Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

[OBK FM24] Ronde 1

Fantasy

Recommended Posts

image.png.5ede08e3ed07c4dfeed720ada9356273.png

We gaan nu dan echt van start. En dat doen we met de volgende ploeg: FC Twente 2028. Een samenstelling van een selectie uit een gesimuleerde game in FM. 

Download het team hieronder om deze speelbaar te maken in jullie 1 vs. 1 duels.

FC Twente 2028.fmf

image.png.3eadd2bc84e8ccec149f191a1854c778.png

Plaats het gedownloade document van het team in C:\JOUW NAAM\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\exported teams

Hoe je je 1 vs. 1 game start? Dat vind je hier: https://manutd.nl/forum/topic/59043-hoe-speel-je-1-vs-1-in-football-manager-2024/

Check snel jouw eigen topic om te zien wie jouw opponent is. Is er geen topic geopend met jouw username erin? Gefeliciteerd; je hebt de tweede ronde reeds bereikt via een bye in de eerste ronde (d) 

De eerste deelnemers die de volgende ronde hebben bereikt zijn inmiddels al bekend. Waar @chrisje1993 en @Zakaria1986 via een bye reeds waren vrijgesteld van een tweeluik in de openingsronde, sloten ondergetekende, @Arezo, @Titan en @Oerlie zich daar bij aan door @nasje92, @Camielhielkema, @Whitewolf345 en @Mordurette te verschalken. De volgende wedstrijden zullen nog worden afgewerkt de komende dagen:

@robocop vs. @jlovess

@vekie71 vs. @timpy00

@Kickert vs. @De Raam

@SpartaPiet vs. @bas huijsmans

@himan vs. @Bogatyr

@Willem vs. @PJHoutman

@Djurovski vs. @stevehh

@Thierryvane vs. @Geppiej

@neva vs. @Petertje010

@Bono0810 vs. @Lensherr

Graag zou ik de eerste ronde op 21 september 2024 hebben afgerond. Het verzoek is dan ook aan iedereen om vóór die tijd de wedstrijden te hebben afgerond, zodat we in het weekend van 21/22 september kunnen starten met de tweede ronde. 

1 uur geleden zei Thierryvane:

Zijn er al mensen verliefd op Stolarczyk? :classic_love:

Vraag dat eens aan een verliezende partij? :D Ik heb helaas nog niet in positieve of negatieve zin kunnen kennismaken met die gekke Pool. Ik moet eerst op zoek naar mijn tegenstander alvorens ik met scorende Polen kan spelen ;c.

image.png.5ede08e3ed07c4dfeed720ada9356273.png

Deadline ronde 1

Om de vaart erin te houden, zetten we een deadline op het afronden van de wedstrijden uit deze eerste ronde van het OBK. Vóór zaterdag 21 september 20:59 uur moeten de duels zijn afgerond. Per specifiek tweeluik zal worden gekeken aan wie het heeft gelegen dat de wedstrijden (nog) niet gespeeld zijn. Het kan dus zijn dat er 'by forfait' deelnemers zullen afvallen. 

@robocop @jlovess @vekie71 @timpy00 @Djurovski @stevehh @neva @Petertje010 @Bono0810 @Lensherr