Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
  • 0

Scouten

xanderoo

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
43 minuten geleden zei xanderoo:

Hi allen,

Is er voor de lagere reeksen een goede manier om deftige spelers te scouten. Ik zit nu in Engeland en ik ben nu bezig met een deftige doelman te scouten, maar dat is een zooi. Je zoekt, maar krijg geen goeie speler gescout.

Filteren op contractstatus afgelopen en doelman. 30 spelers (is de max dacht ik) op proef nemen. Iedereen die er niets van kan direct de proefperiode van beëindigen en weer 30 nieuwe spelers op proef nemen. Etcetera, etcetera, etcetera

• 0
1 uur geleden zei bas huijsmans:

Filteren op contractstatus afgelopen en doelman. 30 spelers (is de max dacht ik) op proef nemen. Iedereen die er niets van kan direct de proefperiode van beëindigen en weer 30 nieuwe spelers op proef nemen. Etcetera, etcetera, etcetera

Dat doe ik ook, maar er is geen efficiëntere weg? 

Wel een geluk dat die gescoute spelers dan van je scoutlijst verdwijnen. En vink je ook spelers die geïnteresseerd zijn in mijn team ook aan?

• 0
3 minuten geleden zei xanderoo:

Dat doe ik ook, maar er is geen efficiëntere weg? 

Wel een geluk dat die gescoute spelers dan van je scoutlijst verdwijnen. En vink je ook spelers die geïnteresseerd zijn in mijn team ook aan?

Als je met attribute masking aanspeelt dan is het nadeel dat je scouts er ook gewoon lang over doen totdat ze weten hoe goed een speler nou echt is. Wat je kan doen is een filter toevoegen dat ze een bepaald aantal competitiewedstrijden op jouw niveau en enkele niveaus hoger gespeeld hebben zodat je efficiënter spelers ziet die van het niveau van jouw club zouden kunnen zijn. 

Als je zonder attribute masking speelt, dan kan je heel makkelijk filteren op attributen en zo de waardeloze spelers er al uitvissen

• 0
4 uur geleden zei bas huijsmans:

Als je met attribute masking aanspeelt dan is het nadeel dat je scouts er ook gewoon lang over doen totdat ze weten hoe goed een speler nou echt is. Wat je kan doen is een filter toevoegen dat ze een bepaald aantal competitiewedstrijden op jouw niveau en enkele niveaus hoger gespeeld hebben zodat je efficiënter spelers ziet die van het niveau van jouw club zouden kunnen zijn. 

Als je zonder attribute masking speelt, dan kan je heel makkelijk filteren op attributen en zo de waardeloze spelers er al uitvissen

En waar gaat jouw voorkeur naar uit? (Laatste vraag :D)

Edit: Jammer, kan het niet aanpassen tijdens je save.. :) 

Edited by xanderoo

• 0
Op 18-9-2024 om 16:50 zei xanderoo:

En waar gaat jouw voorkeur naar uit? (Laatste vraag )

Oh ik zie deze nu trouwens pas haha. Ik speel zelf altijd met Attribute Masking aan. Anders wordt het voor mij gewoon een kwestie van de juiste attributen invullen in een filter en dan kan je de goede spelers eruit vissen. Vind het stukje dat een scout ineens met een pareltje aankomt zetten veel te leuk