Aaron21 Gepost March 7 Share Gepost March 7 Volbeat gebruiken zoals afgesproken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 9 Author Share Gepost March 9 (edited) @FMNOOB Precies! Leven is te kort om dat soort dingen maar te moeten afwachten. @McMarkson Zeker! Heb hetzelfde gedaan laatst toen ik met Scarlet/Violet begon. Echt geniaal om te zoeken welke nieuwe Pokemon er zijn, maar soms heb je geen idee hoe ze evolueren. @Aaron21 Zeker, maar dat was niet deze run! Deze heb ik eind 2023 al gespeeld. Volbeat is een extra optie voor Heartgold/Soulsilver, hier ga ik relatief snel mee beginnen met spelen, maar presenteren hier zal nog even duren. Zodra ik in de discord waar ik ook presenteer klaar ben met Platinum presenteren (bijna), ga ik beginnen met HG/SS spelen. We zijn gearriveerd in Fallarbor, dat betekent dat ik even een hoop Pokémon op de routes om dit plaatsje heen ga vangen en wat Pokémon ga laten evolueren! Wu-Tang is slechts het topje van de ijsberg. Hier komen de introducties en herintroducties! Het Outkast nummer! J Dilla nummer. Iron Maiden album en nummer Smokey Robinson Stormzy is een Grime artiest, die vond ik wel geinig bedacht van mezelf. Magma een heerlijke experimentele progressieve rockband met teksten uit een fantasietaal. Nog een experimentele band. TUDUDUDU Nog een Iron Maiden, is ook een vrouwtje. Dead or Alive, want die houden van spinnen. Heb wel veel Metal namen, maar past goed. Cloud Nothings En Sunny Day Real Estate. Dat waren een hele hoop Pokémon, nu even dingen doen weer! Atomic Dog verslaat een Makuhita van 17 levels hoger. Swords Dance op level 16 is wel echt ontzettend lekker. Sowieso is Zangoose een van mijn favoriete designs, helaas is het verder niet een hele goede Pokémon. Tijd om de vulkaan te bevrijden. Leuk feitje, Mt. Chimney is gebaseerd op Mt. Aso in Kyushu, Japan. Ik ben daar geweest en normaal kan je daar in de vulkaan kijken. Echterrrrr, de dag dat ik er was niet, want toen was die licht aan het uitbarsten (alleen maar rook weliswaar), waardoor je de vulkaan niet in mocht. De hele Hoenn regio is gebaseerd op Kyushu. Mijn favoriete regio in Japan. Ben er twee keer geweest, onder andere Nagasaki, Kumamoto, Fukuoka, Beppu, Kagoshima, Takachiho Gorge, Sakurajima, geweldige plekken. Hier ga ik zeker nog meer keren heen in de toekomst. Fufufu! Soundtrack tijd: Ik had het team van Maxie niet opgezocht, dus was vergeten dat die zo hoog level was, dus ik moest mijn lvl 16 Zangoose even switchen. Een critical hit Fake Out en 2 Vital Throws waren genoeg. En daarna verloor ik tegen Golbat, wilde Yawnen met Gulpin, maar ik hitte mezelf alleen maar in confusion. Dat wordt iets anders bedenken. Poging 2, samenstelling aangepast en een paar levels erbij. Ik realiseerde me overigens dat Boormachine al over 2 levels evolueert en Iron Man pas over 12(!). Dat is een aparte balans. Veel geswitch aan beide kanten, uiteindelijk ging Sunny Day Real Estate er als eerste aan, zelfs na een ontweken Magnitude (Levitate), omdat een Ember critte, maar Water Gun doet ontzettend veel damage tegen Camerupt, dus de hoogste level Pokémon is al eraan. Leuk dat je een gevecht hebt waar de tegenstander ook switcht. Hahaha ja wat goed, ik deed een Yawn en daarna een Sludge, omdat ik een damageloze switch in wilde hebben, raakt Mightyena poisoned. Dat is echt irritant. Eat Men Eat overleefde het niet, maar Boormachine maakt het vervolgens af. Eat Men Eat ga ik trouwens snel van naam veranderen. Daarna zat even alles tegen, Golbat flinched en crit mijn Iron Man, vervolgens weet ik met Feel Good Inc. op 1hp na Golbat te pakken, maar hij raakte wel confused, echter hit die zichzelf niet in confusion en word ik geraakt met Supersonic. Daarna raakte ik mezelf voor de 7e(!) keer achter elkaar vandaag in Confusion. Gelukkig kon Muddy Waters 1 hit overleven en het afmaken, maar wat een verhit gevecht. Een erg leuke ook overigens! Maxie heeft een vrij redelijke AI, nog niet geweldig, want move keuzes zijn soms raar, maar het switchen is erg interessant. Voor het eerst in 5 games dat een trainer dit doet. Hopelijk krijgen we nog meer van dit soort gevechten! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Edited March 9 by Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 9 Share Gepost March 9 Hoe krijg je het voor elkaar om met pokémon lvl. 2 te winnen van lvl. 19 dan Sandschrew vond ik altijd wel leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 10 Share Gepost March 10 Leuke uitdaging door telkens met lagere levels de belangrijke gevechten in te gaan. Je pokédex vult zich ook aardig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost March 11 Share Gepost March 11 @Sick Blik Nice! Kan ik die Discord presentaties ook bekijken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 11 Author Share Gepost March 11 @007mark Haha hij mocht het afmaken, het voorwerk werd wel door iemand anders gedaan natuurlijk! @Aaron21 Ja dat vind ik eigenlijk een stuk leuker tegenwoordig dan Nuzlockes. Door de druk van Pokémon verliezen, merk ik dat ik Nuzlockes vaak met saaie tactieken speel die telkens redelijk hetzelfde zijn qua idee. En ik wil inderdaad veel verschillende Pokémon vangen, zodat ik veel kan wisselen en contest opties heb. @Brozai Ik presenteer ook in de N1up discord, een Nintendo community. Daar loop ik een paar games voor, maar ik heb dezelfde games gespeeld als ik hier presenteer. Ik pas ze ietsjes aan op het publiek waarvoor ik schrijf. Alles wat ik daar heb gedaan komt hier dus ook in een licht andere vorm voorbij. Te ver lopen naar een Poké Center, dus we gaan het met Boormachine en Muddy Waters doen tot aan Lavaridge. Alhoewel, ik heb een Acro Bike, dus ik kan gewoon terugskippen over de steentjes heen. Boormachine is echt ontzettend sterk en groot geworden. Tijd voor Gym no 4! Aangezien in Lavaridge verder niet veel te beleven is. Al de derde van de vier gyms tot nu toe waar een trainer een Meditite heeft: We zijn ondertussen ook een ei rijker geworden. Benieuwd wat er in dit ei zit! Uit dat ei komt Whyyyyy? naar het bijna gelijknamige Bronski Beat nummer. Tell me WHYYYYYYYY. Aangezien Wynaut natuurlijk een woordgrap van Why Not is. Dit is het team waarmee we het tegen Flannery gaan opnemen. Little Wing is ondertussen geëvolueerd! Caravanserai draagt wat zacht zand bij zich. Overheat was ietsje te sterk voor Pantera. Ik probeerde gewoon te Swords Dancen. Sunny Day Real Estate daarentegen wel. Op deze 3 screens samengevoegd kan je zien dat Slugma gepakt werd door Confusion, maar dat een Smog van Slugma wel poison wist te veroorzaken. Flannery ging vervolgens met potions smijten alsof ze een soort heks in Minecraft was. Expres een Overheat gegeten en nog een beetje damage gedaan. Torkoal was best een redelijke Pokémon in Gen 3, maar is vandaag de dag echt extreem goed wegens Trick Room en de ability Drought, wat ervoor zorgt dat Torkoal een automatische Sunny Day doet als die het veld op komt. Nosetalgia kon ondanks zijn verliefdheid toch Torkoal paralyzen en dat was me een partij nuttig! Ik switchte naar ons geheime wapen: Caravanserai 3 paralyzes op rij en een paar Magnitudes waren voldoende voor Caravanserai om te bewijzen dat hij de beste vuur Pokémon dit gevecht was. Badge 4 is binnen! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 11 Share Gepost March 11 Torkoal is echt een van mijn favorietjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 12 Share Gepost March 12 Gefeliciteerd met de overwinning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 12 Share Gepost March 12 Hariyama en Canterup wel sterke sessie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 12 Author Share Gepost March 12 @Aaron21 Goede smaak, hele leuke Pokémon. Ben sowieso fan van veel schildpad Pokémon. En je hebt er best een aantal. Torkoal, Torterra, Wartortle, Carracosta, Terapagos, Drednaw, Turtonator. @FMNOOB Dank! @007mark Hariyama is idd vrij sterk in deze game vanwege het vroege evolueren. Camerupt heb ik nog niet. Numel voorlopig nog! Wie herinnert zich deze items nog, huff-puff? En welke functie ze hadden, huff-puff? Of deze NPC die geen enkele functie heeft, maar gewoon in zijn zelfgegraven mancave een beetje zit te loneren. Ondertussen is Shroomish geëvolueerd in Breloom. Vroeger een van mijn favoriete Pokémon. Toen Gen 3 nieuw was gebruikte ik deze constant. Spore, Mach Punch, Sky Uppercut waren een aantal van mijn favoriete moves toen. We worden bespied. Dit is de derde puzzel in het Trick House, helaas zijn het niet de meest originele, weer een HM puzzel. Alhoewel, er bevindt zich ook een schuifdeuren puzzel, Wat schuift dat? In de woestijn mag je vervolgens een fossiel uitkiezen. Ik ben dit keer voor Anorith gegaan. Ik vind Cradily ook wel geinig, maar die moveset in Gen 3 is echt waardeloos. Armaldo heeft nog iets van een functie en kan in potentie nog wel zinvol zijn wegens z'n hoge attack. Ik had in Alpha Sapphire overigens een heerlijke Cradily die ik ook nog in competitive online battles heb gebruikt. Ziggy Stardust heeft er ondertussen veel zin an: Ziggy heeft al 3 Rare Candies en 3 PP Ups gevonden. Onze schatzoeker! Des te meer reden om d'r erbij te houden en te blijven levellen. Al was ik even vergeten dat het level verder niet uitmaakt voor de pickups, dat is pas vanaf Emerald. We sluiten de update van vandaag af met nóg een gym battle! Een vader/dochter clash. Norman heeft 2 Slaking, die dus echt bizarre stats hebben, maar als trade off maar 1 keer in de 2 beurten iets kunnen doen. Nu zijn ze in deze game en op dit moment alsnog ontzettend sterk, maar hier zijn tactieken omheen te bedenken. Vigoroth is wat rechter door zee. Focus Punch is een aanval die met prioriteit opstart, maar alleen raakt als de ander vervolgens geen damaging move doet. Dan raakt Focus Punch voor een ontzettend hoge Base Power. Facade doet dubbele damage bij een status beperking zoals Burn of Paralysis en Slack Off is een andere naam voor Recover. En dit wordt een heel raar gevecht! Een gewaarschuwd mens telt voor twee, let's go! Zoals je kan zien ben ik wederom vrij underlevelled, Sunny Day Real Estate is nog een van de sterkere Pokémon die ik bij me heb. Geen idee waarom, maar ik begon met Fire Spin. Ik had vooraf niet de movesets opgezocht, dus geen idee dat Slaking Faint Attack had. Nu is dit in gen 3 nog een move die uit gaat van de Sp. Attack ipv de reguliere Attack, aangezien in Gen 3 nog alle Dark-moves Special based zijn. (ja, ook Bite en Crunch) en daarna moest hij natuurlijk loafen in beurt 2, desondanks had ik in 2 beurten nog amper damage gedaan. Geen idee of ik dit ga winnen. Pantera is ook telkens te zwak om een echte impact te kunnen leveren. Dit gaat penibel worden. Dit is nog de zwakkere van de 2 Slaking! Dan is het maar tijd voor het wapen dat ik eigenlijk wilde bewaren voor later. Ik dacht slim te zijn met Fake Out, maar het loafen gaat daar doorheen! Dus dat had letterlijk geen enkele zin. Daarna deed Slaking Encore, dus moest ik wel switchen. Eat Men Eat en Sunny Day Real Estate konden niks van waarde toevoegen. Dit gaat de verkeerde kant op. Ziggy Stardust daarna ook. Dus is het aan Infected Mushroom om het af te maken, aangezien ik daarna wederom een fout met Boormachine maakte. Maar wacht eens even. Kijk eens goed naar deze screen. Is deze Slaking niet opeens level 31? Ja, dat klopt! De vorige Slaking had niet veel levens meer over en deze doet niks anders dan Focus Punch. Infected Mushroom wist dus beide Slakings neer te krijgen! Op een veel lager level! Vigoroth was gek genoeg langzamer dan Infected Mushroom en deed net wat minder damage dan ik bij hem deed! Dus tegen al mijn verwachtingen in hebben we ook de 5e gymleader in een keer verslagen, op een veel lager level. Uit mijn hoofd is dit alleen tegen Brawly niet meteen gelukt. Dit was ons team achteraf. Dit betekent dat we nu de HM voor Surf krijgen en een heel groot deel van de map kunnen gaan verkennen. Maaaar, dat gaan we nog niet doen, ik wil namelijk eerst Fly krijgen, voor de efficiëntie! Dus zo snel mogelijk naar Winona door, maar niet meer in deze update! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 12 Share Gepost March 12 Ja, Numel. Bedoel ik ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 13 Share Gepost March 13 Speel je soms nog eens competitief? VGC misschien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 13 Author Share Gepost March 13 @Aaron21 Wilde het eigenlijk wel weer eens gaan proberen laatst, maar ben nog niet door de Blueberry Academy heen. Het duurt zo ontzettend lang om resources te verkrijgen om een team te bouwen, met Tera Raids wat een van de meest vreselijke stukjes game design ooit. Dus heb het opgegeven. Showdown zou ik ook niet zo snel doen, haal daar toch wat minder lol uit. Dus ik denk het niet meer voorlopig. Winona's ace is level 33, dus als ik nu alvast de juiste Pokémon voor dat gevecht ga trainen, ben ik er zeker klaar voor zodra ik bij Fortree ben! Als je vanuit Rustboro naar het noorden surft, nog voorbij Meteor Falls zelfs kom je op deze verborgen route terecht. Dit is de enige plek in Hoenn waar je Jigglypuff kan vinden. en Swellow overigens! De perfecte plek ook alvast om mijn anti-flying Pokémon alvast te levellen. Electrike is ontzettend zwak, dus ik ben blij dat we nu een Manectric hebben, want die zullen we nodig hebben tegen Winona. Al heeft Manectric echt een waardeloze movepool, dus wordt nog even bezien of we Manectric blijven gebruiken, Plusle of Minun ontstoffen, of iemand Shock Wave gaan geven. Offfffff nog een andere optie, die ik denk ik het meest aantrekkelijk vind. Tijd om mijn centen te gaan vergokken! Dit is de eerste troef, nu Thunderbolt proberen te verzamelen. Even tot aan Fortree Gym door gerushed en Rock Lobster is evolved, is nu onze hoogste level Pokémon. Volgende keer gaan we Winona verslaan en daarna kunnen we met Fly op pad en heel makkelijk alle andere loose ends afronden. Dan gaan we een hele hoop Pokémon vangen en evolven en tevens gaan we dan eindelijk met contests beginnen! Een van mijn favorite gyms in de Pokémon series, leuke gym puzzel, echt een prima team qua uitdaging en type variatie, plus leuk gym leader design. Met deze zes underlevelled Pokémon gaan we het proberen. Ik durf niet te zeggen of we het gaan redden. Het ligt eraan hoeveel schade Sunny Day Real Estate kan doen. En dat is echt perfect! niet in healing range ook. En ondanks een Double Team een hit! Uitstekend begin. Pelipper ging voor de double Protect, om....ja waarom eigenlijk? Om iedereens tijd te verdoen gok ik. 1 Spark is voldoende. Ace tegen Aerial Ace, Altaria kan mij onmogelijk 2 shotten zonder crit en ik weet zeker dat 2 Ice Beams genoeg zijn, misschien eentje wel zelfs. Zelfs een Dragon Dance boosted Aerial Ace kan Rock Lobster niet pakken, laat staan Sunny Day Real Estate. Prima damage. Ondertussen was ik vergeten dat deze Altaria Earthquake had. Gelukkig is Rock Lobster niet echt van Rock, dus kan een 2e Ice Beam het afronden. En anders had ik Sunny Day Real Estate nog die dik in het voordeel was geweest. Skarmory tijd, ik begin met een Thunder Wave, omdat ik nog met de volle 6 Pokémon sta, is het altijd in mijn voordeel om ff een statusje erop te zetten, daarna kijken hoe ver ik kom met Spark. Steel Wing... dat doet niet veel. En The Go! Team one shot Skarmory (wel met een crit weliswaar) Dat betekent dat Gym Badge no. 6 binnen is en we kunnen gaan vliegen. Tijd om het onderste uit de robijnen kan te halen! Dus gaan we in de volgende update iets doen, wat ik nog nooit in mijn leven gedaan heb! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 13 Share Gepost March 13 Winona heeft inderdaad een leuk team. Flying maar dan met verschillende second types. Goed gedaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 14 Share Gepost March 14 Weer een badge in the pocket. Niet het moeilijkste gevecht gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 17 Author Share Gepost March 17 Laptop is zodanig gecrasht dat ik Windows niet meer opgestart krijg. Dus even geen updates helaas totdat ik hier een oplossing voor gevonden heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost March 27 Author Share Gepost March 27 Nieuwe laptop is binnen, maar ik ga morgen voor 3 dagen naar Bremen, zonder laptop. Dus maandag ga ik weer beginnen met de regelmatige updates zoals jullie van me gewend zijn. Ik ben (tijdelijk) wat screenshots kwijt, maar dat is pas van een game in de toekomst, dus tegen de tijd dat ik daar ben, heb ik waarschijnlijk wel weer alles naar mijn nieuwe laptop over gezet. Van de komende 4 games heb ik alles op Discord staan, dus daar kunnen we sowieso mee vooruit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost April 3 Author Share Gepost April 3 We gaan weer door, weet nog niet of ik een frequentie van elke dag wil aanhouden, maar het is tijd voor een update: VAMOSSSSS Na een klein uurtje. Was in de tussentijd lekker muziek aan het luisteren dus heb mijn tijd goed besteed. Voor de mensen die niet weten hoe dit werkt. Je hebt hier een route met water, waar er voor enkele van deze tiles een lage percentage kans is dat een Feebas hierin voorkomt. Nu net zoveel vangen tot ik een +SpA nature krijg. Heb van te voren zitten googlen, maar statistich gezien, de beste strategie qua efficiëntie is om in elke tile max. tot 1 encounter te vissen met een Old Rod. Dan zou je gemiddeld per 128 encounters een Feebas moeten tegenkomen. Ik denk dat ik rond de 230 (?) zat, dus ook niet heel gek hoog. Volgens mij heb ik Milotic slechts 1 keer eerder gebruikt in een run, mogelijk Sword/Shield? Maar