Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik ga de Champions League winnen met Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken) en dat doe ik zonder een transfer te doen

Bolderbast

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Kyrill:

Is Brabant maat, andere planeet. Daar bieden ouders hun dochters van 14 aan mannen van 20 of ouder aan,niks te gek daar.

Ik ben ooit in Noord-Holland geweest, daar gleed mijn ex uit en viel op een piemel van een andere gast. 

Dan kan ik toch ook niet stellen dat de vloeren in heel Noord-Holland glad zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6784b3a267af24f62d754c621d797df3.png

Wollah niffo's

We gaan het anders doen. Soms moet je één stapje achteruit doen, om er twee vooruit te doen. We gaan voor een tussenjaar. Dat is iets anders dan een ravijnjaar. Een tussenjaar waarin we de grootste talentjes volop de kans geven om te ontwikkelen. Met name voorin was het niet zo goed, maar ik heb een paar jonkies die wel kunnen ballen. Dus die mogen zich bewijzen ten opzichte van Patrick Joosten ofzo.

Het is september 2026 en ik ben door de voorrondes van de Conference League doorgekomen:

image.thumb.png.280d06fa2c57b0764cb657074931f711.png

In de competitie sta ik na vijf wedstrijdjes EERSTEEEEEEEEEE!!!

image.png.2e65e3be51c2e675295f83026f42466e.png

wEL MAKKELIJK PROGRAMMA GEHAD HOOR.

Oeps capslock stond nog aan. 

Geniet van je avond, mocht je nog niet slapen.

Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga

Tot in de winterstop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Willem:

Ik heb al eens eerder gezegd dat ik een tag wil maar blijkbaar wil je niet door Willem 1 gevolgd worden. 

Excuses. Baas boven baas natuurlijk, Willem 1 boven Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemoggel vanuit het Jordens Peters stadion

Een speciaal welkom aan @Willem en aan @ReneLeBlanc. Doet me deugd om ook jullie te taggen.

Hoe staan we ervoor?

Winter 2026 en we draaien erg lekker. Voor het eerst kan ik bovenin meedoen in de competitie. Joehei joehoe.

image.png.2599f8a7e4f4b252cc9c285a9c4512b3.png

Europa gaat als de tiet van Sydney Sweeney

image.thumb.png.b9c143b496740760b5b79c0c6962fad8.png

Het tussenjaar begint ook zijn vruchtjes af te werpen. Toch zo'n zeven jeugdige spelers die inmiddels bij mijn basisspelers zitten. Zal daar binnenkort wat van laten zien. 

Doel is om plekje 3 te pakken in de competitie en de Conference League te winnen. Dat is immers ook een CL.

Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga @Willem @ReneLeBlanc

Link naar opmerking
Deel via andere websites