ElPrincipito Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 9 uur geleden zei Kyrill: Is Brabant maat, andere planeet. Daar bieden ouders hun dochters van 14 aan mannen van 20 of ouder aan,niks te gek daar. Ik ben ooit in Noord-Holland geweest, daar gleed mijn ex uit en viel op een piemel van een andere gast. Dan kan ik toch ook niet stellen dat de vloeren in heel Noord-Holland glad zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Hup Brabant, maar niet Willem II want die komen uit Tilburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Leuke novelle @Bolderbast, en goede plug in het DBT ook, Brabant ridiculiseren trekt immers nu eenmaal veel mensen aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 7 minuten geleden zei Erwin.: Hup Brabant, maar niet Willem II want die komen uit Tilburg. HUP WILLEM II STOERE KERELS! Trots van het voetballand. Kingside laat je horen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Wat eten we vanavond Bolder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Ik kom hier even Brabant met hand en tand verdedigen. Dat was alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober opnieuw Europa in, hopelijk kun je volgend seizoen eens een trapje hoger eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 oktober Auteur Share Geplaatst 15 oktober Bedankt allemaal. Fijn dat jullie mijn missie net zo kunnen waarderen als Matthias Verreth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Die laatste zin... Wat is dit? Neem je ons nou in de maling?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 10 uur geleden zei Bolderbast: Bedankt allemaal. Fijn dat jullie mijn missie net zo kunnen waarderen als Matthias Verreth. Aankoop?!?! Leg uit gekke Eend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 oktober Auteur Share Geplaatst 16 oktober 9 uur geleden zei Geppiej: Die laatste zin... Wat is dit? Neem je ons nou in de maling?! 8 uur geleden zei Kyrill: Aankoop?!?! Leg uit gekke Eend... Zeg het maar jongens, het is een raar spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober ChEaTeR!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 oktober Auteur Share Geplaatst 16 oktober Wollah niffo's We gaan het anders doen. Soms moet je één stapje achteruit doen, om er twee vooruit te doen. We gaan voor een tussenjaar. Dat is iets anders dan een ravijnjaar. Een tussenjaar waarin we de grootste talentjes volop de kans geven om te ontwikkelen. Met name voorin was het niet zo goed, maar ik heb een paar jonkies die wel kunnen ballen. Dus die mogen zich bewijzen ten opzichte van Patrick Joosten ofzo. Het is september 2026 en ik ben door de voorrondes van de Conference League doorgekomen: In de competitie sta ik na vijf wedstrijdjes EERSTEEEEEEEEEE!!! wEL MAKKELIJK PROGRAMMA GEHAD HOOR. Oeps capslock stond nog aan. Geniet van je avond, mocht je nog niet slapen. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga Tot in de winterstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober @Bolderbastgewoon eerlijk zeggen pik,heb je wel of niet aankoop gedaan? Is niet erg als wel zo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 oktober Auteur Share Geplaatst 16 oktober Zojuist zei Kyrill: @Bolderbastgewoon eerlijk zeggen pik,heb je wel of niet aankoop gedaan? Is niet erg als wel zo is Gerapporteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober sterke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Ik heb al eens eerder gezegd dat ik een tag wil maar blijkbaar wil je niet door Willem 1 gevolgd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 oktober Auteur Share Geplaatst 17 oktober 49 minuten geleden zei Willem: Ik heb al eens eerder gezegd dat ik een tag wil maar blijkbaar wil je niet door Willem 1 gevolgd worden. Excuses. Baas boven baas natuurlijk, Willem 1 boven Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober #InBolderbastWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober iK wIl oOk GeTaGd WorDeN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober Auteur Share Geplaatst 20 oktober Goeiemoggel vanuit het Jordens Peters stadion Een speciaal welkom aan @Willem en aan @ReneLeBlanc. Doet me deugd om ook jullie te taggen. Hoe staan we ervoor? Winter 2026 en we draaien erg lekker. Voor het eerst kan ik bovenin meedoen in de competitie. Joehei joehoe. Europa gaat als de tiet van Sydney Sweeney Het tussenjaar begint ook zijn vruchtjes af te werpen. Toch zo'n zeven jeugdige spelers die inmiddels bij mijn basisspelers zitten. Zal daar binnenkort wat van laten zien. Doel is om plekje 3 te pakken in de competitie en de Conference League te winnen. Dat is immers ook een CL. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober YES! Taggen is bijzijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober het gaat zeer goed, je hebt als een ploeg niet1 maar 2 stappen voorwaarts gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Het is dan ook Willem 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Gaat erg goed!!lekker bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten