Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Open Benelux Kampioenschap FM24 - Aanmeldtopic

Recommended Posts

1 uur geleden zei Fantasy:

image.png.5ede08e3ed07c4dfeed720ada9356273.png

Het bracket is opgesteld. De inschrijvingen sluiten komende vrijdag (13 september) om 14:00 uur. Ervan uitgaande dat we met maximaal 32 deelnemers van start gaan, zullen we maximaal vijf rondes spelen. Elke ronde zal de helft van het deelnemersveld worden uitgeschakeld. Komende vrijdag hoop ik direct de openingsronde te kunnen openen en de volledige loting compleet te kunnen maken.

@nasje92
@himan
@Whitewolf345
@robocop
@Zakaria1986
@bas huijsmans
@chrisje1993
@Djurovski
@timpy00
@Oerlie
@De Raam
@Thierryvane
@neva
@Lensherr
@PJHoutman
@SpartaPiet
@Petertje010
@Titan
@Bogatyr
@Kickert
@stevehh
@Fantasy
@Geppiej
@jlovess
@Camielhielkema

Wie hoop je vooral te ontlopen in de eerste ronde? :classic_ninja:

image.thumb.png.ba3b7e4533946ace94091ecd97fcd6fa.png

Sidenote hierbij is overigens dat de inschrijvingen sluiten bij 32 deelnemers. Om de vaart in dit OBK te houden wil ik niet nog een extra ronde invoegen tijdens het toernooi.

• Ja 2

3 uur geleden zei nasje92:

De afbeelding is onscherp bij mij:mmm:

Ik wil wel tegen Neva en Geppiej want ontlopen doe ik ze al vaak genoeg. Verder wil ik wel tegen Djurovski, kunnen we onze Twente - Groningen vete mooi uitvechten;)

Moet natuurlijk de finale worden. Niet al in de eerste ronde

• Hart 1

Op 10-9-2024 om 12:18 zei Fantasy:

Heugelijk nieuws jongens. De winnaar van het OBK FM24 gaat er vandoor met een Mystery shirt van Mystery United (d) Je krijgt de keuze uit een Classic Mystery Box, een Goalkeeper Mystery Box of een Kids Mystery Box. Tegen die tijd nemen we nog contact met je op om de verdere details af te stemmen. Welk shirt hoop jij straks te ontvangen als winnaar? :D 

@nasje92 @himan @Whitewolf345 @robocop @Zakaria1986 @bas huijsmans @chrisje1993 @Djurovski @timpy00 @Oerlie @De Raam @Thierryvane @neva @Lensherr @PJHoutman @SpartaPiet @Petertje010 @Titan @Bogatyr @Kickert @stevehh @Fantasy

Wie moet er nog mee doen? Tag diegene hieronder vooral :DW: Ik geef graag een voorzetje. 

@ReneLeBlanc @Michaelinho* @GAE EAGLES @Willem @Arezo @Urbeto @FMNOOB @sennid @Mordurette @RFA @Bolderbast

Dank voor de tag, afgelopen tijd te weinig rondgekeken hier.

Had graag meegedaan in een poging de titel te verdedigen, maar helaas zit ik de komende periode wat krapper in mijn tijd vanwege studieverplichtingen.

• Like 1

10 uur geleden zei RFA:

Dank voor de tag, afgelopen tijd te weinig rondgekeken hier.

Had graag meegedaan in een poging de titel te verdedigen, maar helaas zit ik de komende periode wat krapper in mijn tijd vanwege studieverplichtingen.

Ik neem graag de titel over… 😂😜

10 uur geleden zei Fantasy:

Jongens, zo werkt het natuurlijk niet :D Jullie krijgen allemaal een team toebedeeld van mij. Over transfers en alles hoeven jullie je geen zorgen te maken. Alle duels worden in een 1 vs. 1 afgewerkt. Hoe dat gaat? Je leest het hier: https://manutd.nl/forum/topic/59034-hoe-speel-je-1-vs-1-in-football-manager-2024/

Dit was mij idd al duidelijk.

ik ga voor de titel !

• Like 1

12 minuten geleden zei timpy00:

Als je zo vaak dubbelpost heb je zo dadelijk geen kans om voor de titel te gaan omdat je op het strafbankje gezet wordt.

😂

Hoe zit dat eigenlijk met bans? Worden die tijdelijk stopgezet? Want technisch gezien kan ik iedere tegenstander een ban aansmeren en dan met allemaal walkovers naar de titel. Dat zou mooi zijn!

47 minuten geleden zei Arezo:

Hoe zit dat eigenlijk met bans? Worden die tijdelijk stopgezet? Want technisch gezien kan ik iedere tegenstander een ban aansmeren en dan met allemaal walkovers naar de titel. Dat zou mooi zijn!

Als mensen met een ban niet mee mogen doen is het ook niet echt een Open kampioenschap eigenlijk

1 uur geleden zei Arezo:

😂

Gaat dat voldoende zijn om te winnen denk je? :D Wat als je nog struikelt over een walkover?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...