Bolderbast Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober (bewerkt) 18 minuten geleden zei ROEMM: De gelijkenissen zijn treffend. Jij bent ook een 15-jarig Marokkaantje? 25 oktober bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Zieke expose dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 46 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zieke expose dit. Jij weet wel beter Bakkes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 2 uur geleden zei Bolderbast: Ik wil jullie graag voorstellen aan @ROEMM Weinig ROEMM 4 Improvement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Hoi Ik deed op drie fronten mee tot aan het eind van het seizoen 1. De beker Die ging kansloos verloren 2. De Conference League Daar gingen we echt lekker. Uiteindelijk de finale gespeeld tegen Roma. Nou dat was een spektakel. Man man man 3. De Eredivisie PLEKKIE TWEE BOYS. CHAMPIONS LEAGUE DAAR KOMEN WE AAN. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc @ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Bonusmateriaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Wereldprestatie @Bolderbast, neem aan dat jij binnenkort in de Podcast aanschuift? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober HELD!! Lekker bezig ouwuh dibbes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Wat een vieze nederlaag tegen Roma zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober overal net niet, balen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober We noteren seizoen 2027-2028. We hebben Champions League te pakken. Overigens maak ik me geen illusies dat we daar nu een rol van betekenis in gaan spelen, want mijn selectie is domweg te zwak. We gaan dit jaar dus verder met het ontwikkelen van jeugdtalenten. Heb dan ook afscheid genomen van Fernando Lewis en Patrick Joosten mag ook naar foetsie. Verder niet echt veel ontwikkelingen, want mag toch geen transfers doen. Had eigenlijk alleen een leuke meme om te showen. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc @ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Bonusmateriaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Fijn dat ik een plekje in de wereldgeschiedenis inneem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober in youth we trust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) 53 minuten geleden zei dimihuyghe: in youth we trust Zo is het dimi. Ben blij met jou als lezer. Wellicht dat ik ook een speler naar jou vernoem. 28 oktober bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Goeiemoggel Jullie zijn natuurlijk razend benieuwd of ik nog een keer die CL ga winnen Nou, voorlopig niet In de competitie staan we er wel weer lekker voor Heb ik verder nog een transfer gedaan? Nee. Tot de volgende keer schatjes! Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc @ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Bonusmateriaal: Het kan dit seizoen nog mensjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zo worden sprookjes gemaakt! Vanuit de 24e plek doorstoten naar de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november 2 minuten geleden zei Willem: Zo worden sprookjes gemaakt! Vanuit de 24e plek doorstoten naar de finale! Salzburg geloot in de kick-off. Niet onmogelijk om toch nog die beker in de handjes te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november opnieuw een stap voorwaarts gezet, beetje bij beetje komt je doel dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Dit wordt jouw seizoen. Pak die CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november En anders kan je altijd nog een leuke transfer doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 november Auteur Share Geplaatst 11 november 31 minuten geleden zei Erwin.: En anders kan je altijd nog een leuke transfer doen! Mag dat van jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pato Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november (bewerkt) 4 uur geleden zei Bolderbast: Mag dat van jullie? Ja. 1 speler. Van je rivaal uit Breda (te lui om hier de letters N, A en C voor te zetten). 11 november bewerkt door Pato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Gaat heerlijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten