig. @Bolderbast @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 29 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Goede prestaties hoor Karel! En met de presentatie ben je op de goede weg, vooral uitzoeken wat voor jezelf fijn is om te delen, en dan proberen die lijn door te trekken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Je blijft in het spoor van de titelkandidate, dus dat gaat lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Je lijkt op de goede weg te zijn en gaat misschien wel meespelen om de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober XVII Intermezzo Ik sprak met Mathias Beck onze Voorzitter en Markus Krosche onze Managing Director. Ze waren op de hoogte mijn moeder aan de vreselijke ziekte van k is overleden op 19 februari 2024, hier in het FM universum is het 19 december. Met hun goedkeuren, zolang ik niet over mijn eigen verhaal ging houden, van mijn moeder, besloten we dagje naar de zieke kinderen in Frankfurt te gaan, ik mocht een aantal spelers kiezen van Markus om mee te nemen. Ik besloot om voor Can Uzun, Joao Rego, Lorenzo Lucca, Elias Baum, Dennis Seimen en Ellyses Skhiri te gaan. Ik vroeg de jongens staan julle daar voor open? Het kan pittig zijn! Allemaal volmonds antwoordde ze ja, natuurlijk gaffer! Het begon met een ziek Turkse jongentje die Omar heette , hij vroeg Can Uzun, jij bent mijn rolmodel, hoeveel duels heb je al voor Frankfurt gespeeld? Niks zeggen zei Omar ik gok 96! Wauuuuw wat goed antwoordde Can, ziek hoor, je had het bijna goed, het zijn er 94. Omar ging samen met Can en Lorenzo Lucca op de foto, en ik maakte de foto. Er was een Duitse jongetje die Tim heette, hij was 15 jaar oud, hij was hard op weg om door te breken, bij het -13 elftal van Frankfurt door te breken, todat hij ziek werk en ook de ziekte van K kreeg. Joao Rego vroeg Tim wie zijn favoriete voetballer is? Tim zei Bernardo Silva, en binnen paar minuten belde Joao Bernardo op, en gaf hij de telefoon aan Tim, die moest huilen. Rego vertelde ook aan Tim dat hij en teamgenoot Joao Veloso ook regelmatig bezoek krijgen van Cristiano Ronaldo en Bruno Fernandes wanneer ze voor de -21 van Portugal uitkomen. Lorenzo Lucca was druk in de weer met stuk of 3-4 kinderen, aan het voetballen waaronder twee meisjes en drie jongens, hij leerde ze allemaal heel hoog springen , koppen en doelpunten maken. Elias Baum en Ellysey Skhiri raakte in gesprek met Alexandra en Lorenzo een ziek jongetje en meisje, die neefje en nichtje van elkaar zijn. Allebei zeiden ze tegen hun twee, en tegen mij als coach, dat honderden schoolkinderen nu Elias Baum hebben als hun lokale en nationale; voetbal idiool. Dat een kind van de club, door hard te werken, met talent kan doorbreken bij het 1e en daar een grotre rol van betekenis spelen.Ten slot kreeg ik van alle kinderen samen nog een vraag; Hoe krijg je al jullie spelers samen zovaak aan het scoren, en hoe komt het dat jullie zovaak winnen? Mijn antwoord is en was; We zijn een familie bij Frankfurt; een collectief met heel veel technische en talentvolle spelers; we werken hard voor elkaar, houden elkaar scherp, en helpen elkaar met ballen van de tegenstander zo snel mogelijk af te pakken, en naar voren te spelen. De kinderen werd na aflooop beloofd ze Schalke 04 thuis mogen bekijken in het stadion en in Januari; het CL thuisduel tegen As Roma. Ook besloten we namens iedereen bij Frankfurt, het kinderziekenhuis, dat tegen kinder K en Lukemie strijd; gezamenlijk als club, coach en spelers 600.000 euro te doneren. Toen de thuiswedstrijd tegen Schalk 04 zou plaatsvinden, horden we van de verpleegssters en kinderen dat Omar recent te overlijden is gekomen, maar dat we hem met z''n allen eren zeiden Tim, Alxandra en Lorenzo, gaan we juist naar de wedstrijd! En die begon met een Spanddoek ''Lieve Omar rust zacht je zal nooit vergeten worden door de kinderen van Frankfurt en de club en fans'' @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! @Glenn08.Glenn08: Thnx maat thnx Nom de Guerre: Thnx maat thnx, idd ja.Bogatyr; Thnx maat thnx. @Bolderbast @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Qua prestaties gaat het weer lekker hoor. Mooi intermezzo ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober Auteur Share Geplaatst 30 oktober XVIII Bespreking december-januari en transfers Laten we eerst gaan kijken naar het schema en de resultaten; Dan is al snel te zien, dat december beter is verlopen voor Frankfurt, dan januari. In december werd er oa 2-0 uit bij Bayern gewonnen, 3-0 bij Freiburg en 1-1 bij Sporting. In Januari volgde er 0-1 nederlaag thuis tegen Leipzig, en 0-1 verlies in de CL thuis tegen Chelsea, en werd er bv 4-1 gewonnen in de CL van het op dat moment, koploper As Roma en 2-2 gelijk gespeeld thuis tegen mede-titel concurrent VfB Stuggart. Ik ligt hier eerst één competitie duel uit; Bayern-Frankfurt 0-2; Uit bij Bayernn werd er met 0-2 gewonnen door goals van Elias Baum en Joao Rego. Bayern had 7 schoten op doel, en 20 schoten in totaal, wij 11 en 4 op doel. Daar stond tegenover zij 1x de paal/lat raakt en wij 2x. Bij Bayern kwamen er twee spelers tot een 7.0 en 7.1 Ito en Diaby, bij Frankfurt kwamen veel meer tot zulke cijfers/beoordelingen oa Seimen 7.8, Baum 7.9 en bv Nagalo 7.8 Dit is en was voor Frankfurt, de derde competite zege op rij, tegen Bayern Munchen en Vincent Kompany, en de tweede uitzege op rij ook. Ik gaf in de persconferentie voor af toe, dat we het ook heel erg goed doen, en dat ik het niet patronising vind dat Kompany zei dat we aan het overpresteren zijn. Tot slot que uitgelichte duels het CL duel tusssen Frankfurt- As Roma 4-1; As Roma stond stijf bovenaan met nog geen duel verloren, ze kwamen 0-1 voor door Dobyk maar door magisrtrale prestatie van onze aller-eigen jeugd speler Elias Baum die tot twee goals en een assist kwam, en zeer terechte 9.6, wonnen we met 4-1. Ook nieuwe aanwinst en ex-As Roma speler Baldanzi scoorde, en Ellys Skhiri scoorde 1-1. De stats waren bijna gelijjkwaardig, dus we mogen dankbaar zijn, we zo efficiënt zijn en waren. Helaas werd het laatst thuis duel in de CL, met 1-2 van Chelsea verloren, en won Arsenal 1-0 van Atletico Madrid, waardoor Frankfurt geen 8e is geworden of 6e, wat we bv eerder stonden maar 9e. Ook daar ben ik erg tevreden mee, op Chelsea thuis na, waren we al behoorlijk lang ongeslagen in de CL, deze campagne. Uiteindelijk dus alleen Real uit verloren en Chelsea thuis, had zkr slechter gekund bij onze/mijn 1e CL deelnname met Frankfurt.,, Dat geeft de volgende tussenstanden; Bundesliga; We staan 2e op 4 punten achter koploper Dortmund, en is recent ook zelfs maar 2 puntjes geweest. Alleen vanwege 2-2 thuis tegen Stuggart en de thuis nederlaag tegen Leipzig, is het gat nu 4 puntjes. Het doel is dit seizoen EL voetbal halen, en dat heb ik uiteraard niet naar boven aangepast 1 januari(doe ik sowieso nooit). Dit seizoen zijn we thuis niet meer zo ongenaakbaar als vorig seizoen maar boeiend, we zijn een in heuze titel strijd verwikkeld met de BvB, en Bayern en Stuggart, zij net als Leipzig ook nog lang niet uitzicht. Maar alles vanaf nummer 6, 1Fc Koln en lager, houden we ons niet meer mee bezig tov de ranglijst, en dat is logisch. Ook heeft Rego al 6 assists , Seimen 9 cleansheets en Bardghji een 7.30 gemiddelde. Eindstand van de CL na 8 wedstrijden voor alle 36 teams; Net te kort voor de top 8 en gaan met landgenoten als Leipzig, Bayern en Dortmund, en verder oa Benfica en PSG, en Feyenoord meedoen aan de tussenronde. Transfers eerst de uitgaande verkopen en of verhuren; De grote verkopende klapper is VandeVoordt voor 25 miljoen naar Brighton. Die heeft ons met 1.6 miljoen loan deal en 10.5 miljoen activatie clausule van Leizpig in totaal maar 12.1 miljoen gekost maximaal. Dus dan is 20-25 miljoen een heerlijke winst. Aurele Amenda vond dat hij te weinig speelde en is voor 14.25 miljoen aan Everton verkocht, niet zoveel geld als ik op gehoopt had, maar wel minst tot zijn 11 miljoen aankoopprijs. Hugo Larsson is voor 750.000 uitgeleend aan Stuggart en vrder oa nog Hugo Ekitike voor 700.000 aan Braga, die gozer heeft wel echt 7x lopen zeuren om speeltijd , waarop ik steeds zei ik verkoop je wel, en hij steevast nee hoeft niet. De transfers aan de inkomende kant zagen er als volgt uit; De grote meneer die is binnengekomen is Pascal Struijk van Napoli voor 21 miljoen. Verder ben ik vooral positief verrast we spelers als Baldanzi voor 6.75 miljoen kondne krijgen, Rieder voor 3.4 miljjoen en United afdankertje Diallo voor maar 7.75 miljoen. Torkildsen is een Noorse keeper die met Drommel mag aan uitvechten wie er in de CL en bekers gaan keepen, hij kwam voor 6.75 miljoen van Empoli. Tot slot de screens van de aanwinsten in spoillers; Pascal Struijk; Pascal kan CV, LB een DM spelen/staan. Hij is 27 jaar. Spoiler Tomasso Baldanzi kan cm, cam, spits en klein beetje AMR spelen. Hij is 23 jaar. Spoiler Fabian Rieder; kan cm en CAM spelen. Hij is 24 jaar. Spoiler Amad Diallo; kan op veel posities voorin spelen als AMR/AML/CAM en meer. Hij is 24 jaar. Spoiler Jasper Torkildsen is 23 jaar en een keeper. Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! @Glenn08.G @BolderbastThnx Djurovski ik ben blij dat het intermezzo je bevallen is, en de prestatie's waren en zijn nog steeds goed idd ja. @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zeker prima aankopen man! Mag ik vragen waarom je niet met centimeters/meters en kilogram werkt? Spelen in het Engels begrijp ik (vind ik zelf ook fijner) maar snap helemaal niks van Inches Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten