xanderoo Posted September 18, 2024 Share Posted September 18, 2024 Hi allen, Â Is er voor de lagere reeksen een goede manier om deftige spelers te scouten. Ik zit nu in Engeland en ik ben nu bezig met een deftige doelman te scouten, maar dat is een zooi. Je zoekt, maar krijg geen goeie speler gescout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 bas huijsmans Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 43 minuten geleden zei xanderoo: Hi allen,  Is er voor de lagere reeksen een goede manier om deftige spelers te scouten. Ik zit nu in Engeland en ik ben nu bezig met een deftige doelman te scouten, maar dat is een zooi. Je zoekt, maar krijg geen goeie speler gescout. Filteren op contractstatus afgelopen en doelman. 30 spelers (is de max dacht ik) op proef nemen. Iedereen die er niets van kan direct de proefperiode van beëindigen en weer 30 nieuwe spelers op proef nemen. Etcetera, etcetera, etcetera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xanderoo Gepost September 18, 2024 Author Share Gepost September 18, 2024 1 uur geleden zei bas huijsmans: Filteren op contractstatus afgelopen en doelman. 30 spelers (is de max dacht ik) op proef nemen. Iedereen die er niets van kan direct de proefperiode van beëindigen en weer 30 nieuwe spelers op proef nemen. Etcetera, etcetera, etcetera Dat doe ik ook, maar er is geen efficiëntere weg? Wel een geluk dat die gescoute spelers dan van je scoutlijst verdwijnen. En vink je ook spelers die geïnteresseerd zijn in mijn team ook aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 bas huijsmans Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 3 minuten geleden zei xanderoo: Dat doe ik ook, maar er is geen efficiëntere weg? Wel een geluk dat die gescoute spelers dan van je scoutlijst verdwijnen. En vink je ook spelers die geïnteresseerd zijn in mijn team ook aan? Als je met attribute masking aanspeelt dan is het nadeel dat je scouts er ook gewoon lang over doen totdat ze weten hoe goed een speler nou echt is. Wat je kan doen is een filter toevoegen dat ze een bepaald aantal competitiewedstrijden op jouw niveau en enkele niveaus hoger gespeeld hebben zodat je efficiënter spelers ziet die van het niveau van jouw club zouden kunnen zijn.  Als je zonder attribute masking speelt, dan kan je heel makkelijk filteren op attributen en zo de waardeloze spelers er al uitvissen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xanderoo Gepost September 18, 2024 Author Share Gepost September 18, 2024 (edited) 4 uur geleden zei bas huijsmans: Als je met attribute masking aanspeelt dan is het nadeel dat je scouts er ook gewoon lang over doen totdat ze weten hoe goed een speler nou echt is. Wat je kan doen is een filter toevoegen dat ze een bepaald aantal competitiewedstrijden op jouw niveau en enkele niveaus hoger gespeeld hebben zodat je efficiënter spelers ziet die van het niveau van jouw club zouden kunnen zijn.  Als je zonder attribute masking speelt, dan kan je heel makkelijk filteren op attributen en zo de waardeloze spelers er al uitvissen En waar gaat jouw voorkeur naar uit? (Laatste vraag )  Edit: Jammer, kan het niet aanpassen tijdens je save..  Edited September 18, 2024 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 bas huijsmans Gepost September 24, 2024 Share Gepost September 24, 2024 Op 18-9-2024 om 16:50 zei xanderoo: En waar gaat jouw voorkeur naar uit? (Laatste vraag ) Oh ik zie deze nu trouwens pas haha. Ik speel zelf altijd met Attribute Masking aan. Anders wordt het voor mij gewoon een kwestie van de juiste attributen invullen in een filter en dan kan je de goede spelers eruit vissen. Vind het stukje dat een scout ineens met een pareltje aankomt zetten veel te leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
xanderoo
Hi allen,
Â
Is er voor de lagere reeksen een goede manier om deftige spelers te scouten. Ik zit nu in Engeland en ik ben nu bezig met een deftige doelman te scouten, maar dat is een zooi. Je zoekt, maar krijg geen goeie speler gescout.
5 answers to this question
Recommended Posts