Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Open Benelux Kampioenschap FM24 - Aanmeldtopic

Recommended Posts

Heugelijk nieuws jongens. De winnaar van het OBK FM24 gaat er vandoor met een Mystery shirt van Mystery United (d) Je krijgt de keuze uit een Classic Mystery Box, een Goalkeeper Mystery Box of een Kids Mystery Box. Tegen die tijd nemen we nog contact met je op om de verdere details af te stemmen. Welk shirt hoop jij straks te ontvangen als winnaar? :D 

@nasje92 @himan @Whitewolf345 @robocop @Zakaria1986 @bas huijsmans @chrisje1993 @Djurovski @timpy00 @Oerlie @De Raam @Thierryvane @neva @Lensherr @PJHoutman @SpartaPiet @Petertje010 @Titan @Bogatyr @Kickert @stevehh @Fantasy

Wie moet er nog mee doen? Tag diegene hieronder vooral :DW: Ik geef graag een voorzetje. 

@ReneLeBlanc @Michaelinho* @GAE EAGLES @Willem @Arezo @Urbeto @FMNOOB @sennid @Mordurette @RFA @Bolderbast

• Hart 4

Op 8-9-2024 om 22:11 zei Fantasy:

Ikzelf ga overigens ook een poging wagen, als neutrale organisator :D 

Houd je rekening met de loting? Ik wil niet tegen jouw. Vorige keer heb je mij onterecht ingemaakt, zit nog een hoop frustratie!

10 minuten geleden zei De Raam:

Houd je rekening met de loting? Ik wil niet tegen jouw. Vorige keer heb je mij onterecht ingemaakt, zit nog een hoop frustratie!

Of juist een uitgelezen kans voor revanche :D 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...