Willem Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Tussenjaar is normaal gesproken minder maar daar trekt meneer Bolderbast zich niks van aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 31 minuten geleden zei Willem: Tussenjaar is normaal gesproken minder maar daar trekt meneer Bolderbast zich niks van aan. We tarten alle wetten. Hoeveel transferbudget denken jullie dat ik inmiddels heb? Ik vernoem mijn beste newgen naar diegene die het dichtstbij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik verwacht 73 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik denk 94 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Dat is wel heel hoog hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 15 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 34 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober €27,5 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 22 miljoen En wil ook graag een tag, newgen of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober €33 miljoen. gas er op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 43 millaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober Een aantal van jullie hadden het te hoog in bol, maar er was één klasbak die het exact goed had. Van harte @ROEMM. De beste newgen van komende zomer wordt naar jou vernoemd. Ook zo benieuwd hoe goed 'ie is? Stay tuned. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Hupsakee, een betere mention kan je niet krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 oktober Auteur Share Geplaatst 23 oktober Korte update God, wat spannond allemaal. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc @ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 oktober Auteur Share Geplaatst 23 oktober (bewerkt) Ga nu ff winnen van Feyenoord en koppositie pakken brb Edit: 23 oktober bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Het lijkt je Motherwell. Lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Goed bezig wel. Jammer van die 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Toffe banner! Succes tegen de Schotten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Lekker bezig. Volgend seizoen gaat het gebeuren, ik weet het zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Hoogmoed komt voor de val met je ga nu ff van Feyenoord winnen. Een waar kampioen respecteert zijn tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober de titel zit er zelfs al in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 oktober Auteur Share Geplaatst 24 oktober 1 uur geleden zei Willem: Hoogmoed komt voor de val met je ga nu ff van Feyenoord winnen. Een waar kampioen respecteert zijn tegenstanders. Je hebt gelijk. Ik overweeg om de topictitel te wijzigen naar: Ik ga een gelijkspel pakken tegen Helmond Sport met Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken) en dat doe ik met een transfer te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 oktober Auteur Share Geplaatst 25 oktober Ik wil jullie graag voorstellen aan @ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober De gelijkenissen zijn treffend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten