Grote Ree Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 8 minuten geleden zei La Pulga: Voor mijn gevoel zit dit niet mee. Osnabrück ofzo, ken ik niet Dan vind ik die ander een stuk mooier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 12 minuten geleden zei Grote Ree: Dan vind ik die ander een stuk mooier Haha inderdaad, helaas ook weer een wit shirt. Maar goed, zal vast lekker zitten als pyjama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Met dank aan @Fantasy en @neva. En uiteraard Mystery United. Hieronder de sjaal die ik heb gewonnen met de Sinterklaas challenge. Mijn dochter heeft geluk met deze prachtige sjaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Is 'ie toevallig van plastic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december De sinterklaaschallenge is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Op 3-12-2024 om 21:03 zei Grote Ree: Hier ook mijn derde mysteryshirt binnen Toen ik deze zag was mijn eerste gedachte een of ander obscure club uit Oost-Duitsland. Ik heb een boek met 1000-en afbeeldingen van logo's en pins en daar kwam zo'n heksenlogo ook voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten