Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Ik ben tijd geleden alles bij elkaar wel 15-20 uur bezig geweest om de nieuwste FM Transfer update gefixed te krijgen. Youtube bekeken, gepost op FM website's en heel veel Googlen. En net toen ik op SI Games forum zelf mijn probleem wou gaan posten, in een nieuw topic, zag ik ineens dat ik twee documenten folders heb, waar FM24 inzit. En toen na veel ellende, is het mijzelf uiteindelijk helemaal alleen gelukt,en speelde ik toch met transfer update.... Sancho bij Chelsea, Merino, Sterling, Calafiori en meer bij Arsenal. Dus we konden aan de slag! En het begin was vreselijk. 75% van de seizoen heb ik elke keer moeten aanhoren in de media en van bestuur ''gaat niet goed'' ''je gaat ontslagen worden'' tot en met speeldag 13 stonden we 15e. Vanaf Ineens ging het lopen en goed ook, de eerste seizoenshelft kwamen we tot bager 7 winst 7 gelijk en 5 verlies.. En hoe anders was dat de 2e seizoenshelft... Partey was in de zomer al voor 39 miljoen aan Liverpool verkocht, en zaten allemaal clausule's bij. Met al de updat erbij en dus veel nieuwe spelers, heb ik mijzelf in de 1e zomer transfer periode redelijk ingehouden alleen Wilfried Gnonto kwam voor 18.75 miljoen van Leeds en Andreas Schjelderup kwam on loan van Benfica loan fee van 3.5 miljoen met optionele optie tot koop. Heel het seizoen lang heb ik het gejank van Bruno Large van Benfica moeten aanhoren ''Andreas'' uit positie wordt/werd gespeeld. Ja gek hé? Hij is een AML en dan willen ze dat ik hem als AP opstel terwijl mijn CM Odegaard dat ook al doet, en dat verruit zijn beste rol is, stelletje snotapen. Ga niet met een AP op CM en op AML tegelijk spelen..... ''Gelukkig'' was Odegaard grotendeels van dit eerste seizoen ook geblesseerd. Dus de 19e jarige Schjelderup kon ook vaak nog AP op AML spelen en staan. Maar het ging niet goed de 1e seizoenshelft, ik moest vrezen voor mijn baan, we stonden heellang 15e. Er moest wat gebeuren in de winter! Spitsen als Vlahovic moesten 150 miljoen meer kosten. Ik zag dat City Nico Williams voor 50 miljoen wou kopen en had geboden. Met heel veel dingen in termijnen en clausule's hebben wij Nico als een Shark voor de neus van City weggekaapt we boden 64 miljoen dat zou gaan oplopen tot 77 miljoen en NIco Williams is sinds januari een Gunner. Wat veelal tot gevolgen heeft, meer dan eens Saka ook op AML kwam te spelen, en dat met daarachter op AML Martinelli, Trossard en als het nodig is Nwaneri en Jesus, begin ik mijzelf af te vragen is Andreas Schjelderup voor 24 miljoen op AML wel een aankoop die we echt MOETEN maken? Hoe ander is dat voor Dominic Calvert Lewin(kortweg DCL) die kwam voor 63 miljoen kan en zal oplopen naar 104 miljoen eur maximaal van Everton over, waar hij ook al een weergaloos seizoen had met 15 PL goals en 1 assist in 19 duels. Bij ons in halfjaar tijd kwam DCL al tot 6 goals 3 assists in 10 duels PL basis en 4x invaller. En met behulp van Dominic en Nico vochten we ons terug in de PL, de weg omhoog ingezet! Van plek 15 naar plek 12-10 , heellang plek 5 en op speeldag 37 stond Newcastle United uit, de nummer 4 op het programma. Na 11 minuten had Arsenal al een 0-3 voorsprong te pakken oa door goals van DCL en Martinelli. De 2e helft werd het nog goed spannend met oa goal van Antony Gordon en werd nog 2-3 en nagelbijten ik besloot spits spelende Havertz eruit te halen voor een extra CM. Dat hielp, we hielden stand, dat niet alleen in de blessure tijd of iig heel laat kregen we een vrijentrap, Saliba kreeg de bal van iemand, en met een geniale lob pass, gaf hij hem aan Gabriel Magalheas die met een kopboal de 2-4 scoorde, en zo doende was de winst en overnemen, van plek 4 van Newcastle een FEIT. Op speeldag 38 moest Newcastle uit naar kampioen CIty die in de CL finale staan. Wij speelde thuis tegen Leicster City en wonnen met 3-1. Zo doende hebben we ons succes en het pakken van plek 4 te danken vanwege een geweldig gevecht, comeback en een super 2e seizoenshelft met 14 winst 0 gelijk en 5 verlies. 2x zoveel zeges als in de 1e seizoenshelft. Het eerst wat ik deed is nieuw contract vragen bij het bestuur. Heb ik ook gekregen zij wouden 3 jaar erbij en 160 of 180k per week voor mij, ik deed niet onderhandelbaar contract duur van 5 jaar tot 30 juni 2029 en het salaris, ik toch niks mee kan werd 110k per week. Er is een TB vrijgesteld van 101 miljoen euro en in het 1e seizoen, is er uiteindelijk nipt verlies gemaakt van 7 miljoen met 530 miljoen aan kosten en 523 miljoen aan inkomsten. Hieronder een paar screens , let vooral als je wil op de past-positions grafiek; Past-Positions Arsenal VS Newcastle; Spoiler Stand na 37 duels; Spoiler Wedstrijd resultaten screens; Newcastle-Arsenal 2-4 Spoiler Arsenal-Leicster 3-1; Spoiler Arsenal-BHA 4-1; Spoiler Even wat dingentjes/huishoudelijke medelingen erbij. Het lettertype is voor ''nu'' Verdana en dan grote ''10''. Ik begin vanaf ''0'' ik ga voor nu niemand mentionen. Als je reageert of een like geeft, krijg je vanaf volgende posts een mention en reactie, tenzij je specifiek zelf aangeeft echt niet te willen. Even wat background en ''samenvatting'' dit is alweer mijn 3e Arsenal FM24 save. De vorige twee samen heb ik ieder 13 seizoenen bij de club gezeten, en de vorige de tweede save was mijn meest succesvolle tot dusver, 8x landskampioen geworden en 2x de CL gewonnen. Daarmee op record aantal PL titels gelijkzijde aan Manchester United gekomen met 21 PL titels, geprobeerd er 22 te pakken, maar das niet gelukt helaas. 1 november bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Boven Geldski en Schorre Ten Hag geëindigd, nu knallen vanaf volgend jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Best of luck, amice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Karel lekker bezig kerel! #trusttheprocess Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Auteur Share Geplaatst 30 september (bewerkt) Hoofdstuk/Update 2; ''Saka is een huil-baby die boos werd dat ik 66 miljoen van Al-Ahli niet accepteerde. En Al-Ahli ging niet akkoord met mijn onderhandelen van 130 miljoen plus(Saka zijn marktwaarde ligt op 141-151 miljoen) dus 66 miljoen is een belediging. Uiteindelijk Saka uitgeleend voor amper geld , als squad speler aan Fc Barcelona'' Saka is een kneusje en een huil-baby, hij moest zo nodig naar Saudi-Arabie. Echt niet voor zo tantoe weinig geld, voor mijn beste rechts boetoe, dacht het mooi niet hé. Nu voor bijna gratis als Squad Player aan Fc Barcelona voor een jaartje, geen optie tot koop. Zijn we in ieder geval af van zijn gejank en gezever. Ik heb me toch niet kunnen inhouden met aankopen plegen haha. Ik heb twee spelers van 17 gekocht(een eigenlijk al veel eerder was aangetrokken) ze komen per 1 januari 2025, ik heb een 19 jarige nieuwe keeper aangetrokken, 20 jarige cv en een 21 jarige rechts boetoe als vervanger voor Saka. Ik zal ze nu allemaal aan jullie gaan voorstellen met screentjes erbij, in spoiler; Noah Darvich 17 jaar Irakese en Duitse Nationaliteit is voor 28.5 miljoen gekocht en komt per 1 januari 2025 over naar Arsenal/Londen; Spoiler Ik heb al twee Arsenal saves gehad waarmee ik in seizoen 13 ben gekomen, ik heb daar gezien hoe goed Darvich kan worden. Hij kan op heel veel middenveld/aanvallende posities spelen, is linksbenig heel erg sterk , rechtsbenig helaas zwak. Sverre Halseth Nypan Is Noors, 17 jaar en is voor 6 miljoen gekocht van Rosenborg. Hij komt ook per 1 januari 2025 over. Hij kan net als Darvich vrijwel dezelfde posities uitoefenen/spelen haha. WEL een groot verschil is dat Nypan zowel links als rechtsbenig uitstekend is en dus tweebenig is, dat vind ik altijd heel fijn. Spoiler Guillaume Restes is Ivoriaan en Fransman en 19 jaar jong. Voor max 47.5 miljoen hebben we hem van Toulouse gekocht. Andere keepers als Elia Caprile moesten maar 10 miljoen kosten maar die wou alleen als Star Player komen, had ik geen trek in. En Alex Remiro miljoen of 50 en die is iets van 7 jaar ouder dan Restes, en Raya gaat ook al richting de 30, dus liever een jonge keeper, en zo geschiedde. Spoiler Spoiler Ousmande Diomande is 20 jaar oud, Ivoriaan en speelt als CV. Hij is hier niet om veren in de reet van Saliba, GM en Timber, maar peper in hun reet te steken, hun scherp te houden en mogelijk hun basisplek over te nemen zij het tijdelijk, zij het op de lange termijn, we gaan het meemaken! Het is en blijft Arsenal dat je blessures gaat pakken, is net zo zeker als het feit het vandaag maandag is. Spoiler Spoiler Tot slot is gekomen de 21 jarige Yeremi Pino de Spanjaard is voor 89 miljoen overgekomen van Villareal, is en kan vooral AMR maar ook andere posities, en is de nummer 1 opvolger van PERSONA-NON-GRATA Bukayo Saka. Hij zal samen met Nico Williams uitgaanvechten wie de nieuwe en beste nummer 1 rechts boetoe van Arsenal gaat worden. Bukayo Saka? Wie is dat? Ringt geen belletje, sorry.... Spoiler Spoiler We hebben nu een tantoe grote selectie. We staan open om sommige spelers te verkopen. Voor nu zijn er oa verkocht Lokonga voor 11.75 miloen aan Sevilla , Nuno Tavares voor 9 miljoen aan Lazio Roma, Khayon Edwards voor 4.6 miljoen aan Southampton. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* Thnx voor jullie eventuele likes en of reacties. Sick Blik; Ja zeg dat ja, ben ik echt blij. Helemaal mooi 9/10 verlies ik van Manchester United, nu had ik begin van het seizoen uit bij hun al 3-3 gespeeld na 3-0 achter, door oa goal van 17 jarige Nwaneri, en thuis wonnen we met maar liefst 5-1 van ze hahaha Nom de Guerre; Gratias tibi ago Michaelinho; Thnx maat thnx, en met nu 5 spelers erbij van 21 jaar of jonger, 3 direct overkomen en 2 halfjaar later, heb ik er vertrouwen in, we nu nog beter kunnen gaan doen komend seizoen. Idd thrust the proces! 30 september bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Total Football Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Goed ingekocht met veel talenten, benieuwd wie er nog allemaal vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Mijn favoriete topic is terug. Hopen dat @Grote Ree niet meekijkt. Succes Kareltje. Ik beloof dat ik je met rust zal laten. #stillelezer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Eerste novelle waar ik deze fm op reageer. Ik kijk nu al tantoe erg uit naar de volgende update. HDP dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 2 uur geleden zei Dansmeister: Succes Kareltje. Ik beloof dat ik je met rust zal laten. #stillelezer Deze noteer ik alvast even in het grote boek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Heel veel succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Auteur Share Geplaatst 30 september (bewerkt) III David Raya voorkomt nederlaag uit bij Newcastle met heel veel reddingen, perongeluk telang op vakantie en assistent verslaat Manchester United thuis met 1-0, echt heerlijk! Verslag over de PL wedstrijden tot dusver; We staan na 4 duels 7e met 2 winst 2 gelijk en 0 verlies. Maar opzich gaat het goed, en maak ik me geen zorgen. We zullen ons gaan plaatsen voor de CL, maar hopelijk meer en dan vooral mengen in de titelstrijd. We begonnen uit bij Newcastle en we werden overrompeld... Het was 90 minuten lang een Bltizkrieg van Newcastle op het doel van David Raya. The Magpies waren niet van plan weer van ons thuis met 2-4 te verliezen, dat was aan alles te merken. David Raya kwam tot een schitterende 8.6 en iets van 9 reddingen of meer. Debutant Ousmane Diomande deed het ook erg goed en kwam tot een 7.6 als beoordeling. We wonnen echter niet weer, maar Newcastle won ook niet, het werd 0-0, en daar mag Arsenal blij mee zijn, en Newcastle heel erg van balen. In speeldag twee wachtte promovendus Middelsbrough thuis, in de persconferentie's geef ik altijd sarcastisch /cynisch antwoord wie er kampioen wordt en kies 80% van de tijd 1 van de 3 promvendus, in dit geval Boro. En ze begonnen goed, kwamen al snel op 0-1 voorsprong. Uiteindelijk wonnen we door mooie solo goal van Diomande die als Libero weer speelde en de winnende 2-1 maakte, daar bleef het bij, na zijn debuut speelde Diomande alweer goed. Erna volgde een stug duel uit bij nummer 20 BHA, waar beide teams gelijkwaardig waren maar vond iets beter , 0-0. Het duel tegen Manchester United was op 31 augustus, ik deed tot die tijd op vakantie gaan, kom ik terug voor het duel begint, blijkbaar nu een keertje ooit niet. Maar tot mijn groot genoegen werd er met 1-0 gewonnen door een goal van Reiss Nelson. In andere save's won ik zelf al bijna nooit van United, nu lukt het mijn assisenten zelfs haha, hoe heerlijk is dat? Dat betekent na 4 duels staan we 7e met 8 punten en nog ongeslagen, en heeft David Raya al 3 cleansheets en zit ie nu al op 20% van zijn totaal van 14 cleansheets in de PL, van heel vorig seizoen. Die 14 van vorig seizoen hadden er meer kunnen en of moeten zijn, want hij zat al rond januari of februari rond 11. Maar goed we hadden ons doel gehaald, plaatsing voor de CL, dus kan het door vingers zien Raya niet gouden handschoen pakte. Transfer verslag verder; Qua transfers de meest ''noemenwaardige'' speler die we hadden kunnen verkopen was Reiss Nelson via een loan-deal naar Dortmund met mandatory future fee van 28 miljoen en alles bij elkaar 46 miljoen, maar Reiss wees een contract af bij BvB, onbegrijpelijk. Nelson en Vieira zijn we loan-listed maar de transfer window is inmiddels dicht. Op Al-Ahli na hebben we ook meest geld uitgeven van alle clubs oops hihi. Jullie kennen me langer dan vandaag, nu nog niet gedaan in deze save, als ik wil kan ik echt wel de club kas gaan spekken met grote verkopen..Er werden spelers verkocht voor lage prijzen verder, die wss toch nooit zouden doorbreken. Wel hebben we inkomend voor 10 miljoen Lorenzo Lucca gekocht, wat betekent met alle eerdere aanwinsten als bv Pino en Diomande, zowel Fabio Viera en Kiwior niet zijn ingeschreven voor de PL en hun beide plus bv Trossard allemaal niet voor de CL. Hieronder in spoilers wat screens; Stand PL: Spoiler 7e plek en koploper Liverpool, nummer 2 Newcastle en nummer 3 Villa staan slechts 2 puntjes boven ons, dus we kunnen en zullen zeker verder gaan stijgen, dan plek 7. Screens wedstrijden uitslagen: Newcastle United-Arsenal 0-0: Dat we hier niet 3-0 verloren of uberhaupt was voor 90% aan David Raya te danken die beloond werd met een zeer verdiende 8.6 Ook wel eens leuk dat mijn keeper een zeer hoge beoordeling, tegenwoordig heeft mijn tegenstander AI keeper, dat vooral... Spoiler Arsenal-Manchester United 1-0(gespeeld door Albert Stuivenberg enco); Een goede en reeds vermelde niet door mij gespeelde 1-0 zege. Spoiler Komende fixtures: Spoiler CL-fixtures: Spoiler Met meteen op papier het enige en moeilijkste uitduel As Roma op speeldag 1, hadden we het vele malen slechter kunnen treffen. Met alle respect maar met Ferencvaros, PSV en verder Feyenoord uit, hebben we 0.0 reden tot klagen over dit schema. Transfers en overzicht: Lorenzo Lucca is voor 10 miljoen overgekomen. En speelde gelijk in de basis uit bij BHA. Spoiler Transfers overzicht; Spoiler Huidige selectie zoals die nu is(gesorteerd op potentieel); Spoiler Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00 Heel erg bedankt voor jullie reacties, likes, het lezen en tijd. Total Football: Thnx man, thnx, uiteindelijk niemand van echte betekenis helaas. Dansmeister: Thnx, geen zorgen, lief van je Timpy00: Thnx maat thnx Huishoudelijke mededeling ik ga morgen middag vliegen naar Gerona/Girona Spanje en de laptop gaat niet mee. Verwacht op zn vroegst vanaf zondag begin avond of later weer een update te posten en uberhaupt weer te spelen na vandaag. 30 september bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Total Football Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Pittige start! Veel plezier op vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober IV Competitie gaat matig met oa thuis nederlaag tegen Liverpool, in de CL hele mooie zege op Spurs In de competitie verloren we thuis 2-3 van Liverpool, erg jammer want hadden zeker kansen om te winnen. In de CL wonnen we van nummer 2 Spurs terwijl wij nummer 24 waren met maar liefst 3-0. Door een kopbal assist van Lorenzo Lucca op kopgoal van Dominic Calvert Lewin oa wonnen we met 3-0 van Spurs. Thuis in de PL tegen nummer 1 Westham en wij als nummer 9/10 hadden heel weinig balbezit maar de beste kansen, kwamen wij helaas niet verder dan 0-0. Jammer vooral omdat het feit, hun coach Juan Loptegui zegt mij niet te respecteren in de media. Hieronder wat screens en standen. Ik ga mijzelf zo klaar maken om Aston Villa-Manchester United te gaan kijken, Villa dat zelfs van Bayern 1-0 won in de CL, en United ja dat weet iedereen wel, die zijn uit-vorm. Wedstrijdscreens; PL; Arsenal-Westham 0-0 dat wij hier niet wonnnen was te danken aan hun keeper Areola die een 8.0 pakte en veel reddingen maakte. Spoiler Arsenal-Liverpool 2-3 Door de pingel van Salah in de 73e minuut schoot Liverpool hun xG enorm de lucht in, in feite was vrijwel de hele wedstrijd de xG van beide teams, gelijkwaardig aan elkaar. Nooit leuk om te verliezen, zeker niet als het de 1e PL nederlaag is, in een thuisduel en tegen Liverpool. Spoiler CL; Arsenal-Tottenham 3-0 Door goals van Lewin, Jesus en Declan Rice wonnen wij met 3-0 in de CL van Spurs. Lorenzo Lucca en David Raya pakte de hoogste beoordelingen met 7.6 en 8.2 Spoiler Carabao Cup; Brighton-Arsenal 0-1 Spoiler Screen alle fixtures op een rijtje; Spoiler Screen stand in alle competities; Spoiler 10e in de PL is niet bepaald best maar nummer 1 Liverpool heeft slechts 6 punten meer. Toch MOET dat verschil komende tijd kleiner gaan worden en kost wat kostte voorkomen, het nog groter wordt... @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00 Dankjullie wel voor het lezen, liken, reacties en jullie aandacht. Total Football: Dankjewel heb een hele fijne vakantie gehad en de start is inderdaad pittig ja, het moet vooral in de PL heel snel heel veel beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober Auteur Share Geplaatst 8 oktober V BREAKING NEWS; De spelers hebben en hadden geen vertrouwen meer in mij, het bestuur ook niet. Had vrijwel geen support meer. En moest 9 duels halen in 5 duels om aan te blijven. Het begon al met 0-3 nederlaag thuis tegen City. Erna hadden we oa Spurs nog uit en Chelsea uit, heb besloten op te stappen! En nu heb ik gesolliciteerd oa bij Fc Twente, Eintracht Frankfurt, Wrexham en Parma! Ik zou wat screens laten zien wat er nog had moeten gebeuren en hoe slecht het vertrouwen in mij is van de spelers. Chelsea en Bournemouth zijn ook beschikbaar, maar uit respect naar de club van mijn hart Arsenal, ga ik voorlopig voor nadere orde niet gelijk weer managen in de PL. Het schema dat nog had gemoeten; Spoiler Waar #EpBall van @ElPrincipito bij mijn Dortmund als een tierelier gaat en ging, was het bij Arsenal helaas niet zo, alleen winst op Burnley thuis 1-0, oa verlies bij Brentford 2-1 en een keiharde 4-2 nederlaag bij Norwich. We zien wel, welke club het nu gaat worden! En met Chelsea uit nog , Everton thuis, Spurs uit en Leicster thuis, zag ik het niet echt meer goed komen, en kies ik eieren voor mijn geld. Dit is/was onze dynamiek; Spoiler Hier zien we dat club atmosphere ''poor'' is en de leadership support ''Abysmal'' @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00 Dankjulliewel voor de likes op vorige post, en bedankt voor het lezen en jullie aandacht. De volgende update zal ik bekend maken welke nieuwe club ik ga managen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Total Football Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Zonde dat ze het vertrouwen opzeggen, ben dan wel zeer benieuwd waar je aan de slag gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober Auteur Share Geplaatst 9 oktober VI Interviews/sollicitaties gehad met Frankfurt, Twente, Parma en meer, het is Frankfurt geworden! Als iemand volhardend is met proberen met eigen taktieken maken en met eigen taktieken succesen te behalen, dan ben ik het wel. Al meer dan 10 jaar, doe ik het zelf. Alleen heel soms en zeldzaam schakel ik de hulp in van iemand hier op het forum, of neem ik iemand's tatiek over. En dat is in deze save en mijn side-save met Dortmund, die van #EPBall. Dat sloeg bij Arsenal helaas niet aan, nu bij Frankfurt absoluut wel! We begonnen uit bij nummer 8 Bremen met een 0-5 overwinning door hattrick van Chaibi en 2 goals van Aaronson de Amerikaan die mijn voorganger wou uitlenen, maar ik houd hem bij het team. Alleen hij zeur dat ie wil opgeroepen worden voor het Amerikaanse elftal, hij heeft niet meest indrukwekkende attributen/statistieken maar hij en Chaibi samen doen het erg goed. Erna volgde helaas een thuis nederlaag tegen HSV 1-2, een team dat rond dezelfde positie als ons staat/stond. Niet getreurd na de zeer welkome-winter break wonnen we maar liefst 1-3 bij nummer 2 Leverkusen, geen enkele tactische opposition instructies spelsnelheid op maximaal en gaan! Duel erna waren we veel sterker dan nummer 6 Stuggart thuis maar wonnen we nipt maar zeer terecht met 2-1. Dat heeft er voor gezorgd dat Frankfurt momenteel 12e staat en als we de stijgende lijn voorzetten, plekken 9-7 in het vizier kunnen komen(en dat voor een degradatie kandidaat, waar we ook heel dichtbij stonden, na de thuis nederlaag tegen HSV). Transfers(besproken); Uitgaand Ik heb hier natuurlijk geen zomer transfer window meegemaakt. Clubs als Parma zouden 40 miljoen transferbudget hebben, Frankfurt 2 miljoen , maar eerlijk is eerlijk ik heb een uitmuntende selectie geerfd van mijn voorganger. Maar er wordt veel geboden op spelers van ons en sommige wouden ook weg, en niks kon ze doen ompraten om te blijven. En dan heb ik het bijvoorbeeld over de Kroaat Smoljic die vertrok naar Rangers in Schotland voor 6/7 miljoen. Robin Koch al 28 jaar inmiddels, is naar een zandbak club vertrokken on loan met een mandatory future-fee van 18 miljoen en miljoen of 14 in termijnen. Die gaat ons dus 31 miljoen opleveren, heerlijk bedrag op een aankoopprijs van 13 miljoen door mijn voorganger(s). Mario Gotze is al 32 en ik had hem niet nodig in iedergeval hij is uitgeleend en ook met mandatory future fee's en installments gaan we later miljoen of 8,7-9 aan hem verdienen. Ook zijn er spelers verkocht in wie ik wel potentie zie, maar die nu nog veels te kort komen voor spelen voor ons eerste elftal. De meeste van hun hebben we een buy-back clausule bij gedaan, bij de verkoop. Die is meestal wel flink wat meer dan de verkoopprijs maar dan is die optie er tenminste. Transfer(besproken); Inkomend Jessie Lawrence de centrale verdediger/wide center back is voor miljoen of 7-8 gekomen van Tirol. Hij is de directe 1op1 vervanger voor de Kroat Smoljic , Jessie is 22 en Smol is 24 maar die wou gewoon kost wat kost niet blijven. Maarten van de Voordt de Belgische keeper is geleend van Leipzig met veel salaris betaald door ons met optionele optie tot koop van 10 miljoen min of meer. Kevin Trapp heeft al 7 cleansheets en ding mee voor de meeste cleansheets van de Bundesliga, maar ik ben niet super overtuigd van hem, hij is ook al oud, Maarten is jong en de huidige 2e keeper Kaua Santos komt voorlopig nog te kort maar op de lange termijn allicht niet. Ook is Duitse centrum verdediger Hendry Blank voor 19 miljoen(waarvan maar 1.9 direct) overgenomen van Dortmund. Hij was daar transferlisted en hij is de opvolger voor de vertrokken Robin Koch. Met een in vorm zijnde Chaibi, Aaronson en ook oa nog Hugo Etikke hebbende en meer, voelde ik niet de noodzaak om ook aanvallend ingestelde aanwinsten te halen voor nu. Zo mensen dat was het qua ''tekst'' hieronder volgen zo heel veel screens. Gaan allemaal in spoiler en ik geef verder geen tekst en uitleg behalve klein kopje erboven wat het is; Wedstrijd screens/uitslagen; Spoiler Spoiler Stand Bundesliga; Spoiler Selectie van Frankfurt gesorteerd op potentie; Spoiler Spoiler Schema en resultaten; Spoiler Wat bestuur van onze wedstrijden uitslagen vindt en wat onze fans vinden; Spoiler Spoiler Transfer overzicht; Spoiler Profielen/attribtuen nieuwe aanwinsten; Spoiler Spoiler Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00 Dankjulliewel voor de likes , en bedankt voor het lezen en jullie aandacht en reactie(s) Total Football: Ja eens, ik had er echt een puinzooi van gemaakt en het liep voor geen meter. We stonden gewoon net als seizoen ervoor 15e en het schema was gezien de vorm veels te moeilijk om nog 9 punten te halen in 4 duels en aan te blijven. Ik had er zelf met de spelers ook echt een shit-show van gemaakt. Voortaan moet ik gewoon vaker nee zeggen of wel in andere woorden ik verkoop je wel zo snel mogelijk... In plaats van allemaal belofte's maken die ik toch nooit kan nakomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Aardige start met Frankfurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober VII Met 10 winst 2 gelijk en 5 verlies, de 2e seizoenshelft is het ons bij Frankfurt gelukt, om 7e te worden in de Bundesliga. Er was zelfs een maand bij, met alleen maar overwinningen. Alleen daarna helaas een maand met onterechte nederlagen uit bij Wolfsburg en thuis tegen Leizpig en gelijk ipv winst bij Gladbach, waardoor we geen 4e, 5e of 6e zijn geworden, heel kort hebben we wel even 4e gestaan. Toch kunnen we ook heel trots zijn, op een geniale 2e seizoenshelft, onder mijn bewind met grote dank aan de #EpBALL. Het is nu zaak om goed voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Spelers die het erg goed gedaan hebben, belonen met eventueel nieuw contract en spelers die zwaar te kort schoten zoals bv helaas Marmoush allicht verkopen. Volgend seizoen mag ik een heel seizoen bij de club managen, ipv een halfjaar wat het nu was. Wie weet wat we dan wel niet kunnen bereiken? Zowel het bestuur als de fans zijn zeer tevreden over mijn manager-kwaliteiten en geven het beide een A+. Goed nieuws is bijvoorbeeld we 4/6 pakten tegen Leverkusen en bv uit bij Freiburg wonnen en thuis van Dortmund , minder goed nieuws is helaas bv 0/6 tegen HSV. Screen van onze prestatie's en resultaten second half of the season; Spoiler De eindstand; Spoiler Schema en resultaten; Spoiler Vertrouwen bestuur en fans; Spoiler Spoiler @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00 @Djurovski Dankjullie wel voor het lezen, de likes, reactie's, tijd en aandacht. Djurovski; Thnx maat thnx vind ik ook ja. We zijn uiteindelijk nog zeer knap 7e geworden, na een prachtige 2e seizoenshelft qua resultaten met 32 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Volgend jaar ga je voor een plekje in Europa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Gewoon een goed seizoen gedraaid. Frankfurt is een Bundesliga-topper in wording. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) VIII Drukke transferzomer met grondige renovaties! Veel aankopen en verkopen al gedaan! Aan de inkomende kant; Spoiler Degene waarmee ik begin en jullie allemaal kennen Lorenzo Lucca is overgekomen voor max 12,25 miljoen van mijn oude club Arsenal Verder ook bijvoorbeeld Datro Fofana voor 29 miljoen van Chelsea gekocht. Raul Bellanova voor 7.5 miljoen van Atalanta en meer. Roony Bardghji en Maarten Van de Voordt waren al eerder aangekocht. Ben ook erg blij met de komst van Adamo Nagalo en Giacomo Faticanti. Spoiler Aan de verkopende kant eerder al genoemde Robin Koch voor 32 miljoen aan Al-NAssr, Brandon Soppy voor 18.25 miljoen aan Feyenoord, Paxten Aaronson voor 15,75 miljoen aan Leeds en bv Omar Marmoush voor 11.5 miljoen aan Fulham. Met deze aankopen en verkopen verwacht ik komend seizoen minimaal mee te doen voor EL en eigenlijk wel CL voetbal! We hebben net afgelopen seizoen, zelfs eventjes kort 4e gestaan, dus waarom niet? Selectie is er alleen maar sterker op geworden. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Total Football @timpy00 @Djurovski Bedankt weer voor de eventuele likes, het lezen, jullie tijd en reacties! Nom de Guerre; Thnx amice, inderdaad ja! Nu gaan we ECL spelen, volgend seizoen mik ik op CL maar op zn allerminst EL! Bogatyr; Thnx maat thnx, idd ja, en zeker met deze aankopen en verkopen! 13 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Dat zijn mooie transfers die je hebt gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Ik ben benieuwd naar de aanstaande campagne. Vuurwerk in de bestuurskamers in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Heerlijke transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Auteur Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) IX De Frankfurt selectie voorgesteld en gesorteerd per linie Er zullen allicht wat overlappingen zijn sommige middenvelders kunnen ook als verdediger spelen en vice-versa. Voordat we over resultaten gaan hebben en uitslagen, bewaar ik voor volgende update. Hierga ik julllie voorrstellen aan de selectie. Maar eerst even bedankje aan verliezend-novelle van het jaar finalist @Willem voor het maken van de banner! Bedankt Willem De keepers; Spoiler Dat zijn Marvin Keller 23 jaar, Zwitser de nummer 1 keeper, Maarten Van der Voordt de 23 jarige Belg als nummer 2, en Kaua Santos de nummer 3, die uitgeleend is aan een Braziliaanse club en daar een slechte en magere 6.48 scoort, blij dat ie iig momenteel niet voor ons speelt. De verdedigers; Spoiler Hier is/zijn de keuzes heel wat ruimer, logisch ook aangezien we met 3/5 man's defensie spelen de een zal als 3 mans zien ander als 5 mans. Ik vind de wingbacks ook al zijn ze in deze EP ball taktiek aanvallend ingesteld, nog zeker wel onderdeel van de verdediging. Hier zien we oa Amenda de 22 jarige Zwitser terug die al 8 duels basis heeft gespeeld, 4x ingevallen en 3 assists tot dusver. Ekdal de 26 jarige zweed, Nagalo de 23 jarige CV en RB en DM uit Burkina Faso en op de flanken bv Baum 19 jarige Duitser eigen jeugd talent die na 9 duels basis en 2x invaller 2 goals en 3 assists heeft of bv Raoul Bellanova en meer. De middenvelders; Spoiler Hier zitten ook aaardig wat overlappingen met speler die ook aanvallers zijn en ook spits kunnen spelen zoals bv Roony Bardghji de 19 jarige zweed, Can Uzun en Fares Chaibi 22 jarie Algerijn. Chaibi speelt totdsuver niet heel veel, daar heb ik een reden voor, en die hoor je bij de volgende update. Maar qua ''echte'' DM's en CM's hebben we bv Skhiri, Larsson en Varane, die terug is van on loan, hij was daar ontevreden, nu kan ie tot januari voor niemand's eerste elftal uitkomen. Dat lijkt ''weinig'' maar dat is het niet. Want van de verdedigers kunnen oa Tuta, Ekdal en Faticani en Ngalo allemaal ook DM spelen. De aanvallers; Spoiler Hier vinden we bv de 24 jarige Italiaan Eddie Salcedo de ex-Inter speler terug , zijn landgenoot de 25 jarige Lorenzo Lucca en is te zien/valt op dat Datro Fofana al 6 goals heeft gemaakt in 5 duels basis en 4x als invaller, binnen de lijnen is gekomen. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr @Total Football @timpy00 @Djurovski Bogatyr& Djurovski; Thnx maatjes, thnx, vind ik ook! Nom de Guerre;Dankjewel maatje dankjewel idd ja , we gaan het snel meemaken!. Bedankt weer voor de reacties, het lezen, jullie tijd , aandacht en de likes. 14 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten