Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Open Benelux Kampioenschap FM24 - Aanmeldtopic

Recommended Posts

image.png.5ede08e3ed07c4dfeed720ada9356273.png

Na het succes van vorig jaar én dankzij de uitgestelde releasedatum van FM25 zetten we een nieuw OBK op. In een iets andere vorm dan vorig jaar het geval was, maar met hetzelfde principe. We gaan het tegen elkaar opnemen in de strijd om het OBK met FM24. Wil je meedoen? Laat het hier in dit topic weten!

We zullen na de sluiting van de inschrijfperiode direct starten met een toernooi in de vorm van 1-op-1 wedstrijden. Dit in tegenstelling tot vorig jaar, toen er eerst offline enkele (gedeeltelijke) seizoenen afgewerkt dienden te worden. Het is dus wel van belang dat je FM24 hebt én tijd kunt vrijmaken voor wat online potjes Football Manager de komende tijd. De wedstrijden zullen plaatsvinden in een 'best of 5' format, waarbij je dus drie keer de tegenstander zal moeten verslaan om tot een overwinning te komen.

Doe je mee? Laat het hier weten middels een reactie in dit topic. De loting zal spoedig volgen na de sluiting van de inschrijfperiode. Inschrijven kan tot en met 13 september 2024.

Deelnemers

1. nasje92
  2. himan
  3. Whitewolf345
  4. robocop
  5. Zakaria1986
  6. bas huijsmans
  7. chrisje1993
  8. Djurovski
  9. timpy00
  10. Oerlie
  11. De Raam
  12. Thierryvane
  13. neva
  14. Lensherr
  15. PJHoutman
  16. SpartaPiet
  17. Petertje010
  18. Titan
  19. Bogatyr
  20. Kickert
  21. stevehh
  22. Fantasy
  23. Geppiej
  24. jlovess
  25. Camielhielkema
  26. Arezo
  27. Mordurette
  28. vekie71
  29. Bono0810

29 minuten geleden zei Lensherr:

Ik heb nog enkele vragen. Hoe worden de teams gekozen? Is het door een draft? Eigen tactieken?

Waarschijnlijk aangepaste DB, waardoor je, in een bepaald thema, met dezelfde teams speelt. Althans, zo was het voorgaande jaren. Een team met alleen 30+ ers ofzo, die moest je dan downloaden en had je de beschikking over gelijke selecties. 

Dat laatste is niet te controleren, denk ik.

• Like 2

5 uur geleden zei Lensherr:

Ik heb nog enkele vragen. Hoe worden de teams gekozen? Is het door een draft? Eigen tactieken?

Ik stel teams samen per ronde. Iedereen speelt met exact dezelfde selectie. 

En ja, iedereen speelt met een eigen tactiek. Het liefst een zelfgemaakte natuurlijk, maar dat lijkt me logisch. Haalt de charme er aardig af natuurlijk als men allemaal met dezelfde gedownloade KNAP tactiek gaat lopen spelen. 

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...