weet het niet precies meer. Vond het altijd een fascinerende Pokémon, maar vroeger gewoon nooit de trek gehad om ervoor te hunten. Maar nu is het zo makkelijk om op het internet gevonden optimalisatie in je strategieën te kunnen verwerken, zodat je binnen no time dit soort dingen hebt opgelost, waar je vroeger gewoon in het wilde weg dingen ging proberen en uiteindelijk maar gewoon op gaf. Berries planten nu ik kan vliegen. In de tussentijd eindelijk mijn eerste contest geworden. Castform is voor 1 ding heel nuttig in dit spel, en dat is meteen contests winnen met de Hail + Powder Snow combi. Ik zit er eigenlijk aan te denken om Pokémon contests te laten winnen in categorieën die niet heel erg passen maar wordt dan vooral kijken of het met moves lukt. Tentacool die Cool contests wint zou bijv geniaal zijn. Dan is het nu tijd voor een advertentie: Gaan Pokémon games wel eens te makkelijk voor jou? Ben je op zoek naar een uitdaging? Wil je graag in elk gevecht moeite hebben en superlang over de meest simpele trainer battles doen? Dan is dit team iets voor jou! Eternalchu? Is that you? Dezelfde moves! En even slecht! We did it! Met die Pokéblocks is ook een gedoe, maar het is gelukt. Er is een Kpop boyband nummer uit 2008 dat Mirotic heet en stiekem best goed is, ik vind het te grappig om Milotic daarom geen Mirotic te noemen. Dan gaan we de volgende keer surfen! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost April 3 Share Gepost April 3 Leuk, zo leer ik toch wat meer over deze pokemongeneratie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 3 Share Gepost April 3 Lang vissen, maar dan heb je wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost April 16 Author Share Gepost April 16 @FMNOOB Dat is het doel ook uiteraard Al die uren Pokémon facts kijken op YouTube wil ik niet voor niets gedaan hebben, dus dan deel ik het maar met jullie. @Aaron21 Zeg dat wel, al had ik niet eens per se ongeluk. Tijd om te surfen! En dan beginnen we gewoon bij de route waar je voor de eerste keer het water op gaat. Ik wil geen regio onontdekt laten namelijk. Levensgevaarlijk! Slapen in het water. Doe ff normaal joh gek. Nu kan ik ook dit scheepswrak ontdekken (althans totdat je bij het punt komt dat je moet duiken) Erg leuk, zo'n elk moment in elkaar kunnen zinkend wrak in het midden van de oceaan. Wel Ice Beam gevonden, moet nog even kijken, maar denk dat deze naar Mirotic gaat. Ook de HM House, ik bedoel Trick House is weer aan de beurt. CLICKETY CLACK A BALDING MECHADOLL AM I, CREEPY LOOK I! Wie weet deze? Niet opzoeken! Na al deze irritante vragen krijg je vervolgens TM12 Taunt, geniaal Die gast kan goed ruiken. Vanaf badge 5 heb je hier tot toegang. 'After obtaining the Balance Badge. if the player is on a map with eligible Trainers, each Trainer on the map has a separate 31% chance to demand a rematch every 255 steps.' In principe kan je dus onbeperkt, grinden, ontzettende vooruitgang na de eerste 2 gens! Spoiler @ReneLeBlanc @Keeza @Aaron21 @Thomassje123 @Dansmeister @La Pulga @bas huijsmans @neva @Erwin. @joostmakaay @chrisje1993 @Satioz @Badmuts @FMNOOB @Total Football @Mordurette @Michaelinho* @Whitewolf345 @jeffrey koole @McMarkson @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 16 Share Gepost April 16 Dat schip vond ik ook altijd leuk om in te gaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 17 Share Gepost April 17 Ben benieuwd wie er als meest rechtste pokémon stond. Ik gok Treecko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts