Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Ronde 1: himan - Bogatyr [winnaar: himan]

Fantasy

Recommended Posts

Zojuist zei himan:

Even voor de duidelijkheid, ik verwacht wel de sportiviteitsprijs. Stond met 1-0 voor de vierde wedstrijd toen hij uit viel.

De match daarvoor stond ik ook voor hé, toen ik uitviel. Klein detail :-D Ik dacht even aan louche zaken. Wat dat betreft mogen we er beide eentje krijgen. 

Dus om precies te zijn hij is twee keer uitgevallen, de eerste keer al heel snel en toen zei ik voor de grap dat hij had gescoord, na 18 seconde. In de tweede wedstrijd gebeurde het wat later en toen scoorde ik vlak daarna. Dat is mijn straf, I'm the bad guy. Het staat 2-2, dinsdag gaan we weer verder!

• Ja 1

image.png.bb7f121e3356a1df18d6b210e327e3fc.png

De Belg maakt de Belg af :D Het kan ook niet beter, natuurlijk. Was toch behoorlijk gelijkopgaand denk ik zo, Wedstrijd 1 en 5 waren denk ik iets meer voor mij(vooral de tweede helft in deze wedstrijd). De andere drie wat mij betreft iets meer voor Boga. Ik hoopte op strafschoppen, maar helaas.

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Vuil spel werd hier duidelijk beloond. Jammer! Ik had de arrogantie graag afgestraft, maar het heeft helaas niet mogen zijn. 

Na een kwartier mijn beste speler er af schoppen. Tsja dan komt onze Belg Rommens er op, dat is de straf. Ik heb serieus een tijdje zitten kloten hoe ik Touré voor Eiting er in kon brengen. Haha, toen kwam ik tot de conclusie dat Rommens beter was in die positie en heb ik dat maar gedaan.